Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nie spodziewajcie się Torchlight III w najbliższym czasie

10 postów w tym temacie

Sprzedałoby się lepiej gdy grę patchowali i wprowadzali zmiany, a nie wszystko przerzucili na moderów. A gra rzucona na rynek i opinia "róbta co chceta z nią my już nic w niej nie będziemy grzebać " to wielu zniechęca. Dlatego nie, ja podziękuje. Już nie czekam na kolejną część.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Torchlight 2 w porównaniu do części pierwszej jest grą tragiczną, praktycznie wszystko było w nim gorsze - generator map, klasy postaci, grafika, walka w zwarciu, ośmielę się stwierdzić że nawet fabuła a tej prawie nie było w obu częściach. Twórcy zamiast skupić się na czystej rozgrywce czyli rozwalaniu potworów, zaczęli dodawać multum dodatkowych elementów w efekcie czego więcej czasu biega się w kółko niż walczy. Jedyną przewagą kontynuacji nad poprzedniczką jest multiplayer, chociaż to i tak nie uratuje drewnianego gameplay''u.
Mam nadzieję że jeśli zdecydują się na 3 część, to dobrze ją przemyślą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nalezaloby poprawic pare rzeczy w tym zdaniu "na rynku pasowała posucha w gatunku, a wszyscy oczekiwali z utęsknieniem na grę od Blizzardu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2015 o 12:01, Kajdorf napisał:

Sprzedałoby się lepiej gdy grę patchowali i wprowadzali zmiany, a nie wszystko przerzucili
na moderów. A gra rzucona na rynek i opinia "róbta co chceta z nią my już nic w niej
nie będziemy grzebać " to wielu zniechęca. Dlatego nie, ja podziękuje. Już nie czekam
na kolejną część.


Były patche i darmowe DLC. Nowe zwierzaki, lokacje, minibosy. Wyszły dwa nieoficjalne dodatki w postaci modów od dwóch kolesi z Runic dodające nowe elementy scenerii do generatora poziomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2015 o 12:25, fenr1r napisał:

Były patche i darmowe DLC. Nowe zwierzaki, lokacje, minibosy. Wyszły dwa nieoficjalne
dodatki w postaci modów od dwóch kolesi z Runic dodające nowe elementy scenerii do generatora
poziomów.


Patche były, do pewnego momentu. DLC darmowe - chętnie je zobaczę w spisie na steamie. Zwierzaki i cała reszta to tylko warsztat i mody, bo w grze nic nie dodali od siebie oficjalnie. Gra jest olana i tylko moderzy nad nią pracują, więc o czym Ty teraz mówisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Wyszło 17 patchy z poprawkami, balansem i dodatkową zawartością. Dodano 3 wersje językowe, nowe lokacje, nowych bosów, nowe sety, nowe bronie, 6 nowych zwierzaków, oraz pełne wsparcie dla modów wraz z integracją ze steam workshop. Nie było DLC per se, ale tak sobie Runic określiło całość dodanych elementów w poszczególnych patchach.

http://torchlight.wikia.com/wiki/Torchlight_II_version_history

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2015 o 14:47, fenr1r napisał:

Kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Wyszło 17 patchy z poprawkami, balansem i dodatkową
zawartością. Dodano 3 wersje językowe, nowe lokacje, nowych bosów, nowe sety, nowe bronie,
6 nowych zwierzaków, oraz pełne wsparcie dla modów wraz z integracją ze steam workshop.
Nie było DLC per se, ale tak sobie Runic określiło całość dodanych elementów w poszczególnych
patchach.

http://torchlight.wikia.com/wiki/Torchlight_II_version_history


Aha, czyli to co robi Blizz w D3 też mamy nazwać DLC, czy patchami no bo przecież nie nazwali ich DLC darmowymi to chyba patch? Lokalizacje: fakt jedna była PL która była tworzona przez Cenegę po premierze. która wypięła się d.. no fanowskie spolszczenie pomimo ich chęci współpracy i do tego jakościowo o wiele odbiega od tego co robili fani. No dobrze, niech będzie tutaj mogę przyznać racje. No bo przecież coś dodali w patchach czyli nad grą pracowali.
To teraz mamy każda grę oceniać pod kątem tego czy fani będą ją wspierać i tworzyć mody, łatać dziury zrobione przez producenta? Jeśli tak, to nie dziwie się że obecnie gry mają tak niski poziom dopracowania i tyle błędów, bo po co się starać skoro to fani poprawia modami. Balans, to ciekawe dlaczego tyle powstaje modów które dalej poprawiają balans postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, jakimi zasobami dysponuje Blizz a jakimi Runic Przecież to małe ok. 30 os. studio. Ile kosztowało D3 i jakie zyski przyniosło w porównaniu do T2? Zupełnie inna liga. Zresztą T2 ledwo powstał bo miał mocno ograniczony budżet. I tak dobrze, że coś tam robili, bo poza naprawą krytycznych błędów nie musieli nic poprawiać i dodawać. Multi i wsparcie dla modów zostało dodane, bo tego chciała większość fanów TI. Zresztą od kiedy wsparcie dla modów to coś złego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować