Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard pracuje nad nowym projektem w uniwersum Diablo

32 postów w tym temacie

Dnia 11.08.2015 o 14:38, Niflheim napisał:

Śmieszny argument powszechnie używany od premiery World of Warcraft. To może niech wszystkie
gry tak wyglądają, założe się że fani Dark Souls bardzo entuzjastycznie przyjęliby taką
zmianę. Gra i tak się zestarzeje, ma prezentować się dobrze tu i teraz.

Diablo 1 jeszcze jakoś średnio się prezentowało graficznie, Diablo 2 już w dniu premiery było całkowicie archaiczne graficznie. Styl jak styl, wolałbym by było lekko mroczniej, bardziej realistyczny styl graficzny ale na pewno takie brzydactwa jak POE czy DS(który dodatkowo jak każda japońska gra ma wstrętne kiczowi modele otoczenia i postaci) nie chce.

Dnia 11.08.2015 o 14:38, Niflheim napisał:

Poza tym to nie
dlatego Diablo 3 wygląda jak wygląda - graficzny styl jest bliski WoW, bo za grę nie
odpowiadała ekipa ze śp. Blizzard North, której przyświecała zupełnie inna filozofia
designu wizualnego i gameplayowego.

Ekipy od BN nie ma już de facto od 2003 roku i nigdy już ci ludzie nie stworzą razem żadnej gry. Po za tym tylko diablo 1 było mroczne i miało ten niepowtarzalny klimat, wolniejsza rozgrywka niż w drugiej części ciągłe schodzenie coraz głębiej i ta muzyka która stawała się coraz bardziej szalona im niżej byliśmy.

Dnia 11.08.2015 o 14:38, Niflheim napisał:

Jak napisał Ring5 - MMO z rozgrywką taką jak w Hellgate: London nawet by pasowało. Obecne
MMO już i tak stawiają na większą aktywną rolę gracza w walce, więc widziałbym Diablo
w tym gatunku.

A jak wyglądała rozgrywka w hellgate: London?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Diablo 1 jeszcze jakoś średnio się prezentowało graficznie, Diablo 2 już w dniu premiery
> było całkowicie archaiczne graficznie. Styl jak styl, wolałbym by było lekko mroczniej,
> bardziej realistyczny styl graficzny ale na pewno takie brzydactwa jak POE czy DS(który
> dodatkowo jak każda japońska gra ma wstrętne kiczowi modele otoczenia i postaci) nie
> chce.

Bez przesady, zarówno DS jak i PoE graficznie bije na głowę D3, modelami, teksturami i oświetleniem, tylko Blizzard zawsze miał świetnych animatorów, którzy nawet w tą brzydotę potrafią tchnąć życie i sprawić, że gra wygląda ok. Wystarczy spojrzeć na modele postaci i tekstury w D3, wyglądają jak z 2005 a nie 2012.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.08.2015 o 18:58, Afgncap napisał:

Bez przesady, zarówno DS jak i PoE graficznie bije na głowę D3, modelami, teksturami
i oświetleniem, tylko Blizzard zawsze miał świetnych animatorów, którzy nawet w tą brzydotę
potrafią tchnąć życie i sprawić, że gra wygląda ok. Wystarczy spojrzeć na modele postaci
i tekstury w D3, wyglądają jak z 2005 a nie 2012.


Ja tylko przypomnę, że DS działa w 720p30FPS (ze spadkami do 15 w przypadku posiadaczy kart AMD) i wygląda po prostu paskudnie, a DS2 niewiele lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Ja tylko przypomnę, że DS działa w 720p30FPS (ze spadkami do 15 w przypadku posiadaczy
> kart AMD) i wygląda po prostu paskudnie, a DS2 niewiele lepiej.

To gra konsolowa PC dostało bardzo słaby port, co nie zmienia faktu, że wygląda lepiej, jak działa to już inna kwestia. Zresztą D3 jak na swój wygląd też potrafi żreć zasoby, jak większość gier Blizza, ruszą na wszystkim, ale na full potrafią mieć spadki nawet na najlepszych kompach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Diablo 4.... jestem ciekaw samego loga. Pewnie by kretyńsko wyglądało. Drugi dodatek będzie na bank bo przepowiednia Decarda Caina musi być skończona. Zresztą kto miałby być głównym bohaterem potencjalnego D4 ? Ktoś jeszcze silniejszy niż nefalem. Nefalemowie w świecie Sanktuarium byli najsilniejszymi istotami a ich moc rosła i nie byli ograniczeni żadną naturą pochodzenia. Demony jak i Anioły są właśnie ograniczone przez swoją naturę i aspekty jakie reprezentują <--- tyle. Dlatego powstał Kamień Świata by zredukować ich moc bo są wynikiem spółkowania Lilith (Córki Mefista a matki Andariel) oraz Archanioła Inariusa. Motyw, że zło zawsze się odrodzi jest stary jak świat i trochę naciągany. Diablo już w tej części staje się The Prime Evil mającym wszystkie aspekty zła: [Grozę, Nienawiść, Ból, Cierpienie, Zniszczenie, Grzech, Kłamstwo] Blizzard swego czasu zapowiadał, że D4 raczej nie powstanie. Ewentualnie dodatki do istniejącego D3. Jednak nie wykluczają gry w tym uniwersum. Wbrew pozorom Lore Diablo jest dość obszerne. Chociażby obsadzić grę w czasach Sin War albo w czasach gdzie rozkwit miał potężny klan magów Vizjerei. D3 po wyjściu drugiego dodatku będzie patchowane i patchowane, to nie ulega wątpliwości. Będą większe patche oraz mniejsze. A nie zdziwiłoby mnie jakby po jakimś czasie połasili się na trzeci dodatek. Kto ich tam wie. Samo Diablo Cztery choć kretyńsko brzmi to i tak bym kupił. Jednak już nie z takim entuzjazmem jak D3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2015 o 18:58, Afgncap napisał:

Wystarczy spojrzeć na modele postaci i tekstury w D3, wyglądają jak z 2005 a nie 2012.

Bo z rzutu izometrycznego, nie ma większej potrzeby, aby wyglądały lepiej. Co innego DS, gdzie wręcz wszędzie wygląda jak drewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.08.2015 o 20:55, Afgncap napisał:


To gra konsolowa PC dostało bardzo słaby port, co nie zmienia faktu, że wygląda lepiej,
jak działa to już inna kwestia. Zresztą D3 jak na swój wygląd też potrafi żreć zasoby,
jak większość gier Blizza, ruszą na wszystkim, ale na full potrafią mieć spadki nawet
na najlepszych kompach.


Kiedy masz na ekranie hordę wrogów i masę różnych efektów D3 potrafi wywołać efekt "wow". Na ogół grafika dupy nie urywa, ale trudno powiedzieć, żeby to jakoś brzydko wyglądało. Nawet dzisiaj. Słabych modeli i detali z perspektywy w jakiej są gra po prostu nie widać. Postać w dużym przybliżeniu wygląda tragicznie, ale w samej grze tego się nie dostrzega. Oprawa graficzna generalnie w D3 nie przeszkadza. Natomiast DS to zupełnie inna para kaloszy. Ta gra jest uniwersalnie brzydka. Kiepskie tekstury i niska rozdzielczość walą po oczach niemiłosiernie. Bez modów nie podchodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Diablo 1 jeszcze jakoś średnio się prezentowało graficznie, Diablo 2 już w dniu premiery
było całkowicie archaiczne graficznie. Styl jak styl, wolałbym by było lekko mroczniej,
bardziej realistyczny styl graficzny ale na pewno takie brzydactwa jak POE czy DS(który
dodatkowo jak każda japońska gra ma wstrętne kiczowi modele otoczenia i postaci) nie
chce.


To znaczy Path of Exile? Wg. mnie wygląda lepiej niż Diablo 3. D3 ma ładne, płynne animacje, fizykę otoczenia i inne tego typu bajery, ale styl graficzny jest bezpłciowy, gra kompletnie zatraciła klimat i charakter poprzedniczek.

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Ekipy od BN nie ma już de facto od 2003 roku i nigdy już ci ludzie nie stworzą razem
żadnej gry.


Dlatego mogę się pożegnać z tą marką.

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Po za tym tylko diablo 1 było mroczne i miało ten niepowtarzalny klimat,
wolniejsza rozgrywka niż w drugiej części ciągłe schodzenie coraz głębiej i ta muzyka
która stawała się coraz bardziej szalona im niżej byliśmy.


Tylko jeśli patrzeć na to przez pryzmat części pierwszej, a i nawet wtedy takie stwierdzenie to gruba przesada. Diablo 2 też było mroczne, tajemnicze i niepokojące, zakrawające o horror, po prostu gra nie rozgrywała się tylko i wyłącznie pod ziemią. Pierwsze Diablo ma arcymistrzowski klimat budowany właśnie przez muzykę Matta Uelmena, w Diablo 2 wypada ona niegorzej. Lepiej nie będę nic mówił o muzyce z Diablo 3.

Szkoda tylko, że mechanika z pierwszego Diablo IMO się mocno zestarzała, gra się strasznie topornie i ślamazarnie. Klimat ma ciągle ten sam, ale szczerze mówiąc nie gra się w połowie tak dobrze jak w Diablo 2 - ta gra się chyba nigdy nie zestarzeje. ;P

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

A jak wyglądała rozgrywka w hellgate: London?


Hack''n''slash TPP, rzecz łatwa do przeniesiena w konwencję MMO (sama gra bodajże była w ten gatunek przeniesiona), jeżeli już musieliby stworzyć coś nowego w świecie Diablo to taka rozgrywka chyba najbardziej by pasowała.

@fenr1r

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Kiedy masz na ekranie hordę wrogów i masę różnych efektów D3 potrafi wywołać efekt "wow".


Oj tak, zdecydowanie mam takie wrażenie kiedy dostaje oczopląsu od tych wszystkich przesadnych światełek, błysków i eksplozji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować