Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Warshift - hybryda gier akcji, RTS i RPG stworzona przez jedną osobę

11 postów w tym temacie

Jeden człowiek stworzył coś, co wygląda na naprawdę złożoną grę, a wielkie firmy mające do dyspozycji kilkaset osób i mniej więcej podobny okres czasu, nie dają często rady wypuścić grywalnej wersji swojego produktu. Coś tu jest nie tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeden człowiek stworzył coś, co wygląda na naprawdę złożoną grę, a wielkie firmy mające
> do dyspozycji kilkaset osób i mniej więcej podobny okres czasu, nie dają często rady
> wypuścić grywalnej wersji swojego produktu. Coś tu jest nie tak :)

Inaczej podchodzisz do projektu co jest twoją wizją, a inaczej do czegoś co ci narzucają. Robiąc coś co cię odpręża siedzisz przy tym godzinami i nocami. Dla pracodawcy to idziesz odbębnić 8 godzin i czekasz na pensje. Nie mniej zrobić taki projekt samemu na te czasy to i tak należy się szacun.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O jasna choinka, wiecie co mi ta gra przypomina ?
Taką staaaaarą grę RTS która zwie się Machines, przednio przy niej się bawiłem a jej cechą charakterystyczną było to że każdą jednostką można było sterować osobiście z kokpitu lub zza jednostk. I nie pamiętam żeby kiedykolwiek taki system pojawił się w innej grze tego gatunku, aż do teraz.

Nie sądziłem że kiedykolwiek doczekam dnia kiedy taka gra powstanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I nie pamiętam żeby kiedykolwiek taki system pojawił się w innej grze
> tego gatunku, aż do teraz.
>
> Nie sądziłem że kiedykolwiek doczekam dnia kiedy taka gra powstanie :)

W jedynkę nie grałem, ale w Battlezone 2 miałeś coś takiego samego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie to ze bym sie czepial bo gra wyglada swietnie i trafia w moj gust:) na 90% kupie:P ale mnie zastanawia pytanie skad przez 3 lata koles mial na utrzymanie;p kurde tez tak chce;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie to ze bym sie czepial bo gra wyglada swietnie i trafia w moj gust:) na 90% kupie:P
> ale mnie zastanawia pytanie skad przez 3 lata koles mial na utrzymanie;p kurde tez tak
> chce;p

Zerknij na to ile zarabiaja doswiadczeni programisci to bedziesz wiedzial ;)
Poza tym pewnie w tym czasie podejmowal sie freelancingu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Poza tym pewnie w tym czasie podejmowal sie freelancingu. ;)

"Będąc zawodowym artystą, projektantem gier i programistą, przez 10 lat pracowałem dla różnych firm zajmujących się grami. "

Po 10 latach pracy na tych stanowiskach nie musiał raczej bawić się w żaden freelancing. Raczej nie ma żony i dzieci, więc jeśli żył w miarę oszczędnie, to mógłby bez pracy pociągnąć pewnie i z 10-20 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wow, nieźle. Sam tworzę jakieś mniejsze projekty średnio co roku, więc wiem ile to wymaga pracy i czasu. Tutaj jest napisane, że facet tworzy to 3 lata - jak na jedną osobę, to jest cholernie szybko. Wyrazy szacunku, naprawdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować