Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 26.08.2010 o 15:39, ww3pl napisał:

Gram na średnich detalach na Radeonie 9550 na ~20-30 fps.
Trudno, żeby on nie miał stałych 30 FPS na 6600 GT.


To ja mając 8600, też gram na średnich...
Czy to wina sterowników, czy kiepskiej optymalizacji gry? Inne gry działają ok.

P.S. Żeby zobaczyć fpsy w grze, trzeba jakiejś komendy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2010 o 18:55, akne napisał:

> Dziękuje za odpowiedź, faktycznie, dzisiaj doszła paczka, niestety koszulka nie
w moim
> rozmiarze, ale i tak sympatycznie :)

No niestety, tylko czymś takim dysponowaliśmy, w jednym rozmiarze. Ale może na Allegro
sprzedasz albo dasz komuś w prezencie :)
Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie, magazyn już został poinstruowany odpowiednio,
żeby taka sytuacja się nie powtórzyła.


Jednodniowe opóźnienie za taki prezent - przeżyję :). Koszulka w moim rozmiarze więc jestem bardzo zadowolony :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2010 o 00:39, Wojman napisał:

Czekamy na kolejnych chętnych. :)


Na mnie nie czekajcie, mam dość napięty okres. Ale może wpadnę na jakiś mecz się pośm... pooglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, napięty okres.
Tak się dziś mówi na postawę ''boję się z Wami grać, lepiej pośmiać się pośmiać niż być wyśmianym''?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 21:44, ww3pl napisał:

Tak, tak, napięty okres.
Tak się dziś mówi na postawę ''boję się z Wami grać, lepiej pośmiać się pośmiać niż być
wyśmianym''?


Wuwuczy, dodaj mnie do friendsów. Feallan, 645. Nie mam z kim grać 2v2, Wojman o jakichś nienormalnych godzinach siedzi. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SC2 1.1 patch

Protoss
Zealot: the build time is being increased from 33 to 38 seconds, and the warpgate cooldown is being increased from 23 to 28 seconds.

Zerg
Ultralisk: damage is being decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored.

Terran
Reaper: the build time is being increased from 40 to 45 seconds.
Bunker: the build time is being increased from 30 to 35 seconds.
Siege Tank: damage is being decreased from 50 to 35, +15 vs. armored; damage upgrades is being decreased from +5 to +3, +2 vs. armored.
Battlecruiser: damage to ground is being decreased from 10 to 8.

Patch będzie w połowie września

edit:
Jeszcze Desert Oasis będzie zmienione, zostaną dodane skały przy naturalu by łatwiej byłoby to bronić i zmniejszyli zasięg środkowego watchtower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 17:45, Vel_Grozny napisał:

> P.S. Żeby zobaczyć fpsy w grze, trzeba jakiejś komendy?
alt + F, z tego co pamiętam.


Konkretnie Ctrl + Alt + F. Samo Alt + F może zadziałać z prawym altem (gdzie w większości wypadków prawy alt działa jak ctrl + alt).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 22:44, Aku230 napisał:

Siege Tank: damage is being decreased from 50 to 35, +15 vs. armored; damage upgrades
is being decreased from +5 to +3, +2 vs. armored.


Riny przyjmujące strzał z Tanka na klatę... To bio trzeba znerfić, nie mecha. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 22:47, B1SH0P napisał:

"Siege Tank: damage is being decreased from 50 to 35, +15 vs. armored"
Gdzie jest egzorcysta?!


Gram Zergiem i widok moich kochanych zerglingów przerabianych na marmoladę przez czołgi rozdziera mi serce, ale ten nerf to ostre przegięcie moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co nerf Ultraliskom. Wydaje się być jeszcze mniej potrzebny niż ten od Siege Tanków. Ultraliski do tej pory rzadko widywałem używane w multi, bo zanim się do nich dojdzie to wróg ma już jakieś mocne countery z air. Siege Tank - tutaj jak już wspomniałem redukcja obrażeń też nie wydaje się potrzebna, bo istnieją na nich wystarczająco mocne countery. Załatwia je choćby spam Hydralisków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ukończyłem singla w S2 i ogólnie to WOW! Super kampania - chyba najlepsza jaką widziałem w RTS-ach. Końcówka super - tylko teraz pojawia się pytanie - co może być w Heart of the Swarm? Czy będzie to kontynuacja czy też gra będzie przedstawiać wydarzenia równoległe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 00:49, Arcling napisał:

Siege Tank - tutaj jak już wspomniałem
redukcja obrażeń też nie wydaje się potrzebna, bo istnieją na nich wystarczająco mocne
countery. Załatwia je choćby spam Hydralisków.

waitwut?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
Myślałem ,że zmienią coś bardziej a tu mamy zmiany pod zerga wydłużony czas zetow już widzę próby grania 6pool na toss.Pewnie słabsi gracze nie będą ogarniać jak ktoś dawał się na proxy gate to tylko z własnego błedy albo z późnego scaouta.Reszta zmian także pod zerga zwiększenie czasu reapera i bunkra to grało się głównie tylko na zerga bo tossy dawno nauczyły się bronic reaper rush.Reszta zmian nie istna bo i tak ulraliski i bc były rzadko stosowane.Mogli by dać badanie na emp i można było by coś więcej pograć tossem na terrana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 00:52, darth_16 napisał:

Właśnie ukończyłem singla w S2 i ogólnie to WOW! Super kampania - chyba najlepsza jaką
widziałem w RTS-ach. Końcówka super - tylko teraz pojawia się pytanie - co może być w
Heart of the Swarm? Czy będzie to kontynuacja czy też gra będzie przedstawiać wydarzenia
równoległe?

Raczej będzie kontynuacja wątku bo co wydarzenie równoległe skoro cała kampanie ścigaliśmy sie z sarą by zabrać artefakty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 01:07, ww3pl napisał:

Ktoś zauważył, że Mengsk ma bardzo podobne rysy twarzy do Raynora i jest od niego, na
oko, o 20-30 lat starszy?


"Raynor. I am your father"
Po słabej fabule z kampanii wcale by mnie to nie zdziwiło :/
Jak jeszcze Kerrigan będzie jego siostrą.... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 01:07, ww3pl napisał:

Aj tam, multiplejer i multiplejer.
http://www.youtube.com/watch?v=C_E83GfWM-A&feature=player_embedded
Ktoś zauważył, że Mengsk ma bardzo podobne rysy twarzy do Raynora i jest od niego, na
oko, o 20-30 lat starszy?

HMMMMM.

Co ciekawe Mengsk nie jest wcale taki stary, ma jakieś 44 lata (według danych ze Starcraft Wiki urodził się on 2460, a SC2 toczy się jakoś ze lata po Brood War, co daje nam rok 2504 ) a wygląda na znacznie więcej. Stres związany z władzą postarza? Chociaż w jedynce to według mnie wyglądał na jeszcze starszego. Tak czy inaczej niezależnie od tego jak wygląda to jest on tylko 10 lat starszy od Raynora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować