Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Konami pracuje nad rozwiązaniem problemu z utraconymi stanami gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

11 postów w tym temacie

Byłby pierwszy poważny błąd w Phantom Pain a gram od Soboty 29 sierpnia niemal dzień w dzień. Z drugiej strony jakbym na niego trafił to by mnie trafiło :P

Tyle że mówią o misji 29 gdzie ja jeszcze 19 nie zrobiłem bo za dużo czasu spędzam szalejąc po mapach, zbierając surowce i odkrywając nowe sprzęty :-D

Btw, polecam przy waszych eskapadach zabierać ze sobą ile tylko c4 dacie radę (albo podkładać miny pod drabinki). Raz usunięte w ten sposób z mapy generatory, wieże, narzędzia komunikacji itp już nie wracają ułatwiając życie kiedy ponownie odwiedzacie jakąś bazę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> [...] nie zwiększycie poziomu więzi między Quiet a Maksem w czasie trwania misji.

Trochę złe tłumaczenie, bo chodzi o zwiększenie poziomu więzi z Quiet do poziomu MAX, a nie z jakimś Maksem.

Mam nadzieję, że błąd będzie naprawiony do czasu jak skończę przechodzić Peace Walker i Ground Zeroes, i wtedy dopiero zabiorę się za najnowszą część.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > [...] nie zwiększycie poziomu więzi między Quiet a Maksem w czasie trwania misji.
>
> Trochę złe tłumaczenie, bo chodzi o zwiększenie poziomu więzi z Quiet do poziomu MAX,
> a nie z jakimś Maksem.
>
> Mam nadzieję, że błąd będzie naprawiony do czasu jak skończę przechodzić Peace Walker
> i Ground Zeroes, i wtedy dopiero zabiorę się za najnowszą część.
Poprawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh. Nigdy nie grałem w żadnego MGS, ale jak widzę tą babkę to zawsze padam ze śmiechu. Powiedźcie mi. Czy gra daje jakiekolwiek usprawiedliwienie dla jej ubioru? Już superherosi tacy jak kapitan ameryka czy x-meni wyglądają mniej żałosnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2015 o 22:33, KnightofNI napisał:

Czy gra daje jakiekolwiek usprawiedliwienie dla jej ubioru?


Pewnie, że jest - jak na MGS przystało, zresztą Quiet to po części fan service w czystej postaci - zagrasz zobaczysz o co chodzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Heh. Nigdy nie grałem w żadnego MGS, ale jak widzę tą babkę to zawsze padam ze śmiechu.
> Powiedźcie mi. Czy gra daje jakiekolwiek usprawiedliwienie dla jej ubioru? Już superherosi
> tacy jak kapitan ameryka czy x-meni wyglądają mniej żałosnie :D
Tak jak powiedział Shinigami, jest konkretny powód dlaczego tak się ubiera i mimo, iż postać może być fan service, to jej ubiór ma znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto jedna z opinii gracza, fana serii, który był bardzo rozczarowany MGS-em, tak samo jak ja.

The fuck you is the fact that the trailers were false advertising. I have never been so disappointed in a game. Remember the start of the Nuclear trailer? What happened to that scene? Mission 51 to conclude Eli''s arc? Nope, cut. Any reference to David? Nope. Any explanation of Psycho Mantis? Nope. Zero teased at being in the game? Nope that audio is from a secret post-true-ending tape. Customizing Mother Base? UH.... WHAT THE FUCK NO WE CANT DO THAT!!!! Open world? Not for Afghanistan, which is basically follow-the-road open world. Fuck all happens between outposts, patrols etc. All the best missions are squeezed into linear segments instead of using the open world. Bridge the gap? Nope, didn''t do that at all, we see like 5 mins of content regarding the real Big Boss. Explanation of Paz? Nope, no explanation. Decent use of The Boss AI pod? Nope, it might as well be a giant tape recorder. "He doesn''t remember me" says Skullface about Big Boss, but who the fuck is he??? Random Chico death was stupid. Can''t play as any interesting characters if placed in combat unit for no apparent reason. So you get Sahelanthropus and... don''t actually get to do anything with it. You get a battle gear and... don''t actually get to do anything with it. The checkpoint system is atrocious. The chopper speed is horrible. The last trailer completely spoiled Quiet''s arc. "Dynamic story" basically means you can either shoot quiet or not shoot Quiet and either way she buggers off, lame. Mother base is kinda pointless to go back to, you walk around and.... walk around and that''s about it. Where are the things to do on the Command, Combat, Intel, Animal Conservation platforms? What is the point of fultoning machine guns, mortars and AA guns if MB doesn''t actually get attacked other than in a scripted mission? Why are there only 8 colours, what''s the point of even offering the option if you''re going to offer EIGHT! Why can''t you abort the mission A Quiet Exit?

Oh and the ''twist'' was obvious from the first mission. I thought there would be something else but.... uh.... nope. Just that. Then you have to play through the intro again for no reason. So fucking shit, the series ended with Peace Walker.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oto jedna z opinii gracza, fana serii, który był bardzo rozczarowany MGS-em, tak samo
> jak ja. /ciach/ [m]

Dobrze i co z tego ? Co obchodzi mi opinia człowieka którego w życiu na oczy nie widziałem i nie zobaczę. Równie dobrze można wklejać opinie osób pozytywnie nastawionych do gry. Rozumiem że to jest wyznacznik jakości i wszyscy muszą tak samo mówić jak napisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować