Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 13.09.2007 o 19:54, dobrakos napisał:

...
wszystko racja (nie pamietam dat wydania wszystkich gier blizzarda, ale wierze Ci na slowo)
tyle ze czasy sie troche zmienily, wydaje sie stosunkowo sporo gier wysokobudzetowych, jest
wiecej platform i dobrych studiow deweloperskich itd itp


Gra wysokobudżetowa nie oznacza automatycznie dobrej gry (mówi coś komuś tytuł Driv3r :P). Trudno mi stwierdzić, czy faktycznie jest teraz więcej dobrych zespołów - tak na moje oko to może być to tylko takie wrażenie (na miejsce starych wchodzą nowi), bo ogólnie powstaje więcej gier.

Dnia 13.09.2007 o 19:54, dobrakos napisał:

Jesli by teraz laskawy Blizzard focha
strzelil i nie wydal SC2 jednak wogole, tak jak bylo z SC:Ghost, to by po pierwsze swiat gier
nie zawalil bo powstana inne gry (w domysle strategie) w ktore warto bedzie pograc.


Gdyby pierwszy SC się nie ukazał, też nie byłoby dramatu - w tamtym okresie było sporo innych dobrych RTSów (np. Total Annihilation, Dark Colony) i cała fura przeciętniaków (np. KK''N''D, Dark Reign), więc braku jednej gry nikt by nie zauważył.

Dnia 13.09.2007 o 19:54, dobrakos napisał:

Po drugie
Blizzard mocno by nadszarpnal swoja marke, bo od lat nie wydal juz zadnej nowej gry i obiecal
graczom SC2 na 10-lecie jedynki.


Jak to od lat? Oni nie tworzą gier taśmowo, jak np. EA, dlatego wydają góra jeden dopracowany (tzn. na półki nie trafia wczesna beta) tytuł rocznie. Z tym 10-leciem to racja, ale trudno w to wierzyć mając na uwadze dotychczasową terminowość Blizzarda (nie wspominając o tym, że póki co premiera SCII jest zapowiedziana na "when it''s done" :)).

Dnia 13.09.2007 o 19:54, dobrakos napisał:

... A
to wlasnie my gracze placimy za gry, za ksiazki , gadzety, abonamenty itd wiec chyba mozna
czegos wymagac?


Jasne, że można. A nawet trzeba. Wymagać solidnego, dopracowanego produktu zamiast pospiesznie wydanej sterty bugów - przedwczesne wypuszczenie gry może być o wiele bardziej katastrofalne, niż spóźnione (patrz - Battlecruiser 3000AD, gra, która chyba trafiła do sprzedaży jeszcze przed fazą beta). Żeby nie szukać daleko - Two Worlds - polska edycja jest wolna od wielu błędów obecnych w wydanej wcześniej angielskiej, mimo to najnowszy patch do niej ma "tylko" nieco ponad 1GB (!).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ci Azjaci jak tylko dostaną obsesje na czegoś punkcie to robią najdziwniejsze rzeczy.

Przypomniał mi sie przez to filmik (fajnie zmontowany) w którym jakiś Koreańczyk gra jeden z utworów terranów (ten z charakterystycznym intro na gitarze akustycznej).

http://pl.youtube.com/watch?v=iiq5k4h6W04

Eh aż łezka w oku od nostalgii sie kręci. Swoją drogą mam nadzieje ,że dadzą remake tego utworu do Starcraft 2. To taki starcraftowy "hell march" w końcu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 16:22, Zakharov napisał:


Eh aż łezka w oku od nostalgii sie kręci. Swoją drogą mam nadzieje ,że dadzą remake tego utworu
do Starcraft 2. To taki starcraftowy "hell march" w końcu :)


Nie wiem czy ogladales ten dlugi filmik prezentujacy kampnie terran w akcji. I tam byl remake tego utworu. A przynajmniej jego kawalek. I podobal mi sie bardziej niz oryginal :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 16:41, Jester napisał:

>
> Eh aż łezka w oku od nostalgii sie kręci. Swoją drogą mam nadzieje ,że dadzą remake tego
utworu
> do Starcraft 2. To taki starcraftowy "hell march" w końcu :)

Nie wiem czy ogladales ten dlugi filmik prezentujacy kampnie terran w akcji. I tam byl remake
tego utworu. A przynajmniej jego kawalek. I podobal mi sie bardziej niz oryginal :D


Pamiętam ,że oglądałem ten filmik z blizzcon''u ale to był "shaky cam" a cały pogłos i gwar podekscytowanego tłumu uniemożliwił mi dokładne wsłuchanie się w utwór ale styl był bardzo podobny i mi się podobał. Poszukam innego może w lepszej jakości gdzieś jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 15:33, Daimon_Frey napisał:

Jakiś czas temu toczyła się tu dyskusja na temat głosów jednostek i zastosowanych przez Blizza
filtrów. Nie trzeba wcale stosować filtrów, wystarczy zatrudnić odpowiednich ludzi:
http://www.youtube.com/watch?v=ZAefDb_ScRA ;]


Bierzemy go. Po prostu nie ma innej opcji. Skoro nauczył się angielskiego, to polskiego też zdoła... Przynajmniej w stopniu wystarczającym do nagrania speechy. A i wynagrodzenie będzie niższe niż w przypadku całego zespołu lektorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 22:40, Łukasz 666 napisał:

Po długim oczekiwaniu, na oficjalnej stronce SC2 ukazał się wreszcie gameplay Terran w wysokiej
rozdzielczości:
http://www.starcraft2.com/movies.xml#m5
Zachęcam do ściągania bo warto:)


Zły link filmik jest na wersji europejskiej strony:

http://eu.starcraft2.com/movies.xml#m5

Wiem bo sam na niego wpadłem jak przeglądałem sclegacy. Szkoda ,że nie ma wersji w 720x404 tak jak od protosów bo 600 megabajtów to dość sporo jak na filmik i jak dla mnie za długo będzie się ściągało. No ale w końcu sie przekonam czy ten utwór to remake tego z pierwszego starcrafta czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2007 o 22:47, Zakharov napisał:

Zły link filmik jest na wersji europejskiej strony:

http://eu.starcraft2.com/movies.xml#m5

Wiem bo sam na niego wpadłem jak przeglądałem sclegacy. Szkoda ,że nie ma wersji w 720x404
tak jak od protosów bo 600 megabajtów to dość sporo jak na filmik i jak dla mnie za długo będzie
się ściągało. No ale w końcu sie przekonam czy ten utwór to remake tego z pierwszego starcrafta
czy nie.



Ja sciągałem film ze stronki głównej , ale mi to nie robiło różnicy:) Ważne ,że w końcu jest.
Poza tym można już dowiedzieć się parę nowych informacji , bowiem ukazał się: Starcraft II Q&A - Batch 13. Info możemy poczytać m. in. na: http://www.blizzplanet.com/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2007 o 22:40, Łukasz 666 napisał:

Zachęcam do ściągania bo warto:)


Czy jest tam coś specjalnego, czego nie było gdzie indziej? (Pomijając wrażenia estetyczne nad wyższą rozdzielczością) Pytam, bo nie wiem czy warto zapędzać łącze do pracy, by zobaczyć drugi raz to samo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2007 o 00:52, Matteos napisał:

Czy jest tam coś specjalnego, czego nie było gdzie indziej?


Nie.
Jedynie rozdzielczość wyższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2007 o 00:52, Matteos napisał:

> Zachęcam do ściągania bo warto:)

Czy jest tam coś specjalnego, czego nie było gdzie indziej? (Pomijając wrażenia estetyczne
nad wyższą rozdzielczością) Pytam, bo nie wiem czy warto zapędzać łącze do pracy, by zobaczyć
drugi raz to samo...


Nowego to niestety nic nie uświadczymy:( Aczkolwiek gameplay w high res. prezentuje nader wybornie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i proszę, od kilku dni mamy:
---StarCraft II Q&A Batch 13---

1. Are the Ultralisk making a return in SC2? (starcraft2forum.org)


The Ultralisk figures heavily in our current plans, but as with everything else relating to units and balance, this is subject to change.

2. Will there be in game voice chat supported in SC2? (teamliquid.net)

Yes, there are plans to implement VoIP into Battle.net, but details beyond that are yet to be announced.

3. What are the system requirements ? (Starcraft-Source.com)

We are still optimizing the game and do not have minimum system requirements yet. Nonetheless, StarCraft II will require pixel shader 2.0 and at least 128mb of dedicated video RAM.

4. Will we be seeing any hybrid units in StarCraft II? (starcraft.org)

We are planning to explore the mysteries surrounding the Xel''naga for the single player campaign. In the campaign you will encounter several unique units that would not otherwise be seen in multiplayer. At this time, you''ll just have to wait and see.

5. Does the Thor burn out like Terran buildings if it is damaged? (starcraft2.4players.de)

No, the Thor does not burn down like the Terran buildings. It will be like the other Terran vehicles, which are able to be repaired by the scv.

Trzeba przyznać, że robi się ciekawe - nawet mamy już jako-takie pojęcie o wymaganiach (3) oraz troszkę o SP (4), choć to, że w kampaniach pojawią się jednostki niedostępne w MP było raczej do przewidzenia :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2007 o 14:02, Blackhand napisał:

Trzeba przyznać, że robi się ciekawe - nawet mamy już jako-takie pojęcie o wymaganiach (3)
oraz troszkę o SP (4), choć to, że w kampaniach pojawią się jednostki niedostępne w MP było
raczej do przewidzenia :).

Do przewidzenia też (jako, tako...) były wymagania karty (te nieszczęsne 128 MB). Patrząc na sam gameplay, jakoś więcej bym nie obstawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EEE? Tylko, że 128 jak na nową gre to przecież i tak nie dużo... Nie dramatyzujcie grafika jest w porządku (nie uświadczysz tu wprawdzie i tak w sumie nie widocznych fajerwekrów graficznych z innych nowych gier, ale jest zgrabna, nowoczesna i czytelna;p).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2007 o 16:51, Pojotr napisał:

EEE? Tylko, że 128 jak na nową gre to przecież i tak nie dużo... Nie dramatyzujcie grafika
jest w porządku (nie uświadczysz tu wprawdzie i tak w sumie nie widocznych fajerwekrów graficznych
z innych nowych gier, ale jest zgrabna, nowoczesna i czytelna;p).

No wiesz, nie pokazywali jeszcze wersji z DirectX 10 ;-) A przynajmniej ja takowej nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2007 o 16:52, WorldWar3PL napisał:

No wiesz, nie pokazywali jeszcze wersji z DirectX 10 ;-) A przynajmniej ja takowej nie widziałem.


A co zmieni DirectX 10? Jakikolwiek efekt będzie znacząco lepiej wyglądał? Jak dodałby nowe jednostki, wtedy można by tej wersji oczekiwać...


I jeszcze moja obserwacja w sprawie Mothershipa - w różnych miejscach podnoszą się głosy, że (ogólnie rzecz ujmując) twórcy przekombinowali ze zmianami i z broni ostatecznej wyszła średnio przydatna jednostka wsparcia. Cokolwiek by na ten temat sądzić, jedno jest pewne - swoista "magia" Statku-matki prysła bezpowrotnie. To już nigdy nie będzie TEN Mothership, który powodował szczękoopady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejne ciekawe informacje:

StarCraft II Q&A Batch 14

1. Will there be Vespean Gas deposits that yield better rates, the same as yellow crystals? (starcrafttwo.com)

It is very likely that there will be higher yield Vespean Gas deposits, though we are being very careful in balancing this, since gas collection is based on a more linear rate of collection (3 collectors) versus mineral collection.

2. What happens if you initiate the warp-in of a Protoss Stalker but the pylon providing power is destroyed before warp-in completes?


If you lose the pylon providing power for the unit warping in, you will lose that unit, and the purchasing credits will likely be refunded.

3. Could the Colossus be transported by the Phase Prism, since the Prism''s crystal can turn any matter into energy? (mymym.com)

Yes, the new Phase Prism now transports by changing the unit they wish to transport into energy, which is stored in the Phase Prism for transport. This allows the Phase Prism to be able to transport even gigantic units such as the Colossus.

4. What happens if a Terran Battlecruiser targets a Protoss Stalker with the Yamato Cannon but the Stalker blinks away before the shot is completed?

Currently, the shot from the Yamato Cannon will still track and hit the Protoss Stalker.

5. Will Dark Templars be invisible when warping in, or susceptible to attack for a few seconds before it fades out?

No, currently the Dark Templar will be invisible the instant it begins to warp-in, though of course we are still testing this for balance as it makes the Dark Templar quite strong in back door drops.

6) Do the bunkers have any visual indication as to whether or not they''re occupied?

Currently the bunkers do not have any visual indications to whether it is occupied or not, but this is something we would like to change.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.09.2007 o 23:30, Łukasz 666 napisał:

This allows the Phase Prism to be able to
transport even gigantic units such as the Colossus.


Teraz już wiem, czym jest "hell" ze sloganu: czas na COLOSSUS DROP! Jak to mawia Owsiak, będzie się działo. Reaver drop ma swojego następce w czołówce kategorii "najgorsza rzecz, jak może ci wylądować w środku bazy".

Dnia 21.09.2007 o 23:30, Łukasz 666 napisał:

What happens if...


No właśnie. Nowe moce stwarzają ciekawe sytuacje. Przykład w pytaniu jest dość banalny. O wiele bardziej frapująca jest na przykład kwestia Time Bomb vs Nuclear Strike. Czyżby dało się powstrzymać głowicę? A może tylko zacznie ona wolniej spadać lub całkowicie zignoruje dziurę czasową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować