Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Graliśmy w Scalebound, nową grę twórców Bayonetty - Gamescom 2015

10 postów w tym temacie

gram.pl

Scalebound do momentu targów Gamescom był wielką niewiadomą. Teraz, po pokazie gry wiemy już, czym nowa produkcja PlatinumGames będzie. Zapraszamy na szybkie wrażenia na gorąco pośród tłumów i zieleni stoisk Xboksa.

Przeczytaj cały tekst "Nasze wrażenia ze Scalebound, nowej gry twórców Bayonetty - Gamescom 2015" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda bardzo ładnie (w szczególności podoba mi się smok), ale w aktualnym stanie gra chodzi baaaaaardzo powoli, spodziewałem się jak zawsze od Platinium Games 60 klatek, a tutaj to chyba wokół 15 leci. :/ Urąbaliby na tej grafice. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2015 o 22:08, misioo napisał:

Z kiepskiej jakości nagrania z partyzanta jesteś w stanie odszyfrować ilość klatek?
ŁAŁ. Nie mam nic więcej do dodania.


Ekhm... to akurat nie są "kiepskiej jakości nagrania z partyzanta", tylko fragmenty gameplayu zaprezentowanego na konferencji Microsoftu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ekhm... to akurat nie są "kiepskiej jakości nagrania z partyzanta", tylko fragmenty gameplayu
> zaprezentowanego na konferencji Microsoftu.

Twórcy się trochę z tego tłumaczyli, nawet nie trochę, chyba z pięć razy powtarzali, że gra pokazywana jest w bardzo wczesnej alfie, dlatego też nie dane było jej ogrywać. Jeszcze nie ma co wyrokować, do premiery sporo czasu, acz już miewaliśmy takie przypadki... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Tylko Slasherem"

Jak mnie wk...ją takie uwagi... Slashery mają przeważnie bardzo skomplikowaną mechanikę walki. To nie jest bezmózga klikanina typu H&S. Walka w tych grach wymaga zaangażowania, doskonalenia własnego stylu. W tych grach jest mnóstwo taktyki. Jest to kwintesencja gier. Krytyka należy się raczej bezmózgim FPS''om w których biega się po heightmapie w tą i z powrotem i farmi jakieś badziewie. I to jest prostacka gra która wciąga głównie iluzją osiągnięć jednocześnie nie wymagająca zbyt wiele od gracza. Slashery to zupełnie przeciwieństwo tego typu gier.

Zresztą grajcie sobie w prostackie Far Cry''e, Borderlandsy, Assasiny, CoD''y, Diabla i inne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Tylko Slasherem"

Wyluzuj. :) Jestem fanem Bayonetty i systemu walki w tej grze oraz w paru innych slasherach i doskonale Cię rozumiem. Dlatego chciałem bardzo pójść na prezentację Scalebound, bo dokonania PlatinumGames nie są mi obce. Zresztą prezentację prowadził sam Hideki Kamiya, także był dodatkowy bonus przebywania z deweloperem w pokoju. W materiale powiedziałem to z przymrużeniem oka, być może za mało widocznie to akcentując. :) Nie ma potrzeby się tak unosić, rozmawiamy o grach, rozrywce. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw oburzasz się, że MartivaR ośmielił się odjąć ( pewnie nawet nie celowo ) trochę wielkości Twojemu ukochanemu gatunkowi gier, a następnie zaczynasz znacznie bardziej dosadnie i z pełną premedytacją, obrażać inne gatunki gier i ludzi, którzy w nie grają.

Jak ktoś oczekuje szacunku dla siebie i swoich pasji, to powinien sam dawać taki przykład, a nie stawać się właściwie obiektem własnych żali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować