Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PS4 i Xbox One mogą nie sprostać wymaganiom Dying Light 2

58 postów w tym temacie

Trochę dezinformacja. Raczej dostosują swoją grę tak, żeby chodziła na konsolach a nie zrobią grę z wybujałą grafiką i najwyżej zrezygnują z 70% przychodów w postaci konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Techland aktualnie pracuje nad dodatkiem The Following, który jest formą podziękowania dla fanów.
Dodatek The Following będzie można kupić za około 60 zł.


dlaczego mi nikt nie płaci za to że mu dziękuje ? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2015 o 17:05, biolymurzin napisał:

dlaczego mi nikt nie płaci za to że mu dziękuje ? :/


Też mogę Ci podziękować, dane do przelewu za ten miły gest dodam później.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się wierzyć, żeby zrobili grę, która będzie działała tylko na wypasionych komputerach.
Sam jestem wielkim fanem Dying Light.
Jest to jedna z moich ulubionych gier, ale na 100% nie kupię sobie mocnego komputera, tylko po to żeby pograć w Dying Light 2.
Muszą się ogarnąć, w przeciwnym razie na Dying Light 2 nie zarobią.
Gdyby ta ewentualna 2, miała mieć takie wysokie wymagania, zrezygnowaliby z 3/4 rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już większość gier może nie działać na obecnych konsolach to nie wiem czy opłaca mi się kupować konsolę w tej chwili, bo jeśli sporo dużych hitów będzie ograniczane przez konsole to możliwa jest szybka premiera następnej generacji. A to nawet na rękę będzie Sony i Microsoftowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" Naturalnie, nie rozmawiamy jeszcze o Dying Light 2, po prostu jest na to za wcześnie. "

Gram jak zawsze poziom zenady musi trzymać i już wiadomo że być może konsole pewnych pomysłów nie uciągną. Myślcie nad tytułem newsa niż stosować chwyt żenady rodem z wp czy onetu.

Nawet nie wiedzą które pomysły miałby być w grze a co dopiero czy one ruszą na konsoli. Po prostu trochę myślenia niż taniej sensacji.

Mam tylko nadzieje że DL nie trafi w złe ręce i znów nikt nie zniszczy marki jak z CoJ lub DI tanimi i szybkimi kolejnymi częściami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Poprzednia generacja konsol jakość sobie poradziła przez prawie 10 lat z wydawaniem na nią gier. Minęły zaledwie 2 lata od premiery obecnej a tu masa komentarzy na internecie, że planowany gry nie pociągną. Plotki o downgradzie grafiki na PC na rzecz konsol. Niestety ktoś tu coś źle zaprojektował. Coś czuję, że na przyszłą generację poczekamy do końca tej dekady, co moim zdaniem jest dość smutne. Jeśli chodzi o samą grę, to chętnie bym zagrał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Plotki o downgradzie grafiki na PC (..)

To już od ps3 i xbox360 był downgrade... wystarczy wziąć crysisa 1 a 2. Załamka ,że przez konsolowy szrot grafika nie może iść do przodu. I boli mnie głupota ludzi(konsolowców) ,którzy mówią ,że fabuła> piękna grafika>(fizyka?). Zgadnijcie...gdyby nie było konsol to komputery by były 10x mocniejsze niż są teraz,a teraz są mocniejsze od konsol tejże generacji(topowe komputerki pewnie będą lepsze niż ps5 i xbox(2?)).Więc wracając do tematu fabuła,grafika,fizyka... to jakby nie było konsol... to wszystko by było piękne ...a tak kroimy wszystko na rzecz konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2015 o 18:51, FootballGamer napisał:

Jeżeli już większość gier może nie działać na obecnych konsolach to nie wiem czy opłaca
mi się kupować konsolę w tej chwili, bo jeśli sporo dużych hitów będzie ograniczane przez
konsole to możliwa jest szybka premiera następnej generacji.

Jaka większość? Wymień przynajmniej 5 gier, które mogą nie działać na obecnych konsolach. Mówimy o gier z gatunku podobnego do Dying Light a nie RTSów typu Total War, które ze względu na sposób sterowania na konsolach się nie pojawią.

Dnia 13.08.2015 o 18:51, FootballGamer napisał:

A to nawet na rękę będzie Sony i Microsoftowi.

Wręcz przeciwnie. Nowa generacja wydana szybko nie jest na rękę ani Sony ani Microsoftowi.

@mytha:
Od kiedy konsole wstrzymują rozwój komputerów? Podzespoły PCtowe powstają niezależnie od konsolowych. To raz. Dwa, co z tego, że jest jakiś procent komputerów mocniejszych od konsol, skoro wg statystyk Steama gros graczy PCtowych posiada komputery słabsze od nich? xD To PCtowcy sami są winni wstrzymywania rozwoju grafiki, nie konsole. Najpopularniejsze gry na PC to nie Crysisy tylko gry z niskimi wymaganiami pokroju CSa, LoLa i całej reszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.08.2015 o 10:06, Henrar napisał:

Dwa, co z tego, że jest jakiś procent komputerów mocniejszych
od konsol, skoro wg statystyk Steama gros graczy PCtowych posiada komputery słabsze od
nich? xD To PCtowcy sami są winni wstrzymywania rozwoju grafiki, nie konsole. Najpopularniejsze
gry na PC to nie Crysisy tylko gry z niskimi wymaganiami pokroju CSa, LoLa i całej reszty.


Statystyki poproszę. Pewnie, że większość posiada komputery stosunkowo słabe..., ale wg tego co ja znalazłem 18 mln (trochę ponad 14% całości) użytkowników Steam posiada GPU dedykowane do gier, pozwalające na granie w 1080p. 18 mln to jest więcej jak użytkowników XOne a trochę mniej jak PS4. To jakby koreluje z wynikami sprzedaży trzeciej części Wiedźmina przedstawionymi jakiś czas temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.08.2015 o 10:51, fenr1r napisał:

Statystyki poproszę. Pewnie, że większość posiada komputery stosunkowo słabe..., ale
wg tego co ja znalazłem 18 mln (trochę ponad 14% całości) użytkowników Steam posiada
GPU dedykowane do gier, pozwalające na granie w 1080p. 18 mln to jest więcej jak użytkowników
XOne a trochę mniej jak PS4. To jakby koreluje z wynikami sprzedaży trzeciej części Wiedźmina
przedstawionymi jakiś czas temu.


Dokładnie, nawet biedny Seba u nas na dzielni ma niezintegrowane z procesorem GPU umożliwiajace granie w Pasjansa w 1080p. To jakby koreluje z wynikami sprzedaży trzeciej części Wiedźmina przedstawionymi jakiś czas temu.

A tak serio to nie spodziewałem się tak merytorycznego i sensownego komentarza jak ten Henrara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2015 o 10:51, fenr1r napisał:

Statystyki poproszę. Pewnie, że większość posiada komputery stosunkowo słabe..., ale
wg tego co ja znalazłem 18 mln (trochę ponad 14% całości) użytkowników Steam posiada
GPU dedykowane do gier, pozwalające na granie w 1080p. 18 mln to jest więcej jak użytkowników
XOne a trochę mniej jak PS4.

http://store.steampowered.com/hwsurvey

No to jedziemy:
http://store.steampowered.com/hwsurvey/cpus/
Wciąż więcej graczy ma dwurdzeniowe procesory niż czterordzeniowe. W dodatku część pewnie posiada wielordzeniowce od AMD a te, jak wiadomo wydajnością w grach nie grzeszą.

http://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/
I tutaj zaczyna się prawdziwa zabawa. Najpopularniejszą kartą na Steamie wciąż jest Intel HD Graphics 4000 a Steam o ile wiem, nie raportuje tej karty, jeżeli jest w komputerze dedykowana (w desktopach, w laptopach pewnie raportuje, bo tam obraz w większości przypadków leci po Intelu, nawet jak korzystamy w danym momencie z dedykowanej karty). Reszta najpopularniejszych kart graficznych, poza 970tką, to karty niewiele mocniejsze lub słabsze od tego, co siedzi w konsolach (660, 760, 650, 750Ti, wszelkie laptopowe). W dodatku te karty do 1080p nadają się raczej średnio, bo większość ma mało VRAMu, nawet do 1080p (pamięta ktoś, jak PCtowi fanboje pisali, że GTX580 wystarczy na całą generację PS4/XBO? No właśnie... jakoś o tej karcie cicho, nie?)

Więc... gdzie jest ta wydajność? Gdzie są te karty do 4K, o których co chwila słyszę? Przecież to mały ułamek PCtowej populacji.

Dnia 14.08.2015 o 10:51, fenr1r napisał:

To jakby koreluje z wynikami sprzedaży trzeciej części Wiedźmina
przedstawionymi jakiś czas temu.

Wiedźmin 3 to jedna gra, w dodatku mocno zakorzeniona w PCtach. Just sayin''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Tak jak pisałem wcześniej, nie przeczę, że większość jest słabsza. Tutaj ktoś zrobił dokładniejsze wyliczenia:

http://in2gpu.com/2015/06/10/steam-hardware-statistics-june-2015/

14,32% posiada karty serii GTX760, HD7900, R9 200 i mocniejsze. Przy czym zestawieniu brakuje kart z serii HD7700, HD7800, R7 260 czy chociażby GTX750Ti pozwalających na komfortowe granie (co najmniej low-medium, powyżej 30FPS) w 1080p. Nawet bez tego wychodzi 18 mln użytkowników z sprzętem równym i mocniejszym od konsol. Zapytam więc jeszcze raz, mało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mają na myśli jakieś kozackie nowe mechaniki ( jakiekolwiek one miały by być ) to spoko. A jeśli chodzi o uciągnięcie jeszcze większych obszarów terenów których większość ludzi w praktyce ma gdzieś to niezbyt mnie to przekonuje.
Co mogą mieć twórcy za wizje ambitne oprócz wzmocnienia grafiki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2015 o 11:54, fenr1r napisał:

Tak jak pisałem wcześniej, nie przeczę, że większość jest słabsza. Tutaj ktoś zrobił
dokładniejsze wyliczenia:

http://in2gpu.com/2015/06/10/steam-hardware-statistics-june-2015/

14,32% posiada karty serii GTX760, HD7900, R9 200 i mocniejsze. Przy czym zestawieniu
brakuje kart z serii HD7700, HD7800, R7 260 czy chociażby GTX750Ti pozwalających na komfortowe
granie (co najmniej low-medium, powyżej 30FPS) w 1080p. Nawet bez tego wychodzi 18 mln
użytkowników z sprzętem równym i mocniejszym od konsol. Zapytam więc jeszcze raz, mało?


Tak, mało. Mało jak na hałaś, który jest robiony przez PCtowców na forach wszelakich. I mało, by wydawcy robili gry tylko pod nich. Zwłaszcza, że 1080p 1080p nierówne. Na GF8800 też mogłeś grać w 1080p w niektóre gry. Tu chodzi o VRAM czy przepustowość pamięci. A GF770 zaczyna powoli odstawać GF960 z 4GB. To była kolejna "przyszłościowa karta", która powoli zaczyna nie wyrabiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie czy dla 10 mln użytkowników XOne opłaca robić się gry? Dla konsoli która nie wyrabia w 1080p, której bebechy są oparte na słabym procesorze i układzie HD7700. PS4 jest niewiele mocniejsze. Wg Twojej logiki wydawce powinni olać XOne na rzecz 18 mln użytkowników PC z wydajniejszym sprzętem.

Te 18 milionów posiadaczy mocniejszego sprzętu niż konsolowy stanowi 1/2 całości użytkowników konsol. Może dla Ciebie to jest mało ale najwyraźniej dla producentów gier nie, bo to właśnie na PC wprowadza się najnowsze, najbardziej zaawansowane i wymagające opcje graficzne, paczki z teksturami w wysokich rozdzielczościach oraz wsparcie dla rozdzielczości powyżej 1080p. Potrafisz to wytłumaczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować