Zaloguj się, aby obserwować  
Ksar666

Sklep gram.pl

3124 postów w tym temacie

Dla mnie sklep gram.pl to najlepszy sklep z grami jaki jest. Co prawda teraz rzadko z niego korzystam ale jak widzę fear2 za 10zł to naprawdę jest to okazja jakiej się nie spotka w innym sklepie nawet w realu. O mały włos nawet bym nie kupił BF bad company2 za 25zł ale jakoś zrezygnowałem. Dział konsolowy mógłby być tańszy bo są takie same ceny jak w normalnych sklepach, ale pewnie tego nie da się zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.10.2011 o 11:19, doktorevil napisał:

> Hmmm, mam dokładnie to samo ....
Prośba o podanie numeru zamówienia na adres k@gram.pl, sprawdzimy czy już jest OK.


Dzięki za zainteresowanie :) Wydaje się być ok, gdyż ponieważ mogłem już zapłacić, i obecnie status wskazuje na oczekiwanie na dostępność towaru z datą dostarczenia: nieznany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa kody dające zniżki 22z i 27 zł i chciałbym ja połączyć w jednym zamówieniu, jest to możliwe? czy można tylko jeden kod do jednego zamówienia? Czy one zawsze działają? bo nie ma na nich daty ważności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2011 o 15:36, radeq88 napisał:

Mam dwa kody dające zniżki 22z i 27 zł i chciałbym ja połączyć w jednym zamówieniu, jest
to możliwe? czy można tylko jeden kod do jednego zamówienia? Czy one zawsze działają?
bo nie ma na nich daty ważności.


Widać, żeś nowy to mam takie pytanie, czy te kody to są tzw. wPLN''y razem z kodem rejestracji elektronicznej? Bo jesli tak, to na pewno ich tutaj nie użyjesz.

A jeśli nie to zapytaj się tutaj: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=35166&u=9567
W tym temacie na pewno dostaniesz poprawna odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, napisane jest "Twój klucz rejestracji eletronicznej", niżej sam klucz, dalej
"twoje wirtualne pieniądze, które otrzymujesz jako bonus po rejestracji"
"22 WPLN"

Czyli mogę ich zgodnie z regulaminem czyli kiedy będę miał towar w koszyku to mam wpisać ten kod? Czy chodzi o jeszcze o jakieś inne kody? ?Jestem w tym zielony :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2011 o 21:48, radeq88 napisał:

Tak, napisane jest "Twój klucz rejestracji eletronicznej", niżej sam klucz, dalej
"twoje wirtualne pieniądze, które otrzymujesz jako bonus po rejestracji"
"22 WPLN"

Czyli mogę ich zgodnie z regulaminem czyli kiedy będę miał towar w koszyku to mam wpisać
ten kod? Czy chodzi o jeszcze o jakieś inne kody? ?Jestem w tym zielony :<


Z tego co się orientuję, to już jakiś czas temu wycofano wPLN i zastąpiony je CDPunktami, za które możesz otrzymać gry z GOGa. http://www.cdprojekt.pl/cdprogram
Pudełka, w których masz te kody musiały być kupione już dość dawno temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda. Gry kupiłem kilka dni temu, ale są to starsze tytuły np. Mass Effect, Kompania Braci plus dodatek i dwie Penumbry. Wszystko edycje premierowe więc wszystko jasne. Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2011 o 23:32, radeq88 napisał:

Szkoda. Gry kupiłem kilka dni temu, ale są to starsze tytuły np. Mass Effect, Kompania
Braci plus dodatek i dwie Penumbry. Wszystko edycje premierowe więc wszystko jasne. Dzięki
za zainteresowanie.


Spróbuj tych kodów użyć na stronie CD projektu możliwe że dostaniesz jeszcze za te gry punkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2011 o 23:32, radeq88 napisał:

Szkoda. Gry kupiłem kilka dni temu, ale są to starsze tytuły np. Mass Effect, Kompania
Braci plus dodatek i dwie Penumbry. Wszystko edycje premierowe więc wszystko jasne. Dzięki
za zainteresowanie.


Jak chcesz zdobyć trochę punktów to zarejestruj je na stronie cdprojekt.pl, lecz nie ręczę, że jak te gry zarejestrujesz, to już będziesz miał minimum 150 punktów, by wybrać sobie jakąś grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To dziwne, że w grach, które kupiłeś teraz są jeszcze informacje o wPLN, których nie ma chyba od prawie dwóch lat. Zarejestruj gry na http://www.cdprojekt.pl/registration to dostaniesz trochę punktów, nie ma terminu ważności (przynajmniej nie było), bo ja kiedyś rejestrowałem kody z gier kupionych kilka lat wcześniej (z czasów kiedy nie miałem internetu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam dylemat bo po raz pierwszy zamówiłem gre na gram.pl Rome 2 Total War pre order i złozłem zamówienie bez tworzenia konta podalem dane wszystko maila itp. I była informacja że można najpóźniej zapłacić za gre 7dni przed wysyłką chodź nie jestem pewny czy dokladnie tak pisalo ale cos w tym stylu. I pomyslałem że już mogę zapłacić żeby mieć to z głowy ale nie mam jak dostałem tylko maila z numer zamówienia że towar taki i taki kwota do zapłaty taka ale żeby była opcja zapłać nie ma. I teraz nie wiem czy mam czekać aż sami mi przyślą żeby zapłacić.
Jeśli coś wiecie na ten temat to proszę poradźcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2013 o 00:12, RemixYT napisał:

Jeśli coś wiecie na ten temat to proszę poradźcie.


Powinni sami przysłać e-maila z ta informacją. NIe da się wcześniej zapłacić za pre-ordery, niż na 7 dni przed wysyłką/premierą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem w ostatnim czasie dwie wiadomości do biura obsługi sklepu gram.pl, w jednej sprawie. Za pierwszym razem myślałem, że wiadomość poszła na inny e-mail, z którego już nie korzystam! Dostałem jednak wiadomość "systemową" o odpowiedzi w przeciągu 24 h lub pozniej na właściwy i aktualny e-mail DWA razy. W ostatniej wiadomości nawet podałem PS. (swój e-mail) na końcu wiadomości. Panie i Panowie jeśli jesteście na urlopie, warto gdzieś o tym napisać. Jeśli nie potraficie odpowiedzieć na jakąś wiadomość lub nie macie wiedzy, również by wypadało odpisać. Nie lubię lekceważenia i poważnie zastanawiam się nad usunięciem konta w sklepie gram.pl. Sporo tu gier kupiłem i nie rozumiem jak można traktować stałego klienta, w taki sposób. Nie pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2013 o 17:58, popcorn napisał:

Wysłałem w ostatnim czasie dwie wiadomości do biura obsługi sklepu gram.pl, w jednej
sprawie. Za pierwszym razem myślałem, że wiadomość poszła na inny e-mail, z którego już
nie korzystam! Dostałem jednak wiadomość "systemową" o odpowiedzi w przeciągu 24 h lub
pozniej na właściwy i aktualny e-mail DWA razy. W ostatniej wiadomości nawet podałem
PS. (swój e-mail) na końcu wiadomości. Panie i Panowie jeśli jesteście na urlopie, warto
gdzieś o tym napisać. Jeśli nie potraficie odpowiedzieć na jakąś wiadomość lub nie macie
wiedzy, również by wypadało odpisać. Nie lubię lekceważenia i poważnie zastanawiam się
nad usunięciem konta w sklepie gram.pl. Sporo tu gier kupiłem i nie rozumiem jak można
traktować stałego klienta, w taki sposób. Nie pozdrawiam.


Ja też wysłałem im 2 e-maile i pisałem na forum... na razie bez odpowiedzi. Lekceważą sobie klientów po całości niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Konsul ze sklepu odszedł z serwisu i teraz nikt nie odpowiada na pytania kupujących ;[
Wysłałem do nich 2 e-maile i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Pozostaje tylko telefon, ale wątpię by odebrali.
Dlatego piszę tutaj.
Interesuje mnie czy w sklepie pojawi się jeszcze laptop Lenovo IBM Y580 i7-3630QM (59-371659) ?
procesor i7-3660QM, karta graficzna GeForce GTX 660M.
Bardzo podoba mi się ten laptop, w dodatku jest świetny pod względem cena/jakość bo kosztował w tym sklepie tylko nieco ponad 2900 zł.
Niestety w zeszłym tygodniu nie miałem czasu, aby zamówić ten laptop i go później odebrać w sklepie. Dzisiaj widzę, że ten laptop rozszedł się jak świeże bułeczki ! (dosłownie).
A więc czy ktoś coś wie kiedy ewentualnie ponownie w sklepie gram.pl będzie dostępny laptop Lenovo IBM Y580 i7-3630QM (59-371659) ?
Dzięki za przeczytanie.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że ktoś z gram.pl ze sklepu się pofatygował. Nie myśl, że coś mam do Ciebie, ale nie spodziewałem się, że to Ty odpowiesz. Proponuje wpisać ten laptop, w jakiejś porównywarce cen (np. ceneo) oraz poszukać informajce o danej firmie (opineo) zanim złożysz zamównienie w sklepie. Mnie już na gram.pl niedługo nie będzie.
Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie trafiłem tu dzięki ceneo. Mieli najtaniej ten laptop i wszystko im zeszło bardzo szybko. Chciałem się dowiedzieć kiedy będzie ten laptop ponownie i nie mogę się dowiedzieć ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować