Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Piękne tapety ze Star Wars: Battlefront; jest też nowy dziennik producenta

8 postów w tym temacie

Wciąż powątpiewam w tą cześć i przygrywam w 2''kę oraz myślę, że zrobienie zwykłych bitew kosmicznych nie byłoby żadnym wyzwaniem, nie wspominając już o spełnieniu swoich obietnic i zrobieniu trybu gdzie atak miał przechodzić przez fazy: bitwa w kosmosie, atak na planetę, bitwa na planecie - bo w końcu to było główne założenie 3''ciej części battlefronta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wciąż powątpiewam w tą cześć i przygrywam w 2''kę oraz myślę, że zrobienie zwykłych bitew
> kosmicznych nie byłoby żadnym wyzwaniem, nie wspominając już o spełnieniu swoich obietnic
> i zrobieniu trybu gdzie atak miał przechodzić przez fazy: bitwa w kosmosie, atak na planetę,
> bitwa na planecie - bo w końcu to było główne założenie 3''ciej części battlefronta...

Tylko, że to nie jest 3 część tej gry. DICE zaczyna od początku. I DICE nic takiego nie obiecywało, o czym piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2015 o 11:24, zdenek117 napisał:

Tylko, że to nie jest 3 część tej gry. DICE zaczyna od początku. I DICE nic takiego nie
obiecywało, o czym piszesz.


Gdzieś pod czas rozmów, co zapoczątkował chyba jeszcze lucas - właśnie to było głównym założeniem przy początku produkcji. Rozumiem, że nawet dla EA w sumie to już dawno temu, ale wciąż nie "kupuję" tego, że to nowa seria. Tym bardziej przeszkadzają mi ewidentne braki w porównaniu do poprzedniej części - i to nie minimalne, których stratę da się przeboleć, bo wiele z nich to właśnie coś przy czym się spędzało/spędza głównie czas - jak np. tryb "instant action"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niepopularna opinia: Choć jestem wielkim fanem Gwiezdnych Wojen oraz gier z serii Battlefront... bitwy w kosmosie w drugiej części były zrobione po macoszemu i były nieciekawe. W zapowiedziach (zobaczcie chociażby pierwszy trailer) miał być znacznie bardziej skomplikowane, płynne przejście z bitwy w kosmosie przez abordaż do zwycięstwa - podczas gdy w praktyce statek wewnątrz miał 3 mikro pomieszczenia z "czymś" do wysadzenia, a sama bitwa w kosmosie polegała na lataniu tam i nazad i bombardowaniu kluczowych miejsc bombowce - nawrót - bomba - nawrót. Faktycznie tak jak mówisz, zrobienie bitw w kosmosie (na poziomie BF2) to żadne wyzwanie... dlatego lepiej niech DICE tego nie robi, ew poczeka z tym do DLC/kolejnej części, zamiast tego zadowolę się trybem bitew statków w atmosferze planety (w BF2 np. brakowało mi współpracy pojazdów lądowych i powietrznych na jednej mapie) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować