Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mount & Blade II: Bannerlord - twórcy objaśniają, jakie funkcje znajdą się w grze

5 postów w tym temacie

O proszę, nowy Mount&Blade. Wygląda dobrze, niektórzy mogą twierdzić, że odrobinę ustępuje nowemu Wiedźminowi, ale skok względem części pierwszej i Dzikich Pól jest oszałamiający. Z drugiej strony, nawet w obliczu wszystkich usprawnień oprawy graficznej, interfejsu i gier planszowych, gra może podobnie jak poprzedniczki razić sztucznością i sztywnością świata. Cóż z tego, że mogę zebrać swój legion i odbijać zamki królestwom osłabionym wojną, jeśli sukces wiąże się wyłącznie z wyższymi liczbami w portfelu i statystykach uzbrojenia. Może dla monumentalnych bitew? Nie, one stanowią najsłabszy, antyefektowny element tej gry, kukiełki biegające po sznurku do najbliższego wroga, machające toporami jak patykiem. I jeszcze to niedorzecznie słabo wykonane wspinanie się na drabiny oblężnicze sprawiające raczej wrażenie uporządkowanej wertykalnie kolejki po mleko. Ale może to zmienią? Żywię taką nadzieję, tym bardziej, że do wytężonej pracy motywować ich powinni Czesi ze swoim Kingdom Come: Delieverance, często zresztą z pierszym M&B porównywanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować