Zaloguj się, aby obserwować  
Ksar666

Sklep gram.pl

3124 postów w tym temacie

Dnia 16.01.2007 o 17:07, Master J napisał:

Powie mi ktoś czy na gram.pl można kupić obliviona.Bo bardzo spodobał mi się morrowind i chciałbym
spróbować jego następcę.


Oblivion został wydany przez Cenege nie cdp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam jesli wyjde na lamera i powtorze pytanie - ale nie mam sily sie przebijac przez kilkadziesiat stron postow w momecie gdy interesuja mnie odpowiedzi na dwa krótki pytania w zwiazku z BC EK (ktora sie wlasnie instaluje)

1) GDZIE JEST MOJA SMYCZ Z LOGO?! (zdazylem zauwazyc ze nie ja jeden jej nie dostalem i inni juz o tym wspominali natomiast albo nie bylo albo przegapilem oficjalna odpowiedz gram.pl)

2) GDZIE KARTA REJESTRACYJNA?! (o to tez juz ludzie pytali... miala byc... o jakis wirtualnych pieniadzach to juz nawet nie wspominam...)

Czy ktos z gram.pl moglby sie wypowiedziec na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sklepie gram nie podaba mi się najbardziej to że jest mało gier na Playstation 2, psp.Nie podoba mi się jeszcze to że nie ma starych konsol czyli xbox, psx, gamecube, game boy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2007 o 17:10, Budo napisał:

kasy na pewno nie stracisz, wszystko jest udokumentowane, więc po prostu musisz poczekać i dochodzić swoich praw.


Tylko powiedz mi, jak dochodzić swoich praw poza sprawą sądową? Ja również nie otrzymałem pełnego zamówienia (brak 7!!! kart rejestracyjnych w zakupionych grach), wysłane kilka maili, brak odpowiedzi. Telefon (cudem udało się dodzwonić po wielu próbach), pani w słuchawce "tak, oczywiście, prześlemy" i zero odzewu.

Zwyczajne zachowanie w stylu: kupiłeś to się ciesz że cokolwiek wysłaliśmy, a teraz się od... czep. Bo nie ma możliwości aby ich zmusić, skoro osoba w rozmowie telefonicznej perfidnie kłamie, a na maile nie odpowiadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Eh, niestety to nie moja wina. Takie blędy sie zdarzają, co do maili- oni mają po świętach taki nawał, że po prostu Twoje maile czekaja w kolejce...
Nie jestem pewien czy sąd to najlepsza opcja, nikomu to nie jest potrzebne... czasem po prostu lepiej kupić w zwykłym sklepie. Ja kupowałem już w sklepie gram.pl i nigdy nie mialem kłopotów, wszystko było w porządku. To mimo wszystko sytuacje takie jak Twoja to odosobnione przypadki :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PrePaid na TBC. Zapłacone przelewem. Status dziś rano zmienił się z "pakowane" na " będzie wysłane gdy wszystkie produkty będą dostępne". Rozumiem, że mam czekać z moim PrePaidem, na dostawę w lutym i to w momencie gdy gra leży w sklepach!!! To jest ostatnie moje zamówienie w "gram.pl", mimo że kupowalem tu gry od lat. Tym razem przesadzili z niekompetencją, lata mijają a czlowiek dalej sie czuje jakby kupowal u bazarowego handlarza z początku lat 90''. Czlowiek mimo 40 na karku, w tym kraju zawsze jest narażony że zrobią z niego idiotę. Wszystkie wymagające solidności i zaufania do sprzedawcy zamówienia będe robił teraz bezpośrednio z zagranicznych sklepów. Parę złotych więcej ale człowiek wie, że go nie zostawią na lodzie kiedy mu rzeczywiście zależy na solidności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Muszę przyznać że gry kupowane u was są (przynajmniej u mnie) szybko dostarczane i faktycznie w stanie idealnym. Jeśli chodzi o pomoc techniczną to... dramat! Pierwszego meila dotyczącego True Crime wysłałem w listopadzie. Nie dostałem odpowiedzi do dziś. Na początku stycznia wysłałem kolejnego meila, tym razem o Neverwinter Nights i znowu nic. Poprostu beznadzieja. Dowiedziałem się, że mam chyba wadliwe wydanie, bo nie mam konfiguratora, ale nie wiem co z tym zrobić. Jednym słowem proszę odpowiadać na meile klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój post ginie w natłoku innych, więc się powtórzę. Może mi ktoś odpowiedzieć? Ewentualnie z kim mam o tym rozmawiać?

Jako, że od prawie miesąca czekam na odpowiedź na mojego maila z zapytaniem, pytam tutaj:
Nie korzystałam jeszcze ze Sklepu, więc mam problem- w pewnym momencie zamawiania gier... Pzy wyborze formy płatności, chcę wybrać przelew internetowy- i tu pojawia się problem- nie mam pojęcia, jaki przelew zaznacyć. Mam konto w ING Bank Śląski, ale nie mam pojęcia, jak sprawdzić, jaki to rodzaj przelewu?
Prosze o pomoc.

P.S. Gdyby zajrzał tu ktoś zajmujący się Sklepem, to mam apel- Usuńcie informację, "Jeśli masz pytania dotyczące dostawy czy sposobów płatności, kliknij tutaj."
LEKCEWAżYCIE maile i zwyczajnie nie odpowiadacie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Z tego co zauważyłem nie ma możliwości zapłacenia przelewem z ING. Kup w normalnym sklepie, albo wybierz inną opcje płatności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest opcja przelew/wpłata (niezależnie od banku, w jakim konto posiadasz), gdzie po prostu otrzymujesz nr konta, na jaki masz wpłacić pieniądze. I możesz albo wypełnić druczek i udać się do banku, lub - jeśli masz dostęp elektroniczny - przelać pieniądze via internet.
Ja korzystam zawsze z Płace z Inteligo - jako że właśnie konto Inteligo posiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

No własnie, zapomniałem napisac że niezaleznie od banku można płacić przelewem przez pocztę. Ale przelewem internetowym z ING się nie da zapłacić z tego co pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2007 o 13:01, Budo napisał:

/.../

No własnie, zapomniałem napisac że niezaleznie od banku można płacić przelewem przez pocztę.
Ale przelewem internetowym z ING się nie da zapłacić z tego co pamiętam.

No ale można zaznaczyć "zwykły" przelew i przelać na podane konto pieniądze z internetowego ING, nic nie stoi na przeszkodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2007 o 12:59, Krejt napisał:

Jest opcja przelew/wpłata (niezależnie od banku, w jakim konto posiadasz), gdzie po prostu
otrzymujesz nr konta, na jaki masz wpłacić pieniądze. I możesz albo wypełnić druczek i udać
się do banku, lub - jeśli masz dostęp elektroniczny - przelać pieniądze via internet.
Ja korzystam zawsze z Płace z Inteligo - jako że właśnie konto Inteligo posiadam.


Czyli zaznaczam normalnie przelew, ale mogę z konta on-line przelać- dobrze rozumiem? I nie musze się bawić w druczki itd? Bo ja to kobieta zabiegana jestem :P

Dzięki :)

Dnia 18.01.2007 o 12:59, Krejt napisał:


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Eh, niestety to nie moja wina.

To wiem.

Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Takie blędy sie zdarzają, co do maili- oni mają po świętach taki nawał, że po prostu Twoje maile czekaja w kolejce...

Już od miesiąca? Czyli tak w okolicach Wielkanocy może odpowiedzą na mail z połowy grudnia, bo mają jedną osobę co zajmuje się reklamacjami? Tylko co mnie to obchodzi?

Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Nie jestem pewien czy sąd to najlepsza opcja, nikomu to nie jest potrzebne... czasem po prostu lepiej kupić w zwykłym sklepie.

A jak się już kupiło u nich i zachowują się jak zwykli oszuści (czyli przytakują w rozmowie telefonicznej, a nie realizują tego, co w niej mówili) to jakie inne wyjście?

Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Ja kupowałem już w sklepie gram.pl i nigdy nie mialem kłopotów, wszystko było w porządku. To mimo wszystko sytuacje takie jak Twoja to odosobnione przypadki

A może Twój przypadek kiedy było w porządku jest odosobniony? Zrealizowałem już w sklepie gram.pl 20 zamówień. Mam więc jakie takie pojęcie o obsłudze. W połowie były problemy (ale dotychczas rozwiązywalne po rozmowie lub mailu), czasem nawet dość kuriozalne (zamówiłem, zapłaciłem, a tu dzwonią, że jednej z zamówionych gier nie mają, ale za to są inne gry w tej samej cenie i mogę wybrać coś w zamian).

Możesz powiedzieć coś konstruktywnego, czy tylko będziesz pisał co Ci się wydaje i bronił firmy, bo jesteś moderatorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Eh, niestety to nie moja wina.

To wiem.

Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Takie blędy sie zdarzają, co do maili- oni mają po świętach taki nawał, że po prostu Twoje maile czekaja w kolejce...

Już od miesiąca? Czyli tak w okolicach Wielkanocy może odpowiedzą na mail z połowy grudnia, bo mają jedną osobę co zajmuje się reklamacjami? Tylko co mnie to obchodzi?

Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Nie jestem pewien czy sąd to najlepsza opcja, nikomu to nie jest potrzebne... czasem po prostu lepiej kupić w zwykłym sklepie.

A jak się już kupiło u nich i zachowują się jak zwykli oszuści (czyli przytakują w rozmowie telefonicznej, a nie realizują tego, co w niej mówili) to jakie inne wyjście?

Dnia 16.01.2007 o 21:19, Budo napisał:

Ja kupowałem już w sklepie gram.pl i nigdy nie mialem kłopotów, wszystko było w porządku. To mimo wszystko sytuacje takie jak Twoja to odosobnione przypadki

A może Twój przypadek kiedy było w porządku jest odosobniony? Zrealizowałem już w sklepie gram.pl 20 zamówień. Mam więc jakie takie pojęcie o obsłudze. W połowie były problemy (ale dotychczas rozwiązywalne po rozmowie lub mailu), czasem nawet dość kuriozalne (zamówiłem, zapłaciłem, a tu dzwonią, że jednej z zamówionych gier nie mają, ale za to są inne gry w tej samej cenie i mogę wybrać coś w zamian).

Możesz powiedzieć coś konstruktywnego, czy tylko będziesz pisał co Ci się wydaje i bronił firmy, bo jesteś moderatorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.01.2007 o 17:31, mkaa napisał:

Możesz powiedzieć coś konstruktywnego, czy tylko będziesz pisał co Ci się wydaje i bronił firmy,
bo jesteś moderatorem?


Nie bronię firmy, bo jestem moderatorem, w zasadzie to w ogóle nie bronię firmy. Twoja sprawa co zrobisz, jak chce Ci się sądu, to droga wolna, napisz jak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos w firmie CDP odpowiada na maile wysylane z formularzy kontaktowych ?
Do tej pory ja osobiscie moge stwierdzic ze mnie olewacie jak probuje sie skontaktowac przez formularz (problemy z rejestracja i sklep gram.pl) jedynie szybki kontakt zawsze byl przez maila gracze@cdprojekt.com :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2007 o 13:37, Ali G napisał:

Czy ktos w firmie CDP odpowiada na maile wysylane z formularzy kontaktowych ?
Do tej pory ja osobiscie moge stwierdzic ze mnie olewacie jak probuje sie skontaktowac przez
formularz (problemy z rejestracja i sklep gram.pl) jedynie szybki kontakt zawsze byl przez
maila gracze@cdprojekt.com :/

Mam to samo !
10 maili bez odpowiedzi - dziś wysłałem im pismo faksem - wkurzyć się można !

A co do sklepu - co to za kod promocyjny ?

20070119182127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szlag mnie trafi zaraz !!! Nadal nie ma rozwiązania problemu mojego zamówienia FF00620610 !!!
Niedługo będzie 2 m-ce od wysłania paczki a ja nie mam ani paczki ani kasy !!!
Telefony do CDP nie mają sensu skoro podobno mają info, że przelew zotsał zrealizowany w czwartek - a ja na to JASNE !!! Przelew 4 dni robocze nie idzie !!! Mam dość ...
30 maili wysłałem, faksem pismo, z 10 telefonów. BRAK ROZWIĄZANIA TEMATU I ODPOWIEDZI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować