Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

To teraz z innej beczki. Pomedytowałem trochę nad nowym design Dark Templara i nadal średnio mi się podoba. Ale że to bardzo brzydko krytykować dla samego krytykowania, postanowiłem trochę potworzyć. Poniżej model Mrocznego Templariusza. Nie śmiać się, noobek jestem w te klocki. Za to same pomysły chyba dobre. "Lanca" jest moim zdaniem logiczniejsza od "kosy", podobnie szczątkowy pancerz lepiej pasuje do "niewidzialnego Jedi" niż jakiś pokraczny kombinezon model ForTheHorde2000.

20070906151424

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie Dark Templarów - Zeratul również jest jednym z nich i jestem ciekaw, czy również on będzie walczył tą "kosą" czy zostawią mu klasyczny warp blade. Wiadomo coś o tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 15:26, Matteos napisał:

To teraz z innej beczki. Pomedytowałem trochę nad nowym design Dark Templara i nadal średnio
mi się podoba. Ale że to bardzo brzydko krytykować dla samego krytykowania, postanowiłem trochę
potworzyć. Poniżej model Mrocznego Templariusza. Nie śmiać się, noobek jestem w te klocki.
Za to same pomysły chyba dobre. "Lanca" jest moim zdaniem logiczniejsza od "kosy", podobnie
szczątkowy pancerz lepiej pasuje do "niewidzialnego Jedi" niż jakiś pokraczny kombinezon model
ForTheHorde2000.


Nie no , model całkiem w porządku jak na "nooba":)Ładnie go oteksturować i wyjdzie z tego niezły DT. Lanca Psi też dobry pomysł, zdecydowanie lepiej pasująca niż ta nieszczęsna kosa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 15:53, Czedwik napisał:

Odnośnie Dark Templarów - Zeratul również jest jednym z nich i jestem ciekaw, czy również on
będzie walczył tą "kosą" czy zostawią mu klasyczny warp blade. Wiadomo coś o tym?


Coś tam wspominali , że jednostki bohaterów będą się różniły od podstawowych jednostek, zarówno wyglądem jak i umiejętnościami specjalnymi.Pewnie ujrzymy Zeratula jako DT z naręcznym Warp Bladem a nie z Kosą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 18:24, DarkWolf PL napisał:

starcraft wymiata tylko nie wiem jaka bedzie najsilniejsza jednosta u moich ulubionych protosow
u terranow na pewno bedzie to thor

mothership lub colossus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Star Craft II zapowiada się niezwykle ciekawie. Ktoś kiedyś powiedział "Blizzard wydaje rzadko gry a kiedy to już wydaje to gra robi furorę na całym globie". Z tym muszę się zgodzić aczkolwiek nie oceniam dnia przed zachodem słońca więc nie chwalę blizzarda za całość.
Moją ulubioną rasą są Terranie. Nie wiem, tak jakoś są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 18:35, DarkWolf PL napisał:

ciekawie zapowiada sieTwilight archon

Racja, choć mimo wszystko brak mi będzie nieco Dark Templara i jego Mind Control (choć przeważnie i tak bawiłem się normalną wersją Archonów, więc strata gigantyczna nie jest ;))

-->Łukasz 666
>Coś tam wspominali , że jednostki bohaterów będą się różniły od podstawowych jednostek, zarówno wyglądem jak >i umiejętnościami specjalnymi
Nawet oficjalnie wspominali o tym (znaczy o innych umiejętnościach) w Q&A bodajże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 20:02, fearon napisał:

Racja, choć mimo wszystko brak mi będzie nieco Dark Templara

Dark Archona oczywiście. Przepraszam za pisanie dwóch postów pod rząd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2007 o 00:34, Vel Grozny napisał:

Ale Blizz widocznie nie chce robić niesamowitej ilości jednostek ze względu prawdopodobnie
na złożoność gry, a nie chcą skopiować wszystkich żywcem z jedynki, więc część jest out.


Ale musi być podany sensowny powód dlaczego out, tak jak sensowny powód jest podany przy dragoonach albo skąd się wziął collossus itd. Mimo to uważam, że to głupi pomysł i wbrew logice. Razi w oczy to, że Tarchon powstaje nie zależnie czy z DT czy HT gdy to są jednostki dysponujące inna mocą i co było podkreślone w jedynce, postaje z nich różna forma Archona, po za tym dla mnie ten element był zawsze cool w SC a teraz został dziecinnie uproszczony.

Dnia 05.09.2007 o 00:34, Vel Grozny napisał:

Dlaczego w podstawce mimo istnienia DT, nie było Dark Archonów? - Nie było na nich zapotrzebowania.


Tak tego nie można do końca tłumaczyć, bo np. w BW w misji zergów z zabiciem Overmind''a mogłeś produkować DT ale morfować ich już nie (zresztą w paru innych misjach było podobnie :)). Po prostu protosi uznali, że DA nie potrzebujesz więc nie dali ci takiej opcji :).

Dnia 05.09.2007 o 00:34, Vel Grozny napisał:

Również i ja się tego spodziewałem. Druga rzecz, która komplikuje dodatkowo sprawę to koszt
archona - wahałby się w zależności od jego części składowych (chyba, że HT i DT będą kosztowali
tyle samo).


O znalazłeś dodatkową wadę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 21:53, Napek napisał:

Ogólnie Mothership bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że zmieniono wygląd Planet Crackera
:/


Nie tylko, Time Bomb też teraz inaczej trochę wygląda. Jest znacznie mniejsze, mothership już się w nim nie schowa.
Bardzo osłabili tą jednostkę. Teraz jest już zwyczajną jednostką, a nie Statkiem Matką :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 21:53, Napek napisał:

Ogólnie Mothership bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że zmieniono wygląd Planet Crackera
:/



Mothership jest bomba, tylko powinni powrócić do porzedniej koncepcji tego statku czyli pojedyńczej superjednostki.
To samo tyczy się umiejętności tego statku.Nic nie stoi na przeszkodzie aby miał on i pole maskujące i bombę czasową , planet crackera( z poprzednim wyglądem) i czarną dziurę( tylko znerfowaną).Wtedy byłby wypas:)
Dobrze ,że Blizzard słucha graczy i stworzył na BlizzForum temat w którym można przedstawiać swoje uwagi dotyczące gry, a tak się składa,że w tym miesiącu tematem przewodnim będzie własnie Mothership, więc to gracze zdecydują jak ostatecznie będzie ta jednostka wyglądała:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie Mothership, to zupełnie zbędna jednostka.
Tzn może nie tyle zbędna, co trochę bez sensu. Jeżeli już by miała być, to lepiej, zeby była taka jak z pierwszego oficjalnego gameplaya, czyli super wypasiona "unikalna" jednostka. A teraz wyszło takie... nie wiadomo co.

Mogli zostawić lub ulepszyć w te umiejętności np Arbitra ;- )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mam być szczery, to wymiana czarnej dziury na Cloak Field jest zupełnie nieopłacalna. Z praktycznego punktu widzenia, bo z balansem mogło być różnie. Mniejszy Time Bomb to konsekwencja uczynienia z Mothershipa szeregowej jednostki. Mogę to zaakceptować, ale ten nowy Planet Cracker to służy teraz bardziej do równego orania pola, a nie do walki... Bardziej podobała mi się pierwotna koncepcja tej jednostki, nawet za cenę limitu. Zobaczymy, jaki będzie dalszy los Statku-matki.

Ach, jeszcze jedno - jakim cudem to monstrum wyjdzie z małego Stargate?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matteos, albo masz talent, albo sobie z nami w kulki lecisz, bo to co wyszło z pod twojej mychy to z pewnością nie robota amatora ;D. Jestem pełen podziwu, zagęściłbym mu tylko tą fryzurę, bo wygląda jakby mu jaki Firebat przysmażył głowę, albo najlepiej zakrył twarz za jakimś kapturem/szalem/bandaną (i co tam jeszcze wymyślicie), zostawiając miejsce tylko na lśniące oczy. I mimo, że porównanie do Jedi mi się podoba, to nie przesadzałbym za bardzo, bo skoro już są porównania do świata Warhammera, to jeszcze by się wujcio Lucas wtrącił do dyskusji o prawach autorskich ;)

Dnia 06.09.2007 o 23:00, Matteos napisał:

Ach, jeszcze jedno - jakim cudem to monstrum wyjdzie z małego Stargate?!


Może na taką okazję brama się specjalnie przekształci jak Transformers ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może statek matka będzie przybywał z pobliskiej planety protosów jakoś nie wyobrażam sobie ms wychodzącego z stargate

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2007 o 23:27, bleblep napisał:

może statek matka będzie przybywał z pobliskiej planety protosów jakoś nie wyobrażam sobie
ms wychodzącego z stargate


Gdy pokazano grę po raz pierwszy w Korei, dało się zauważyć, że Mother-ship wychodzi z pewnego rodzaju bramy. Może będzie to wyglądało jak w C&C3, że po wezwaniu Statku-matki (przez kliknięcie jednej z ikonek bocznych) pojawiał się on nad pewnym budynkiem, lub po prostu wybierzemy odkryte (bez mgły wojny) miejsce na mapie, nad którym ma się statek zmaterializować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować