Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PS4 i Xbox One mogą nie sprostać wymaganiom Dying Light 2

58 postów w tym temacie

Dnia 16.08.2015 o 21:37, fenr1r napisał:

Dobrych jest mnóstwo (takich, którym można spokojnie dać 7-8/10). Dużo to jest gier bardzo
dobrych. Z ostatniego roku: Divinity Original Sin, Pillars of Eternity, Endless Legend,
The Talos Principle, Asetto Corsa, Dirt Rally, Cities Skylines i inne których teraz nie
kojarzę.

Dobrych gier AAA też jest mnóstwo. To nic nie znaczy. Poza tym indie w większości przypadków nie mają rozwiniętej grafiki (mam na myśli technologię, nie desing artystyczny) a przecież to o niej piszemy.

Dnia 16.08.2015 o 21:37, fenr1r napisał:

A Total War, CoH2, Elite Dangerous, wspomniany Dirt Rally? Też wrzucimy do szufladki
pt. wyjątek?

Hehehe, Total Wary są uznawane za jedne z najbardziej zabugowanych gier, często pojawia się też argument tego, że są słabo zoptymalizowane. Co do Dirt Rally - obstawiam, że to gra AA a nie AAA. Posiada jakieś zaawansowane technologie?

Dnia 16.08.2015 o 21:37, fenr1r napisał:

A tam pierdoły wypisujesz. Przecież jest mod, który to robi z minimalnym wpływem na wydajność.

Nie mod, tylko edycja configu, gdzie zwiększenie liczby cellek do 11 (z domyślnych 5) powoduje spadek wydajności i dodatkowo spadek stabilności gry.

Dnia 16.08.2015 o 21:37, fenr1r napisał:

A CPU na PC nie? :D

CPU na PC mogą być 64 bitowe, ale same systemy operacyjne wszystkie jeszcze nie są. (teraz i tak jest lepiej niż było)

Dnia 16.08.2015 o 21:37, fenr1r napisał:

Dla Twojej wiadomości ograniczenie do 2GB pamięci wynika z tego, że silnik jest spartolony.

Dla Twojej informacji, limit 2GB nie jest spowodowany spartoleniem silnika tylko tym, że jest to 32 bitowa aplikacja i Windows blokuje alokację większej ilości RAMu niż 2GB dla niej. Tyczy się to każdej gry i aplikacji, która jest 32 bitowa.

Dnia 16.08.2015 o 21:37, fenr1r napisał:

Tak, na to też jest mod. Zresztą ludzie przy pomocy modów w Skyrim robią takie graficzne
bajery, że szczena opada.

Jest na to mod, który i tak nie znosi tego ograniczenia a tylko go zwiększa - do 4GB. W dodatku ta łatka działa tylko 64 bitowych systemach a nie 32 bitowych, które były ograniczeniem dla Skyrima.

Dnia 16.08.2015 o 21:37, fenr1r napisał:

Nie licząc pewnych określonych jak i nie określonych wyjątków, gier których się nie wydaje
na konsole ze względu na sterowanie albo dlatego że na konsolach mało kto by w to grał,
gier które by nie działały ze względu na słaby procesor, gier AA oraz indie dochodzimy
do wniosku, że konsole nie stanowią ograniczenia dla gier tworzonych na konsole.
Wspaniały przykład truizmu.

A ja nadal nie dowiedziałem się w jaki sposób PC ogranicza rozwój grafiki.

To teraz zobacz, jakie gry powstają na PC i jakie są najpopularniejsze. Wskaż, które rzeczywiście są technologicznie zaawansowane a nie są Simsami, LoLami, Dotami, CSami i innymi grami tego typu. Gdzie tu do czasów, gdy PCtowy eks pokroju Crysisa był zapowiadany na konferencji na E3, gdzie tu do czasów Unreala, Quake''a, pierwszego Far Cry i innych gier, które miażdzyły graficznie i pokazywały, że na PCtach króluje grafika i tam jest rozwój?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.08.2015 o 22:24, Henrar napisał:

Hehehe, Total Wary są uznawane za jedne z najbardziej zabugowanych gier, często pojawia
się też argument tego, że są słabo zoptymalizowane.


No bo są. A AC:U, które zarżnęło next-geny?

Dnia 16.08.2015 o 22:24, Henrar napisał:

Co do Dirt Rally - obstawiam, że
to gra AA a nie AAA. Posiada jakieś zaawansowane technologie?


A ja obstawiam, że Forza 5 to tytuł AA a nie AAA. Skąd mam wiedzieć jakie efekty tam są, zapytaj się Codemasters. Mnie interesuje tyle, że gra wygląda świetnie. Dla mnie bardzo realistycznie, chociaż mam wrażenie, że etapy w Niemczech i Grecji wyglądają lepiej.

Zresztą ile jest tak naprawdę gier z fantastyczną grafiką i zaawansowanymi efektami w tej chwili? AC:U, Ryse, The Order, Drive Club, Star Citizen, jeden dobrze zrobiony poziom w UT2015 (chociaż to akurat robi wrażenie). Wiedźmin 3? Sam już nie wiem jak ta gra w ogóle wygląda, bo nie grałem jeszcze a zamieszanie z grafiką było spore.

Dnia 16.08.2015 o 22:24, Henrar napisał:

To teraz zobacz, jakie gry powstają na PC i jakie są najpopularniejsze. Wskaż, które
rzeczywiście są technologicznie zaawansowane a nie są Simsami, LoLami, Dotami, CSami
i innymi grami tego typu. Gdzie tu do czasów, gdy PCtowy eks pokroju Crysisa był zapowiadany
na konferencji na E3, gdzie tu do czasów Unreala, Quake''a, pierwszego Far Cry i innych
gier, które miażdzyły graficznie i pokazywały, że na PCtach króluje grafika i tam jest
rozwój?


Przecież nowy UT powstaje i urywa dupę. ;)
Nadal jednak ustawienia high oraz ultra są zarezerwowane dla najmocniejszych PCtów i tam grafika wygląda najlepiej. Nawet jeżeli jest to port z konsol, czy tytuł multiplatformowy ze specjalnie przygotowaną wersją PC.

Nie ma nic dziwnego w tym, że najbardziej popularne są gry F2P albo półdarmowy CS. Właśnie dlatego, że są darmowe i chodzą na słabszych sprzętach. Zresztą to są bardzo dobre gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kingdom Come Deliverance na CryEngine3 to kolejny przykład gry PC z fantastyczną, realistyczną grafiką. Znowu wyjątek? Poczekajmy aż ludzie zaczną ogarniać Unreal Engine 4, który jest łatwo dostępny dla każdego. Podobnie jak to będzie z Source 2, ale co ten pokarze dopiero ma się okazać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2015 o 11:41, fenr1r napisał:

Kingdom Come Deliverance na CryEngine3 to kolejny przykład gry PC z fantastyczną, realistyczną
grafiką. Znowu wyjątek?

Multiplatforma (no dobra, konsole później, ale patrząc na studio to są zwyczajnie zbyt mali, by poradzić sobie z kilkoma platformami naraz, coś jak CDPR przy okazji W2). ;) To raz. Dwa, jeszcze gry nie wydali (byłbym ostrożny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2015 o 11:41, fenr1r napisał:

Kingdom Come Deliverance na CryEngine3 to kolejny przykład gry PC z fantastyczną, realistyczną
grafiką. Znowu wyjątek?

Lepiej się temu przyjrzyj. To, że modele wyglądają ok i masz masę chaszczy, to nie znaczy, że to grafika jest fantastyczna ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.08.2015 o 12:11, Henrar napisał:

Multiplatforma (no dobra, konsole później, ale patrząc na studio to są zwyczajnie zbyt
mali, by poradzić sobie z kilkoma platformami naraz, coś jak CDPR przy okazji W2). ;)
To raz. Dwa, jeszcze gry nie wydali (byłbym ostrożny).


Wprowadzamy kolejną regułę? Wszystko co nie jest konsolowym eksem, albo nie wychodzi równo lub najpierw na konsole nie liczy się.

W ten sposób pozbyliśmy się Wiedźmina 2 (dzięki za przypomnienie), który w swoim czasie był najlepiej wyglądającą grą, a który pojawił się na X360 niemalże rok po premierze PC. W zasadzie to można by pójść o krok dalej i wyeliminować z naszej wesołej dyskusji wszystkie multiplatformy, tak żeby nie było żadnych wątpliwości, że gry na konsole wyglądają lepiej. No to tak, AnvilNext, CryEngine3, Frostbite, oraz Unreal Engine 4 do kosza. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2015 o 12:56, fenr1r napisał:

Wprowadzamy kolejną regułę? Wszystko co nie jest konsolowym eksem, albo nie wychodzi
równo lub najpierw na konsole nie liczy się.

Heloł, gra jest tworzona na wiele platform a nie tylko na PCty.

Dnia 17.08.2015 o 12:56, fenr1r napisał:

W ten sposób pozbyliśmy się Wiedźmina 2 (dzięki za przypomnienie), który w swoim czasie
był najlepiej wyglądającą grą, a który pojawił się na X360 niemalże rok po premierze
PC.

Bo studio było małe. Teraz zobacz sytuację z W3 - gra wychodzi na wszystkie platformy równoległe a gościu z CDPR jasno i wyraźnie daje do zrozumienia, że bez konsol tej gry w takim stanie mogłoby nie być:
"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

Dnia 17.08.2015 o 12:56, fenr1r napisał:

W zasadzie to można by pójść o krok dalej i wyeliminować z naszej wesołej dyskusji
wszystkie multiplatformy, tak żeby nie było żadnych wątpliwości, że gry na konsole wyglądają
lepiej. No to tak, AnvilNext, CryEngine3, Frostbite, oraz Unreal Engine 4 do kosza. :)

Heloł, zobacz co dokładnie pisałem w tym temacie. Ja chcę zobaczyć te słynne PCtowe eksy, które spowodują, że mój sprzęt spłonie, próbując to obliczyć a nie multiplatformy, gdzie jedynymi różnicami między wersją konsolową a PCtową to śmieszne animacje włosów, wyższa rozdzielczość renderowania (która, choć wymagająca to rewolucyjna nie jest), lepsze AA, filtrowanie anizotropowe czy zmiana SSAO na HBAO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi konsolowego eksa który by nie poszedł na PC albo wyglądał gorzej. Nie ma takiego i nie będzie, z tego prostego faktu, że najmocniejsze PC są znacznie wydajniejsze od konsol. Ta różnica w przyszłości będzie się tylko powiększać. PC jako platforma nie stanowi ograniczenia technologicznego dla grafiki, w takim stopniu jak konsole. Sam podałeś tego przykład, który później odrzuciłeś na zasadzie: "bo nie pasuje do mojej tezy".

Na takiej samej zasadzie odrzucasz multiplatofrmy, dla których PC stanowi ważną cześć rynku. Na takiej samej zasadzie odrzucasz "badziewia" typu wysokiej jakości AA, AF, HBAO, wysoka rozdzielczość czy inne efekty, których konsole nie obsłużą z racji ograniczonej mocy, a które mają zauważalny wpływ na jakość grafiki. Pokaż mi jak PS4 i XOne generują grafikę na poziomie komputerów wyposażonych w high-endowe karty w takich grach jak AC:U, GTAV, W3. Chciałbym zobaczyć jak konsole radzą sobie z ustawieniami high/ultra w rozdzielczościach 1080p czy 1440p (bo i taką najlepsze karty w miarę dobrze obsługują). Za to upierasz się przy takim PBR, który na PC też występuje, a który ma niewielki wpływ na wydajność i koszty produkcji. Fakt, daje lepsze efekty od dotychczasowych technik, ale tym samym nie obetnie framerateu o 20 klatek jak 8xMSAA czy alpha blending.

Wcale a wcale nie widać różnicy.
http://abload.de/img/ps44rmsmr.jpg
http://abload.de/img/pc4ews8t.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2015 o 16:11, fenr1r napisał:

Pokaż mi konsolowego eksa który by nie poszedł na PC albo wyglądał gorzej. Nie ma takiego
i nie będzie, z tego prostego faktu, że najmocniejsze PC są znacznie wydajniejsze od
konsol.

Wskaż mi miejsce, gdzie napisałem, że konsole są mocniejsze od high-endowego PCta i wskaż mi fragment, który mówi o tym, że są gry na konsoli, których nie da się wykonać na PC.

Dnia 17.08.2015 o 16:11, fenr1r napisał:

Ta różnica w przyszłości będzie się tylko powiększać. PC jako platforma nie stanowi
ograniczenia technologicznego dla grafiki, w takim stopniu jak konsole. Sam podałeś tego
przykład, który później odrzuciłeś na zasadzie: "bo nie pasuje do mojej tezy".

Star Citizen? To ewenement (masz widzę problem ze zrozumieniem tego), który w dodatku udawadnia, że to się nie opłaca. Development tej gry pochłonął 90 milionów dolców (przy jednocześnie prawie zerowym marketingu), podczas gdy wydawany na pięć platform MGSV kosztuje 80 milionów. Budżet Star Citizena powoli zbliża się do poziomu GTAIV.

Dnia 17.08.2015 o 16:11, fenr1r napisał:

Na takiej samej zasadzie odrzucasz multiplatofrmy, dla których PC stanowi ważną cześć
rynku. Na takiej samej zasadzie odrzucasz "badziewia" typu wysokiej jakości AA, AF, HBAO,
wysoka rozdzielczość czy inne efekty, których konsole nie obsłużą z racji ograniczonej
mocy, a które mają zauważalny wpływ na jakość grafiki. Pokaż mi jak PS4 i XOne generują
grafikę na poziomie komputerów wyposażonych w high-endowe karty w takich grach jak AC:U,
GTAV, W3. Chciałbym zobaczyć jak konsole radzą sobie z ustawieniami high/ultra w rozdzielczościach
1080p czy 1440p (bo i taką najlepsze karty w miarę dobrze obsługują). Za to upierasz
się przy takim PBR, który na PC też występuje, a który ma niewielki wpływ na wydajność
i koszty produkcji. Fakt, daje lepsze efekty od dotychczasowych technik, ale tym samym
nie obetnie framerateu o 20 klatek jak 8xMSAA czy alpha blending.

To teraz dam Ci przykłady sprzed paru lat, jak wyglądała sprawa multiplatform:
Crysis (swoją drogą, też na siebie nie zarobił) - wycięto misje (roślinność nie, tamten trailer, na którym bazuje słynny obrazek nie prezentuje finalnej wersji gry).
Deus Ex - grę straszliwie pocięto, by w ogóle wepchnąć to do PS2.
Pierwsza Mafia - o boziu, tam to nawet policję wycinali, żeby jakoś to szło.
A jak jest teraz? Doda się parę efektów i koniec, mamy wersję PCtową. Gdyby w PCtach w przypadku gier AAA była taka kasa jak dawniej, to znowu konsole dostawałyby naprawdę okrojone porty.

Dnia 17.08.2015 o 16:11, fenr1r napisał:

Dla przeciętnego użytkownika to będzie praktycznie nie zauważalne.
Pragnę też przypomnieć, że producent Dying Light mówił o ograniczającej mocy konsol w kontekście gameplay''u. Jak na razie, poza Star Citizenem, wielu gier, które mogłyby nie pójść na "tabletowym" Jaguarze nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zsynchronizowac zegarki, definicje i inne takie. Chociazby wg jakich cech dzieli sie gry na klasyfikacje typu AAA,AA, A, (i co dalej B,C,D,) ? wg budzetu i czego jeszcze? I tak dalej z definicjami czy celem dyskusji.

Pokaż mi konsolowego eksa który by nie poszedł na PC albo wyglądał gorzej
Zrozumiałem to z(a)danie jako, żeby wskazać tytuł, który jest dostępny tylko na konsoli i będzie gorzej działał na PC. No dobra, a skąd ten PC build zdobyć, skoro w sprzedaży jest tylko build konsolowy? Chyba, że źle odczytałem to zdanie?

Wybieram jakieś starsze GTA, ktore mialo skopaną optymalizacje na pc, ze super ustawienia graficzne mozna wlaczyc dopiero niedawno jak wyszly odpowiednie karty(kilka lat po premierze gry), a gra dobrze wykorzystywała 3 rdzenie, bo tyle rdzeni ma Xbox 360. (gry nie mam, nie testowalem,i i opieram sie na przeczytanych postach, wiec jak cos się nie zgadza, to sie prosze dziwić.)

Wymiana postów zmierza w stronę ? Jeden powie, ze upiększenie gry graficzne to jest to co PC powinnien robić, a drugi, że to mininium, i że powinnien więcej. A tego "więcej" nie dostanie, bo ktoś musi je wytworzyć, a to się nie opłaca finansowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2015 o 19:57, Sarinew napisał:

Proponuję zsynchronizowac zegarki, definicje i inne takie. Chociazby wg jakich cech dzieli
sie gry na klasyfikacje typu AAA,AA, A, (i co dalej B,C,D,) ? wg budzetu i czego jeszcze?
I tak dalej z definicjami czy celem dyskusji.

Budżet i tak naprawdę tylko tyle. Oczywiście z budżetem wiąże się zwykle wielki wydawca i ogromne zespoły, ale od tego zdarzają się wyjątki - przykładowo ten nieszczęsny Star Citizen wydawcy nie ma (bo nikt nie chciał wydać tyle hajsu)

Dnia 17.08.2015 o 19:57, Sarinew napisał:

Zrozumiałem to z(a)danie jako, żeby wskazać tytuł, który jest dostępny tylko na konsoli
i będzie gorzej działał na PC. No dobra, a skąd ten PC build zdobyć, skoro w sprzedaży
jest tylko build konsolowy? Chyba, że źle odczytałem to zdanie?

Nie zdobędziesz, bo to wewnętrzne buildy developerów. Czasem z tego tworzy się później remastery bądź porty na inne platformy, czasami trafia to na PC, bo drobnej robociźnie.

Dnia 17.08.2015 o 19:57, Sarinew napisał:

Wybieram jakieś starsze GTA, ktore mialo skopaną optymalizacje na pc, ze super ustawienia
graficzne mozna wlaczyc dopiero niedawno jak wyszly odpowiednie karty(kilka lat po premierze
gry), a gra dobrze wykorzystywała 3 rdzenie, bo tyle rdzeni ma Xbox 360. (gry nie mam,
nie testowalem,i i opieram sie na przeczytanych postach, wiec jak cos się nie zgadza,
to sie prosze dziwić.)

GTA akurat miało słabą wydajność na wszystkich platformach (zwłaszcza na PS3, aż dziw bierze, że ten sam silnik zasila GTAV, które wygląda i działa o wiele lepiej niż czwórka). Aczkolwiek za dużo "problemów z optymalizacją" odpowiadali sami gracze, ustawiające nie wiadomo jaki draw-distance, liczbę obiektów, itp, które mocno dawało po sprzęcie.
Co do skalowania z rdzeniami - X360 dla gier miał bodajże dwa rdzenie, reszta na system, więc raczej ciężko ze skalowaniem dla trzech rdzeni na PC ;) Poza tym, programowanie wielowątkowe ma to do siebie, że skalować w nieskończoność się nie da i że nie ma liniowego skalowania (prawo Amdahla i te sprawy https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Amdahla).

Dnia 17.08.2015 o 19:57, Sarinew napisał:

Wymiana postów zmierza w stronę ? Jeden powie, ze upiększenie gry graficzne to jest
to co PC powinnien robić, a drugi, że to mininium, i że powinnien więcej. A tego "więcej"
nie dostanie, bo ktoś musi je wytworzyć, a to się nie opłaca finansowo?

Mniej więcej do takiego consensusu doszliśmy - obecnie każda gra na PC oferuje lepszą grafikę niż na konsoli (poza naprawdę nielicznymi i skopanymi wyjątkami pokroju Arkham Knight, które jest łatane) i jednocześnie
PC potrafią więcej, ale mało komu się to opłaca, z tych czy innych powodów. And on that bombshell... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.08.2015 o 17:59, Henrar napisał:

Star Citizen? To ewenement (masz widzę problem ze zrozumieniem tego), który w dodatku
udawadnia, że to się nie opłaca. Development tej gry pochłonął 90 milionów dolców (przy
jednocześnie prawie zerowym marketingu), podczas gdy wydawany na pięć platform MGSV kosztuje
80 milionów. Budżet Star Citizena powoli zbliża się do poziomu GTAIV.


Ja to się zastanawiam, czy ten balonik o nazwie Star Citizen nie pęknie i całe przedsięwzięcie skończy się wielką klapą.

Dnia 17.08.2015 o 17:59, Henrar napisał:

To teraz dam Ci przykłady sprzed paru lat, jak wyglądała sprawa multiplatform:
Crysis (swoją drogą, też na siebie nie zarobił) - wycięto misje (roślinność nie, tamten
trailer, na którym bazuje słynny obrazek nie prezentuje finalnej wersji gry).
Deus Ex - grę straszliwie pocięto, by w ogóle wepchnąć to do PS2.
Pierwsza Mafia - o boziu, tam to nawet policję wycinali, żeby jakoś to szło.
A jak jest teraz? Doda się parę efektów i koniec, mamy wersję PCtową. Gdyby w PCtach
w przypadku gier AAA była taka kasa jak dawniej, to znowu konsole dostawałyby naprawdę
okrojone porty.


Ciekawe czy CoH2 poszedłby na X360. Zupełnie abstrahując od problemów ze sterowaniem i brakiem zainteresowania na konsolach. Pewnie nie, bo u mnie ze wszystkim na low w 1080p rezerwował sobie ponad 3,5GB pamięci. Dopiero jak zainstalowałem 8GB RAM i wymieniłem procka na i7, to dało się w to komfortowa grać bez lagów na mapach większych niż 2v2. Pewnie podobnie by było w przypadku Rome 2.

Dnia 17.08.2015 o 17:59, Henrar napisał:

Dla przeciętnego użytkownika to będzie praktycznie nie zauważalne.


To jest bardzo ciekawe, że jeszcze jakiś czas temu przeciętny użytkownik chciał mieć TV Full HD 1000MHz CMR chociaż przez cały okres użytkowania nigdy by nie wyświetlił materiału w tej rozdzielczości (nawet nie o gry mi tutaj chodzi). Ale w grze nie widział różnicy między 720p a 1080p. Teraz pewnie chciałby mieć TV 4k. ;)

Dnia 17.08.2015 o 17:59, Henrar napisał:

Pragnę też przypomnieć, że producent Dying Light mówił o ograniczającej mocy konsol w
kontekście gameplay''u. Jak na razie, poza Star Citizenem, wielu gier, które mogłyby
nie pójść na "tabletowym" Jaguarze nie ma.


Różnic w gamplayu raczej nie powinno być skoro aktualnie konsole to mniej więcej komputery średniej klasy. Poczekajmy jednak 6 lat a obawiam się, że będzie powtórka z rozrywki. Co się dało zrobić na old-geny, a co na current-geny doskonale obrazują dwie wersje Shadow of Mordor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2015 o 20:14, Henrar napisał:

PC potrafią więcej, ale mało komu się to opłaca, z tych czy innych powodów. And on that
bombshell... ;)

W tym wątku PC to taka abstrakcja. Niby potrafi więcej, ale ile jest to więcej? :>
Come on. Różnica w stosunku do PS4 to może i będzie jakaś realna, ale może dopiero jak weźmiesz swoje titany ;p
Besides, co było już na początku. Mało kto sobie pozwala na sprzęt za ciężkie pieniądze, a jak konsole są z tyłu.
To PCtowcy robią hurr durr. GTX 560Ti i masz supur kartę i w ogóle pwned dirty peasant class ;p
Hueh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2015 o 21:41, fenr1r napisał:

Ja to się zastanawiam, czy ten balonik o nazwie Star Citizen nie pęknie i całe przedsięwzięcie
skończy się wielką klapą.

Patrząc na to, że finalna wersja jest zaplanowana na rok 2017-2018, to nie zdziwiłbym się, jeżeli budżet gry nie wzrośnie znacznie.

Dnia 17.08.2015 o 21:41, fenr1r napisał:

Ciekawe czy CoH2 poszedłby na X360. Zupełnie abstrahując od problemów ze sterowaniem
i brakiem zainteresowania na konsolach. Pewnie nie, bo u mnie ze wszystkim na low w 1080p
rezerwował sobie ponad 3,5GB pamięci. Dopiero jak zainstalowałem 8GB RAM i wymieniłem
procka na i7, to dało się w to komfortowa grać bez lagów na mapach większych niż 2v2.
Pewnie podobnie by było w przypadku Rome 2.

W przypadku X360 i CoH2 problemem głównie byłby RAM. W przypadku Rome 2 problemem mógłby być nieszczęsny Jaguar.

Dnia 17.08.2015 o 21:41, fenr1r napisał:

To jest bardzo ciekawe, że jeszcze jakiś czas temu przeciętny użytkownik chciał mieć
TV Full HD 1000MHz CMR chociaż przez cały okres użytkowania nigdy by nie wyświetlił materiału
w tej rozdzielczości (nawet nie o gry mi tutaj chodzi). Ale w grze nie widział różnicy
między 720p a 1080p. Teraz pewnie chciałby mieć TV 4k. ;)

Z 4K jest akurat zabawna sprawa, bo większość TV oferowanych na rynku nie ma HDMI2.0. To samo tyczy się kin domowych i konsol zresztą też.

Dnia 17.08.2015 o 21:41, fenr1r napisał:

Różnic w gamplayu raczej nie powinno być skoro aktualnie konsole to mniej więcej komputery
średniej klasy. Poczekajmy jednak 6 lat a obawiam się, że będzie powtórka z rozrywki.
Co się dało zrobić na old-geny, a co na current-geny doskonale obrazują dwie wersje Shadow
of Mordor.

Za 6 lat to już pewnie nowe konsole na rynku się pojawią, albo rolę konsol przejmą tablety. W wariancie pesymistycznym, wszystko pójdzie w chmurę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.08.2015 o 02:14, LaplaceNoMa napisał:

W tym wątku PC to taka abstrakcja. Niby potrafi więcej, ale ile jest to więcej? :>
Come on. Różnica w stosunku do PS4 to może i będzie jakaś realna, ale może dopiero jak
weźmiesz swoje titany ;p
Besides, co było już na początku. Mało kto sobie pozwala na sprzęt za ciężkie pieniądze,
a jak konsole są z tyłu.
To PCtowcy robią hurr durr. GTX 560Ti i masz supur kartę i w ogóle pwned dirty peasant
class ;p
Hueh


Jak porównujemy konsole i PC to nie widać różnicy, ale poczekaj na kolejną wiadomość z cyklu PS4 - 1080p, XOne - 900P. Znowu będzie jazda po XO i gratulacje w stronę Sony jaką to wspaniałą konsole sprzedaje. I kto tu ma kompleksy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2015 o 13:51, fenr1r napisał:

Jak porównujemy konsole i PC to nie widać różnicy

Kto tak napisał? :>
Jaką sobie konsolę weźmiesz, jaki PC sobie weźmiesz do porównania, takie różnice tobie wyjdą.
A, że każdy sobie dobiera, co mu wygodne. To, tak potem wychodzi :D

Dnia 18.08.2015 o 13:51, fenr1r napisał:

ale poczekaj na kolejną wiadomość z cyklu PS4 - 1080p, XOne - 900P.
Znowu będzie jazda po XO i gratulacje w stronę Sony
jaką to wspaniałą konsole sprzedaje.

Raczej kto dał dupy. Poza tym tylko ja mam, że uznaję tylko granie w natywnej rozdzielczości, ze względu na ostrość obrazu? :>

Dnia 18.08.2015 o 13:51, fenr1r napisał:

I kto tu ma kompleksy?

Zakładam, że pewien posiadacz 7790, który grał w Shadow of Mordor na średniawych detalach i raz na jakiś czas produkuje wyziewy o tym jakie to różnice są między konsolami i PC ^.^
Ba, jak ogromna, wręcz "kolosalna" byłaby różnica jeżeli zmienić by na 7970? :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.08.2015 o 16:41, LaplaceNoMa napisał:

Kto tak napisał? :>


A mało takich w internecie?

Dnia 18.08.2015 o 16:41, LaplaceNoMa napisał:

Zakładam, że pewien posiadacz 7790, który grał w Shadow of Mordor na średniawych detalach
i raz na jakiś czas produkuje wyziewy o tym jakie to różnice są między konsolami i PC
^.^
Ba, jak ogromna, wręcz "kolosalna" byłaby różnica jeżeli zmienić by na 7970? :>


Że ja? Ale ja już nie używam tej karty i nie przypominam sobie, żebym pisał coś takiego. Miło jednak z Twojej strony, że pamiętasz. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować