Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Techland zapowiada FIM Speedway Grand Prix 15

4 posty w tym temacie

W poprzednich częściach wkurzało mnie, że siadając z kumplami przy jednym komputerze, mało który bieg dojechaliśmy do końca w komplecie. A to dlatego, że to sport kontaktowy i zawsze ktoś w kogoś wjechał i tamten się wywracał. Czy twórcy tej gry nie mogliby zrobić opcji, że zawodnik ,który wjedzie w drugiego po prostu traci na prędkości. To samo mogliby zrobić z bandami. Multi to multi i rządzi się własnymi prawami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2015 o 09:46, Dariusvictour napisał:

A to dlatego, że to sport kontaktowy i zawsze ktoś w kogoś wjechał i tamten się wywracał.

Jak jeszcze kiedyś chodziłem u mnie jako dzieciak. To jakoś się generalnie (nie licząc wypadków), nie stukali i nie wywracali. Dziwne.
Może to problem graczy? XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > A to dlatego, że to sport kontaktowy i zawsze ktoś w kogoś wjechał i tamten się
> wywracał.
> Jak jeszcze kiedyś chodziłem u mnie jako dzieciak. To jakoś się generalnie (nie licząc
> wypadków), nie stukali i nie wywracali. Dziwne.
> Może to problem graczy? XD
Oczywiście, że jest to problem graczy, bo żużlowcy się szanują, a gracze za "wszelką cenę" nie będą chcieli dać się wyprzedzić. Opcja ,której mi brakuje, spowodowałaby ,że żużlowcy odbijaliby się od siebie wytracając trochę prędkość co będą mogli wykorzystać inni gracze do wyprzedzenia ich. Jeździłem z kumplami w FIM SGP 1 i bieg ,który rozpoczynaliśmy w czwórkę kończyliśmy przy odrobinie szczęścia w dwójkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować