Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Szczerze mówiąc jestem rozczarowany tym filmikiem z singla, spodziewałem się czegoś lepszego. Co do samych scen to na pierwszy ogień wspomnę o motywie z lawą, niby jest to jakieś fajne urozmaicenie rozgrywki, ale widać, że będzie to dla gracza głównie mało groźny ''''przeszkadzacz'''', który po prostu będzie ograniczał obszar rozbudowy bezy i w zasadzie nic więcej. Poza tym po podniesieniu się poziomu lawy na mini mapie nie zachodzą żadne zmiany, a imo powinny, niby taki szczegół, ale rzucił mi się w oczy i uważam, że jest to spora niedoróbka. Następna sprawa, ostatnia scena walki Terran z tymi czterema olbrzymami, w pierwszych sekundach pomyślałem: ''''o! to będzie konkretna masakra'''', ale te olbrzymy okazały się o wiele słabsze niż wyglądały. Ale wiem tu już się niepotrzebnie czepiam. ;)

Edit - Jeszcze mi się coś przypomniało, w ostatniej scenie słychać coś jakby takie ''brzdąknięcia'', co to w ogóle jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>czy przewidziana jest większa swoboda ?

Z tego co się orientuję to nie będzie większej swobody, chyba że coś się w tej materii zmieniło o czym nikt nic nie mówił. Akurat działanie kamery ma wpływ na to co ludzie widzą i jednocześnie decydować o równych szansach w multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2009 o 20:05, Dark_Sebat napisał:

Szczerze mówiąc jestem rozczarowany tym filmikiem z singla, spodziewałem się czegoś lepszego.
Co do samych scen to na pierwszy ogień wspomnę o motywie z lawą, niby jest to jakieś
fajne urozmaicenie rozgrywki, ale widać, że będzie to dla gracza głównie mało groźny
''''przeszkadzacz'''', który po prostu będzie ograniczał obszar rozbudowy bezy i w zasadzie
nic więcej.


Nie tak do końca. Jasne, ze przeszkadzacz, ale znacznie poważniejszy. Głównie zależy to od wykorzysta na konkretnych mapkach. Domyślam się, że będzie to też można stosować w mapach tworzonych przez ludzi, a pomysłów na wykorzystanie tego może być wiele.
Teraz ten filmik
- jeśli zapomnisz o tym, że mapę ci zalewa to Twoje wszystkie SCV kaput
- przy przemieszczaniu wojsk po mapie tez musisz na to uważać
- dodatkowe zadanie w tej misji to pokonanie brutaliska - wielkiej jednostki zergów - odpornego na normalne ataki, ale nie na lawę. Trzeba go w takim wypadku ściągać na teren zalewany przez lawę.
Możliwości na pewno jest więcej

Dnia 18.08.2009 o 20:05, Dark_Sebat napisał:

Poza tym po podniesieniu się poziomu lawy na mini mapie nie zachodzą żadne
zmiany, a imo powinny,


Zmiany niby nie zachodzą, ale jak się lepiej przyjrzysz to tereny zalewane mają inny kolor. Moim zdaniem wystarczająca wskazówka.

Dnia 18.08.2009 o 20:05, Dark_Sebat napisał:

ostatnia scena walki Terran z tymi czterema olbrzymami,
w pierwszych sekundach pomyślałem: ''''o! to będzie konkretna masakra'''', ale te olbrzymy
okazały się o wiele słabsze niż wyglądały. Ale wiem tu już się niepotrzebnie czepiam.


Zbyt silne to one nie mogą być, ale słabe też nie są i masakra była. Z 30 jednostek zostało tylko 9 (w tym 3 medyków). W sumie 18 marines i 6 marauderów strzelało do tych posągów podczas gdy 6 medyków ich leczyło. To tez kwestia tego czy cała piechota strzelała zawsze w jednego olbrzyma, by szybciej się ich pozbyć, oraz technologicznych ulepszeń jakie gracz miał w tym momencie.

Dnia 18.08.2009 o 20:05, Dark_Sebat napisał:

Edit - Jeszcze mi się coś przypomniało, w ostatniej scenie słychać coś jakby takie ''brzdąknięcia'',
co to w ogóle jest ?


Podejrzewam, że chodzi ci o odgłos leczenia medyków ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem ten filmik z single''a i dwie rzeczy mi się rzuciły w uszy ;) - kompletnie wyprany z emocji głos Tychusa (co on, socjopata jakiś?) i odgłosy ginących marines jednoznacznie kojarzące mi się ze "stękaniem" Enforcerera z Quake II :D. Mam nadzieję, że to tylko skutek udźwiękowienia "dema" metodą "na kolanie" i WoL już będzie miał elegancką oprawę audio (choć po kompletnie chybionym Arthasie w WIII można mieć wątpliwości).
Filmik z Kerrigan i Zeratulem jakiś taki dziwny jest (obstawiam, że to fragment intra :)), jakiś taki mało "filmowy" pod względem ujęć (powinny być bardziej dynamiczne, jak w filmiku z SC bodaj "Battle aboard the Amerigo").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2006 o 10:34, Mistrz Magii napisał:

Jeżeli chodzi o Starcrafta 2 to zdaje się, że jest jakiś fanowski zespół, który nim się
zjmuje. Robi go na engine Warcrafta III.

Tych gier Starcraft na enginie W3 jest w pierony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowy edytor jest obłędny i chyba okazuje się, że oto będę mógł zrobić moją kampanię o łowcy nagród i to... jako strzelankę! Podobno wcale to długo nie zajęło pracownikowi Blizzarda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już w edytorze do Warcrafta 3 dawało się zrobić coś na kształt gry tpp (tylko trzeba było mocno pokombinować z kamerą), tutaj twórcy poszli jeszcze dalej. Jestem ciekaw czy któreś z tych minigierek, które pokazali ukażą się wraz z grą jako przykładowe mapy. Do W3 w końcu też na starcie trochę tego było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Scumedit, parapapapa, I''m lovin'' it. Też chcę zrobić vertical shootera! Szkoda tylko, że nigdy nie miałem większego zacięcia do edytorów... Ale w jednym Dustin się mylił - łażenie po podziemiach w RTSach to nic niewyobrażalnego, są tytuły z wielopoziomowymi mapami. No chyba, że chodzi mu o sufit... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Azeroth Grand Prix było zgrabnie zrobioną ścigałką. Chociaż te mapki TPP wymagają dopracowania, bo jak tak zniża się kamerę do poziomu ziemi, to już nie wygląda to wszystko tak fajnie. W każdym razie daje to ogromne możliwości, będę mógł np. zrobić uproszczonego KOTOR-a 3 ;P. Nie no, mam już kilka pomysłów na zastosowanie tych bajerów. Tylko pewnie jak zwykle rozbiję się o wygląd mapy :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie wsprawach technicznych aktualnie posiadam geforce 7300gts 256mb i jaka kupic karte grafiki do stara2 wmiare tanią i odpowiednią zeby gra działała dobrze na tej grafice.I jeszcze jedno czy wystaczy mi procesor Intel Penium D 2,80 zeby gra nie cieła.Jesli ktos sie orientuje to prosił bym o porade...pewnie juz kazdy wie ale podaje wymagania jakie znalazłem do stara2 i zecz jasna sie zdziwiłem ze dosc wysokie jak na blizza:)

Wymagania minimalne:
Procesor: Pentium 4/Athlon 64
Karta graficzna: GeForce serii 7/8 lub Radeon X1000/HD 2000 256 MB
Pamięć: 1 GB
Internet: łącze 1 Mbit

Wymagania zalecane:
Procesor: Core2Duo lub Athlon X2
Karta graficzna: GeForce serii 8000 lub ATi z rodziny 2000 (HD2600Pro) 512 MB
Pamięć: 2 GB
Internet: 3Mbit

Wymagania optymalne:
Procesor: Core2Duo z zegarem 3GHz lub jego odpowiednik Athlon X2
Karta graficzna: GeForce serii 9000 lub Radeon z rodziny 3000 512 MB
Pamięć: 2 GB (najlepiej w trybie Dual Channel)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc znając Blizzarda spodziewałbym się wymagań zbliżonych do tych z Command&Conquer 3 i Red Alert 3. Wątpię nawet aby DX9c było wymagane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować