Zaloguj się, aby obserwować  
Ksar666

Sklep gram.pl

3124 postów w tym temacie

mam takie pytanie, jeżeli zamawiam grę ze sklepu, z odbiorem w jednym z punktów odbioru osobistego, to mniej więcej jak długo trzeba czekać na możliwość jej odbioru tam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2010 o 10:35, Marcin08 napisał:

mam takie pytanie, jeżeli zamawiam grę ze sklepu, z odbiorem w jednym z punktów odbioru
osobistego, to mniej więcej jak długo trzeba czekać na możliwość jej odbioru tam...

Z tego co ja wiem to sprawa wygląda tak... Jeśli towar który zamawiasz jest na stanie a zamówienie złożysz do godziny 18 to już następnego dnia powinieneś dostać maila i sms-a iż gra jest już do odbioru. Na odbiór masz pięć dni, po tym czasie towar jest wracany do magazynu. Trochę inaczej sprawa wygląda przed weekendem, bo w soboty chyba towar do salonów nie dochodzi i trzeba czekać do poniedziałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pytałem ponieważ zastanawiam się jakby sprawa wyglądała gdybym dzisiaj zamówił Two worlds 2, a chcial odebrać powiedzmy w piątek... bo się przypadkowo zorientowałem że nagle pojawil się u mnie punkt odbioru...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że na jutro nie masz raczej szans. Dzisiaj jest święto i to mało prawdopodobne aby ktoś przyjął Twoje zamówienie. Trafiłeś chyba najgorzej jak mogłeś i będziesz musiał czekać do poniedziałku chyba że wybierzesz się jutro do Empiku czy Media Marktu i tam sobie kupisz grę.
Dla pewności możesz jeszcze zapytać Akne w stosownym temacie. Jak będziesz miał szczęście to jeszcze dziś dostaniesz odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem wczoraj przedwczoraj zamawialem gre, wczoraj zostala wyslana (sklep inny niz gramer mam nadzieje ze moge zadac pytanie). Zostala wyslana DPD a ciagle w ich systemie pisze ze "numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu
informatycznego" czy mam sie obawiac bo mam dosyc kiepskie doswiadczenie z tym kurierem i szczerze wole inne firmy jak UPS czy DHL, GLS byle nie DPD.
PS. Sorry za brak pl liter.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2011 o 12:20, Rychu1997 napisał:

Witam, mam problem wczoraj przedwczoraj zamawialem gre, wczoraj zostala wyslana (sklep
inny niz gramer mam nadzieje ze moge zadac pytanie). Zostala wyslana DPD a ciagle w ich
systemie pisze ze "numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego
systemu
informatycznego" czy mam sie obawiac bo mam dosyc kiepskie doswiadczenie z tym kurierem
i szczerze wole inne firmy jak UPS czy DHL, GLS byle nie DPD.
PS. Sorry za brak pl liter.

ja wczoraj zamawiałem i dzisiaj doszło kurierem UPS, a DPD, powoli aktualizuje statusy przesyłek, być może dzisiaj dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje zamówienie na BF3 ma następujące dane wysyłki:
Planowana wysyłka:
01 stycznia 2099
Do potwierdzenia od: 22.12.2098
Nie widzę też żadnego przycisku odwołującego się do zapłaty, a w sumie już bym ją uiścił. Jest tylko powrót do sklepu i anulowanie zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2011 o 14:39, hans_olo napisał:

Moje zamówienie na BF3 ma następujące dane wysyłki:
Planowana wysyłka:
01 stycznia 2099
Do potwierdzenia od: 22.12.2098
Nie widzę też żadnego przycisku odwołującego się do zapłaty, a w sumie już bym ją uiścił.
Jest tylko powrót do sklepu i anulowanie zamówienia.



Przy zamówieniu powinno wyraźnie pisać że (zamówienie nr ********: złożone Sb, **.**.2011, niepotwierdzone (Informację z prośbą o potwierdzenie zamówienia, prześlemy Tobie na 7 dni przed najbliższym możliwym terminem jego realizacji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Mam dokładnie taką samą sytuację: "Planowana wysyłka:01 stycznia 2099 Do potwierdzenia od: 22.12.2098" a zamówienie złożyłem 12.05.2011 o godz. 01:16. Czy ten błąd da się jakoś naprawić czy trzeba będzie złożyć na nowo zamówienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2011 o 15:48, Tomek1120 napisał:

Jak w katalogu widnieje "Produkt chwilowo niedostępny", to można się go jeszcze spodziewać?
Np E. Specjalna Saints Row 2.


O taką grę pytaj w tym temacie: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=35166&u=9159 bądź pisząc pod adres mailowy: dok@gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jedno pytanie dotyczące sklepu gram, a raczej pakowania przesyłek. Powiedzcie mi po kiego diabła sklep gram używa tak wielkich pudeł (spokojnie by tam wlazł zestaw płyta główna + procesor) do wysyłki gier. Dzisiaj przyszły do mnie H6 i zaskoczenie - kurier ładuje się do mnie z wielkim pudłem, a ja myślę co to do diabła za przesyłka. Jak zobaczyłem znaczek gram.pl to wszystko było jasne. Z ciekawości zapytałem kuriera (UPS) czy wszystkie przesyłki, które wozi z gram są tak pakowane. Powiedział, że tak i że gram w takich wysyła. Powiedzcie mi po co. Nie szkoda marnować tyle "papieru" na malutkie przesyłki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2011 o 14:19, KrzysztofT napisał:

A ja mam jedno pytanie dotyczące sklepu gram, a raczej pakowania przesyłek. Powiedzcie
mi po kiego diabła sklep gram używa tak wielkich pudeł (spokojnie by tam wlazł zestaw
płyta główna + procesor) do wysyłki gier. Dzisiaj przyszły do mnie H6 i zaskoczenie -
kurier ładuje się do mnie z wielkim pudłem, a ja myślę co to do diabła za przesyłka.
Jak zobaczyłem znaczek gram.pl to wszystko było jasne. Z ciekawości zapytałem kuriera
(UPS) czy wszystkie przesyłki, które wozi z gram są tak pakowane. Powiedział, że tak
i że gram w takich wysyła. Powiedzcie mi po co. Nie szkoda marnować tyle "papieru" na
malutkie przesyłki?


No popatrz, a jak odbierałem kiedyś w jednym z ich punktów to w ogóle nie zapakowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2011 o 14:39, hans_olo napisał:

Moje zamówienie na BF3 ma następujące dane wysyłki:
Planowana wysyłka:
01 stycznia 2099
Do potwierdzenia od: 22.12.2098
Nie widzę też żadnego przycisku odwołującego się do zapłaty, a w sumie już bym ją uiścił.
Jest tylko powrót do sklepu i anulowanie zamówienia.


Hmmm, mam dokładnie to samo ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WTF?! Dlaczego w moim zamówieniu zmieniono metodę dostawy na kuriera, skoro zamawiałem z odbiorem w salonie MyGames w Szczecinie? Nawet mam tak w mailu z potwierdzenia złożenia zamówienia.

Proszę o wyjaśnienie tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2011 o 16:11, Llordus napisał:

> Moje zamówienie na BF3 ma następujące dane wysyłki:
> Planowana wysyłka:
> 01 stycznia 2099
> Do potwierdzenia od: 22.12.2098
> Nie widzę też żadnego przycisku odwołującego się do zapłaty, a w sumie już bym ją
uiścił.
> Jest tylko powrót do sklepu i anulowanie zamówienia.

Hmmm, mam dokładnie to samo ....

Czesc,

Prośba o podanie numeru zamówienia na adres k@gram.pl, sprawdzimy czy już jest OK.

Kamil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować