Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Patryk Purczyński Od debiutu Fallout Shelter na Androidzie minęło raptem kilka dni. W tym krótkim czasie produkcja Bethesdy wykręciła zawrotne statystyki. Przeczytaj cały tekst "Fallout Shelter podbił Androida" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mythaa 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Szkoda ,że gra jest do bólu monotonna .... takie coś jak castle clash tylko gorsze (z duuuużo mniejszą ilością rzeczy do robienia). I to pokazuje jak ludzie polecą na wszystko z gry może być kupa ale ludź i tak pójdzie bo marka warta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czapelo 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 > Szkoda ,że gra jest do bólu monotonna .... takie coś jak castle clash tylko gorsze (z> duuuużo mniejszą ilością rzeczy do robienia). I to pokazuje jak ludzie polecą na wszystko> z gry może być kupa ale ludź i tak pójdzie bo marka wartaWiesz... w prostocie siła :) Ogólnie nie gram na telefonach, chyba że na emulatorze PSX. Gry stricte "telefonowe" do mnie nie przemawiają. Ta gierka jednak ma coś w sobie, mimo swej prostoty.Może nienachalne mikropłatności? Może fakt, że kręcą mnie klimaty post-apo? Może dlatego, że akurat budowa i zarządzanie schronem jest dla mnie ciekawsze, od np budowy i zarządzania zamkiem/hotelem/czym_tam_kto_chce? Nie wiem.Fakt że mnie pochłonęła i nawet złamałem swoją zasadę i kupiłem Mr Handy aby mi trochę dopomógł :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Inferno0009 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Również gram. Podoba mi się, że gra jest łatwa, a jednocześnie potrafi sprawiać trudności. Sprawdzam co się dzieje w moim schronie co pół godziny i mam dużo radochy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devdd 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 sam się dałem w to wciągnąć i sprawdzam co parę godzin jak tam wyprawa na pustkowia :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
savoyard 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Dla mnie bomba.Z początku odpaliłem kilka schronów, aby przeanalizować możliwości rozbudowy, po czym zacząłem grać na poważnie. Rozbudowałem pierwsze trzy piętra i poszerzyłem pomieszczenia dla lepszej produkcji. Wydałem sporo kapsli. Przyspieszyłem produkcję ilekroć ryzyko awarii spadło poniżej 35%. Pomyślnie ugasiłem pożary i odparłem ataki bandytów. Przy liczbie 40 mieszkańców schron zaczęły atakować szczury. Nie miałem stimpaków. Nie miałem broni. Populacja spadła o połowę. Straciłem robota. Na pustkowiach zaginęła kobieta LVL 16 z całą masą dobytku, bo zapomniałem odwołać ją na czas. Nie miałem kapsli, żeby ją wykupić. W przypadku innych tego typu produkcji zacząłbym od nowa, bo myślałem, że już po moim schronie 22. Ale pozbierałem się. Przesunąłem mieszkańców. Gram wciąż na tej samej planszy, wreszcie zarabiając i inwestując w punkty SPECIAL. Na spokojnie. Może gra wybacza błędy. Może to kwestia cierpliwości. Ale zdecydowanie godna uwagi i wykonana bardzo przyzwoicie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Amiga4ever 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2015 Gra super ino przydało by się ją trochę bardziej rozbudować. Najbardziej brakuje planowanych ataków na bazy maruderów itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Undertaker 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2015 Gdyby nie fallout to w ogóle bym tego nie zainstalował. Jest pierdyliard tytułów z IDENTYCZNĄ mechaniką. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Afgncap 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2015 Mi się wydaje, że właśnie brak mikrotransakcji nachalnie wyskakujących z każdego menu i brak tradycyjnych zegarków (te od podstawowych zasobów skracają się bardzo mocno w miarę postępów w grze) przyciągnęło mnie do gry bardziej niż inne podobne gry mobline. Piszecie, że mają identyczną mechanikę co nie jest do końca prawdą. W większości gier takich jak CoC czy Rival Kingdoms trzeba czekać często po kilkanaście godzin lub nawet kilka dni żeby coś wybudować, a jedyna możliwość skrócenia czasu oczekiwania to płatność prawdziwymi pieniędzmi. Tutaj za wszystko płacimy w kapslach, których tempo zdobywania zależy od ilości ludzi w schronie (im więcej tym częściej dostajemy za level up, stat up) i od ilości i doświadczenia ludzi wysłanych w teren, możemy stworzyć ekipę, która tak się będzie zazębiać jeśli chodzi o wyjscia i powroty, że kasa będzie wpływać na tyle często, że można coś wybudować lub upgradować kilka razy dziennie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach