Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 02.03.2008 o 14:05, Skywalker560 napisał:

Coś dla posiadaczy StarCrafta pierwszego - trzy ukryte misje z pierwszego StarCrafta.
Kampania Terran była pierwotnie większa, ale wycięto dwie misje i zastąpiono innymi (chociaż
i tak Terranie w jedynce mają 11 misji - 10 misji kampanii + tutorial). Jest tu też inna
wersja pierwszej misji Protossów, przy czym mamy tutaj całe tech tree.

Czy to są jakieś inne "nieznane" misje, czy te z dema? Pamiętam, że demo miało bodajże 4 czy 3 misje, których nie było później w wydanej podstawce.

Dnia 02.03.2008 o 17:25, Daimon_Frey napisał:

> /.../
Natomiast to co podał Skywalker to podejrzewam,
że w samej grze tego nie ma.

Przypuszczam, że to jest to samo, o czym mowa tutaj:
http://forum.battlenet.pl/viewtopic.php?what=findpost&post=560771
W skrócie - mapy, które "wyleciały" z kampanii, ale jakimś cudem (zapewne przez przeoczenie - podobna sytuacja miała miejsce w Ghost Masterze, gdzie w plikach gry można się natknąć na pozostałości po usuniętych poziomach, postaciach itp.) pozostały w archiwach SC.

Dnia 02.03.2008 o 18:10, Blackhand napisał:

mapy wylecialy nie przez przeoczenie, a po prostu blizz poszedl troche innym torem fabularnym. tak przynajmniej pisze na starcraft wiki:)

Dnia 02.03.2008 o 18:29, Blackhand napisał:

Ja napisałem, że zostały przez przeoczenie :D.

ahaa... lol rzeczywiscie:D sorewiecz

Dnia 02.03.2008 o 14:05, Skywalker560 napisał:

Coś dla posiadaczy StarCrafta pierwszego - trzy ukryte misje z pierwszego StarCrafta.
Kampania Terran była pierwotnie większa, ale wycięto dwie misje i zastąpiono innymi (chociaż
i tak Terranie w jedynce mają 11 misji - 10 misji kampanii + tutorial). Jest tu też inna
wersja pierwszej misji Protossów, przy czym mamy tutaj całe tech tree.

Biting the Bullet:
http://limitedgaming.com/files/125/Terran07.scm
Operation "Silent Scream"
http://limitedgaming.com/files/125/Terran10.scm
First Strike:
http://limitedgaming.com/files/125/p1%29First%20Strike.scm

Warto zagrać ;).

Aż sobie zobaczę.... :)

Warto, na dodatek mamy pełny dubbing w tych misjach :D. Ale jakoś Biting the Bullet nie udało mi się przejść, nie wiem czemu...

Taka ciekawostka - te dwie mapy zostały wykorzystane w kampanii Enslavers (jedynce).

Dnia 03.03.2008 o 22:27, Skywalker560 napisał:

Warto, na dodatek mamy pełny dubbing w tych misjach :D. Ale jakoś Biting the Bullet
nie udało mi się przejść, nie wiem czemu...

jakto nie udalo sie przejsc? musiales tam rozwalic hive fioletowych, przetrwac atak, rozwalic hive niebieskich i z pomoca tassadara wytluc reszte. nie miales tam nic takiego?

Grałem na cheatach xD. Jak wpadli Zergowie po zniszczeniu wyznaczonego Hive''a i ich unicestwiłem, to nic się nie stało. Akurat myślałem, by rozprawić się z pozostałymi Zergami, ale już mi się nie chciało. W każdym razie zdziwiłem się niezmiernie, gdy na Protossów nie natrafiłem :P.

Chłopaki szaleją! Na początek standard:

---StarCraft II Q&A Batch 32: ScreenCraft Series ---

1. Will allies be able to use each others transport/teleportation methods? Marines in Overlords, Zealots in Nydus Worms, etc.. ? (sc2blog.com)

Many of these questions are still being debated within the development team and the final decisions will ultimately be determined through balance. Nonetheless, classic abilities, such as heal by the Terrans, will be usable on allies regardless of faction.

2. Does the Anti Gravity spell work for your own units? In other words, can you use it to lift up buildings to protect them from an early wave of Zergling? (TheWarCenter.com)
Yes, the Anti Gravity ability can be casted on friendly units and buildings. Also, the Anti Gravity ability has been added to the Nullifier, as the ability has proven much more effective in the earlier parts of the game. Nonetheless, this is still being tested and is subject to change.

3. What happens to units who are under a flying building when it falls down? Can you build a building under the building that are flying? and if that is the case, what happens to that building that it is landing on? Get.Yourgun (gosugamers.net)
This is actually a notable design challenge the development team is currently facing with the Anti Gravity ability. Currently, players are not allowed to build buildings under the floating object. When the object does land, it will land on top of whatever unit is under it. For example, if a Supply Depot is lifted up by Anti Gravity and it lands on a Marine when the ability duration is over, it will indeed land on the Marine (but will not cause damage). The Marine can then move out from under that building in the direction of that players choosing. The details around Anti Gravity are still very much in testing. As this is a new ability, many of the details are not finalized.

4. In StarCraft many glitches and near-bugs were discovered with the years passing. Many of them are used regularly and changed the game (Mutalisk stack, patrol-attacking, mineral hopping, Lurker hold, etc). This is and was even more true for other games (bunny hopping in quake or through-floors dmg, etc) and it became part of the identity of the game that people knew about those glitches, learned and mastered them. They became important aspects of the game.
Will any of these bugs make an appearance in StarCraft II, but as intentional features?
- Chosi (Teamliquid.net)

Yes, certain unit characteristics like the firing on the move dynamic of the Mutalisk, as well as stackable flyers will be in StarCraft II. Some of these characteristics may not feel completely the same, as it is a bit tougher to get flying units to stack, it will still be possible. Although it is important to note that not all of these characteristics will be making it back to StarCraft II, there will be plenty of opportunities for players to find new ways to use the units of StarCraft II in creative ways similar to the original.

5. What are the duties of the Blizzard eSports team, and how much will they be responsible for promoting Starcraft II as and eSport?(starfeeder.com)

The eSports team is responsible for developing Blizzards presence in the increasingly popular eSports scene. Their duties include the planning and operation of Blizzard tournaments around the world in places such as Asia, Europe and the United States. They also provide third-party support for the eSports leagues that host both online and live events using Blizzard titles. Additionally, they help provide balance feedback to our development teams based on interaction with professional gamers and response from the eSports community. They will have an integral role in promoting StarCraft II as an eSports as they have done for the previous Blizzard titles.

---End of Transmission---

A teraz główne danie:

Community ScreenCraft: In addition to our Q&A Map Maker Series, Gameplay Series, Lore Series, we are going to include our Community ScreenCraft Series, featuring screenshots crafted specifically to progress the dialogues and discussions we have currently going on in the community. To start us off, I have taken four screenshots which capture our latest discussions over the past month. Feel free to comment, give feedback, or ask questions in regards to these screenshots. When doing so, it will help to identify the screenshot you are referring to as Screenshot A or Screenshot B and etc. If you have you have additional screenshots you would like to see, that would also benefit our community discussions, please request them here: http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=sc2-general&t=628588&s=new&#new

Scree nshot A: Blink Assault
http://www.battle.net/images/misc/08-03/A.jpg

In Blink Assault you can clearly see and feel the new sense of Terran grittiness. Team colors are a bit worn from battle and the metal texture in Terran units and building have been desaturated a bit. In this screenshot you can see Immortals take on the pounding of fortified Siege Tanks with their hardened shields, while the Stalkers blink up on the cliffs for the assault.

Screenshot B: A Lone Outpost
http://www.battle.net/images/misc/08-03/B.jpg

The Terran Army struggles to defend their lone outpost in the scrap yards, fending off a Protoss onslaught just long enough until the Battlecruisers arrive. Though even with their reinforcements, the battle is far from won, as the Protoss also arrive with their fleet of Carriers to counter.

Screenshot C: The Final Push
http://www.battle.net/images/misc/08-03/C.jpg

This screenshot depicts a large counter attack upon a Protoss base responsible for warping in several waves of attacks on Terran outposts. Dropped Siege Tanks bombard the area, while the Jackals torch up the surroundings with their area of effect line attack. Furthermore, the Marauders slow incoming Zealots as the Battlecruisers plasma weapons make short work of them.

Screenshot D: Anti-Gravity Back Door
http://www.battle.net/images/misc/08-03/D.jpg

As requested by the community, I have taken a screenshot showing a Dark Templar squad secretly infiltrating the Terrans front lines with the help of the Nullifier and its Anti-Gravity ability (previous moved from the High Templar). The Terrans wont know what hit them until it is too late.

As always, feel free to give the Devs and I a w00t if you are enjoying the batches, especially the new sections like the ScreenCraft section we''ve added.

Z tymi błędami to jest podobnie jak na przykład w przypadku Tribes, gdzie ten błąd z "nartami" został wykorzystany w twórczy sposób w kolejnych częściach serii. Anty-grawitacja to świetny i całkiem oryginalny pomysł, mam nadzieję, że wykorzystanie fizyki w SC2 wprowadzi jakieś oryginalne i świeże pomysły do RTSów.

Na pierwszym screenie ładnie wyglądają jednostki i budynki. Już tak mniej kreskówkowo, nie? ;) Nowe jednostki - w przypadku Maraudera byłem przygotowany na jednostkę w stylu Firebata, teraz wygląda jak połączenie Firebata z Dark Trooperem ;). Ale Jackal jest już beznadziejny, wygląda jak wózek. Mam nadzieję, że zmieni się jego wygląd, bo teraz jest IMHO beznadziejny. Ale wygląd pocisków z rail guna jest super. Jednak liczę na to, że zostanie przemodelowany i że fani podniosą wrzask o to, bo naprawdę jednostka ta słabo wygląda. Jakoś wszystkie jednostki w pierwszym SC i Brood Warze mi się podobały... Szkoda, że dwójkę robi inny team, chociaż ludzie od jedynki też chyba w nim pracują. Więc jak to tak?

Marauder wygląda mi jak połączenie pancerzy Firebata i Repaera. Być może tym jest, ale tego dowiemy się ewentualnie po opublikowaniu opisu tej jednostki. Jackal wygląda na następce Vulture''a pod względem funkcji (szybko, dość tania i niezbyt wytrzymała jednostka do zwiadu i ataku), ale jego uzbrojenie wskazuje na to, że być może będzie skuteczny przeciwko innym celom, niż Vulture.

We are the Swarm, czyli ulubione kosmiczne robactwo powraca:

http://www.sclegacy.com/

Masa screen''ów z zergami i ich nowymi jak i starymi jednostkami.

Wśród nowych widać:

- corruputor, anty-mysliwiec powoduje ze jednostki latajace atakuja siebie nawzajem badz tez wpadaja w berserk
- infester, "nowy defiler" wśród jego nowych zdolności jest mozliwość infekowania koszar etrran które daja mozliwość budowania zinfekowanych terran.
- infested terran, tym razem sa wolniejsi ale nie samobojczy, atakuja karabinkiem, buduja sie szybko co oznacza ze moga sie przydac podczas atakow na baze terran gdyz beda tam budowani na miejscu.
- roach, zergowie chyba wchloneli material genetyczny popularnego kalarucha i te bydlaki sa rownie ciezkie do zabicia. Mają dużą szybkość regeneracji zycia i są w miare szybkie.

To tyle jak narazie pewnie będzie więcej ujawnione w najblizszym czasie no i oczywiście to nie koniec ujawniania nowych jednostek zergów.

Dnia 09.03.2008 o 22:23, Czedwik napisał:

Marauder wygląda mi jak połączenie pancerzy Firebata i Repaera. Być może tym jest, ale
tego dowiemy się ewentualnie po opublikowaniu opisu tej jednostki.

Maruder jest następcą Firebatów. Ma on zdolność pozwalającą spowalniać wrogie jednostki, przez co skutecznie wspiera rinki w walce z Zerglingami, Zealotami itp...
Nie wiem jak dokładnie będzie to działać (czy to będzie rzucane na jakiś obszar, czy też na konkretne jednostki).

Czyli Firebaci ostatecznie wylecieli z gry? Pamiętam, że był screeny, gdzie pokazano ich modele i wyglądali dużo inaczej niż Marauder. Mam nadzieję, że chociaż w edytorze i kampanii ich zostawią.

Zergowie z dwójki podobają mi się! :D Co prawda, to jeszcze wczesna ich wersja, ale wygląda to nieźle. Mam nadzieję, że nic nie schrzanią w tej kwestii.

Dnia 10.03.2008 o 20:36, Skywalker560 napisał:

Zergowie z dwójki podobają mi się! :D Co prawda, to jeszcze wczesna ich wersja, ale wygląda
to nieźle. Mam nadzieję, że nic nie schrzanią w tej kwestii.

Ultralisk w akcji sprawia naprawdę niesamowite wrażenie. No i to jego zakopywanie ;D
Ciekaw jestem czy nową Queen spotka to samo co Mothership u Tossów (chociaż muszę się przyznać, że nie wiem jaki aktualnie jest jej stan).

Nie wiem, ale Blizz wie, jak dozować informacje o SC2, żeby gracze byli stale na nowy tytuł napaleni ;).

BTW polecam ten filmik:
mms://stream.thisisgame.com/ncsoftext/this/STARCRAFT%202/080310_zergplaymov ie.wmv

Czekamy na to, aż Blizzard opublikuje ten gameplay w wersji HD.

Dnia 10.03.2008 o 20:36, Skywalker560 napisał:

Zergowie z dwójki podobają mi się! :D Co prawda, to jeszcze wczesna ich wersja, ale wygląda
to nieźle. Mam nadzieję, że nic nie schrzanią w tej kwestii.

no sa juz hydrale i mutale w dziale "Zergowie", czyli podstawowe jednostki ujawnione. W wygladzie zmienilo sie niewiele, dzwieki sa jeszcze mocno niedopracowane, ale na pewno to poprawia. Overlordy widac tez na screenach ale jakies niespecjalne. Poza tym widac takie robaki z rozowymi odwoklami, jak na moj gust to Queen, ale nie jestem pewien.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować