Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dramatyczna scena z pociągiem - fragment rozgrywki z Assassin`s Creed Syndicate

32 postów w tym temacie

Dalej ta gra jest banalna, ze swoim przestarzałym systemem walki. Ok przyznaję, w pierwszym Asasinie fajnie się ich tłukło. Ale który to jest? 8? To jest żenujące. Jak zwykle zerowy poziom trudności, żeby grubasy siedzące przed konsolami nie za bardzo powyginały sobie tych tłustych paluszków na padzie... i te drętwe potyczki, gdzie jeden dostaje po ryju, a koledzy bacznie się przyglądają i czekają na swoją kolej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może to wina kompresji materiału na YT, ale czy my się czasem w tej części graficznie nie cofamy bardziej do AC3 i Black Flag ? Bo od Unity wizualnie ta część imho mocno odstaje [tj na tym materiale i kilku innych w sumie też]
Osobiście nie poczytuję tego za jakąś wielką wadę, wole tytuł nieco bardziej graficznie ubogi ale maksymalnie grywalny. Potworki optymalizacyjne lądują u mnie zawsze w koszu na śmieci.
Szkoda tylko, że Ubi nie chce się wysilić i dokręcić tej grafiki do poziomu Unity przy jednoczesnym zachowaniu płynności rozgrywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem przekonany co do tej części - grafika wydaje się uboższa niż w Unity, walka drętwa i banalna, no i chyba brak miejscówek poza Londynem.
Niestety, moja narzeczona jest zakochana w Londynie, więc pewnie i tak grę kupię żeby zrobić jej przyjemność :D
Obym sie mylil co do gry :D
Unity miało słabe recenzje, ale ponieważ dostalem za darmo do karty graficznej, to sprawdziłem - grało się naprawdę przyjemnie i nie uświadczyłem problemów technicznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2015 o 13:45, Zekzt napisał:

Szkoda tylko, że Ubi nie chce się wysilić i dokręcić tej grafiki do poziomu Unity przy
jednoczesnym zachowaniu płynności rozgrywki.


Może okazało się, że to jednak zbyt dużo dla konsol. Może nie chcieli tracić zasobów na kombinowanie z grafiką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2015 o 13:45, Zekzt napisał:

Być może to wina kompresji materiału na YT, ale czy my się czasem w tej części graficznie
nie cofamy bardziej do AC3 i Black Flag ?

[.]

Dnia 14.09.2015 o 13:45, Zekzt napisał:

Szkoda tylko, że Ubi nie chce się wysilić i dokręcić tej grafiki do poziomu Unity przy
jednoczesnym zachowaniu płynności rozgrywki.


Hmmm ... moim zdaniem, ten pierwszy gameplay ( w dzielnicy City ) wyglądał podobnie, a nawet lepiej niż Unity ( kałuże ). Zgodzę się jednak z przedmówcami, że być może dla konsol zaawansowana grafika Unity jest zbyt obciążająca i dostaną one ciut uboższą grafikę, niż wersja PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam to szczęście, że nie gralem w żadną część poza 3, bo czekałem na ciekawszą dla mnie wersję... Mam nadzieje, że tym razem się postarają fabularnie, bo okres historyczny ciekawy.

Co oni w te konsole wrzucili, że na minimalnych-średnich poszło by na moim laptopie a na konsoli wygląda trochę lepiej. Nawet nie wiem, jak musi to źle wyglądać dla kogoś, kto ma porządnego kompa stacjonarnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2015 o 15:12, Boguslav4 napisał:


Co oni w te konsole wrzucili, że [.]


Sprzęt od AMD ;)
Jakby dali I7-4790 i GTX 980 to by było ok, ale taka PS4 lub XO kosztowałby z 4-5 tys zł, a nie 1800 zł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj @Henrara, on ma dwa Titany X spięte w jedną, bulgoczącą kalderę a jakoś nie widuję go tu narzekającego na zbyt niski poziom grafiki na pc. Może dlatego iż w tej sytuacji nie bardzo wypada..;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy gameplay faktycznie wyglądał lepiej, aczkolwiek czy lepiej od Unity - tu bym się spierał.
Inna sprawa to kwestia kompresji materiałów na YT, kto kiedykolwiek wrzucał coś własnego na ten portal wie, jak tam się video filtruje i kompresuje i jak czasem różni się to wizualnie od tego co się widzi na żywo przed monitorem.

Do premiery żadnych wyroków ferować nie będę, to raczej jasne jak słońce :)
Jak utrzymają nawet ten poziom wizualny co teraz a nie skopią optymalizacji to może kupię kolejną grę od Ubi, bo od AC2 nie kupiłem nic aż do Unity. Może "Syndykat" skłoni mnie do kolejnego zakupu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2015 o 17:27, Zekzt napisał:

Jak utrzymają nawet ten poziom wizualny co teraz a nie skopią optymalizacji to może kupię
kolejną grę od Ubi, bo od AC2 nie kupiłem nic aż do Unity. Może "Syndykat" skłoni mnie
do kolejnego zakupu.


A w Unity grałeś? Mi się bardzo podoba, nawet pomimo wad, do których zaliczam krótki wątek główny i ( ponownie ) niewykorzystany potencjał okresu historycznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2015 o 18:35, vako94 napisał:

Jak widzę tą samą animacje biegania co w unity to odechciewa mi się w to grać ...


Moim zdaniem, Unity nieźle odświeżyło trochę już zapyziałą formułę AC jeśli idzie o poruszanie się, bieganie, wspinanie, itp. Tylko zbyt dalekie skoki są trochę dziwne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2015 o 18:35, vako94 napisał:

Jak widzę tą samą animacje biegania co w unity to odechciewa mi się w to grać ...

Po co mają co kolejną część nagrywać mo-cap na nowo?

@kodi24:

Dnia 14.09.2015 o 18:35, vako94 napisał:

Zapytaj @Henrara, on ma dwa Titany X spięte w jedną, bulgoczącą kalderę

Ja tu poważnie się zastanawiam nad zrezygnowaniem z tradycyjnego ogrzewania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trasy wrogów - skrypt;
Reakcje przeciwników - skrypt;
Pociąg - skrypt;
Gameplay - wyreżyserowany (trailer na silniku gry)
Szansa na pojawienie się tego poziomu w grze - 0%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie: czy w Unity jest ta misja ogrywana na E3 2014? Ta z eliminacją przeciwnika podczas egzekucji obok Notre Dame?
W głównej kampanii jej nie ma, więc albo jest to misja poboczna ( w co wątpię ), albo to tylko pokazówka. A szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak - byłem jednym z nielicznych którym ten tytuł sprawił niewiele problemów od strony fatalnej optymalizacji, za to borykałem się z masą bugów typu lewitujący NPC, zacięta misja [np nieśmiertelny NPC do zabicia, wyścig w misji się zaciął, NPC się zaciął itp itd].
Co ciekawe mój brat który miał prawie identyczny sprzęt jak mój miał z Unity takie problemy wydajnościowe, ze oczom było ciężko uwierzyć [u mnie 45fps, u niego w tym samym miejscu, to samo ujęcie kamery 8-12 =P]

Generalnie ograłem i olałem.
Pewnie będę do niej wracał podziwiać widoczki i radośnie hasać po dachach jak mnie coś najdzie. Obecnie chce zapolować na Black Flag na jakimś steam promo, bo ta część klimatycznie do mnie trafia najbardziej i podobno jest całkiem dobrze zrealizowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2015 o 21:36, Zekzt napisał:

Tak - byłem jednym z nielicznych którym ten tytuł sprawił niewiele problemów od strony
fatalnej optymalizacji, za to borykałem się z masą bugów typu lewitujący NPC, zacięta
misja [np nieśmiertelny NPC do zabicia, wyścig w misji się zaciął, NPC się zaciął itp
itd].


Ja takich problemów nie miałem. Najczęściej nie mogłem wejść przez okno ;) + kilka drobnych, ciągle obecnych w serii baboli. Za to pojawiające się znikąd postaci to u mnie domena Wiedźmina 3 ;)

Dnia 14.09.2015 o 21:36, Zekzt napisał:


Generalnie ograłem i olałem.
Pewnie będę do niej wracał podziwiać widoczki i radośnie hasać po dachach jak mnie coś
najdzie. Obecnie chce zapolować na Black Flag na jakimś steam promo, bo ta część klimatycznie
do mnie trafia najbardziej i podobno jest całkiem dobrze zrealizowana.


Dla mnie, BF to najnudniejsza ( obok Brotherhood i Revelations ) część serii, przede wszystkim ze względu na to, że 80% gry oparto na pływaniu statkiem, co po jakimś czasie nudzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1) widzę, że przeciwnicy dalej nie grzeszą rozumem.
"Patrzcie! Ktoś tam jest!" - rozgląda się przed twarzą g. bohatera i go nie widzi.

2) ten tekst, który g. bohater mówi na pociągu to już szczyt najbardziej gejowskich tekstów w historii serii. I jeszcze te rzucanie sucharami na prawo i lewo ^~^

3) "usunięte aby nie spojlerować historii". Co proszę? To będzie mieć fabułę? Jakaś nowość w serii. Istna innowacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Być może to wina kompresji materiału na YT, ale czy my się czasem w tej części graficznie
>
> > nie cofamy bardziej do AC3 i Black Flag ?

> [.]
> > Szkoda tylko, że Ubi nie chce się wysilić i dokręcić tej grafiki do poziomu Unity
> przy
> > jednoczesnym zachowaniu płynności rozgrywki.
>
> Hmmm ... moim zdaniem, ten pierwszy gameplay ( w dzielnicy City ) wyglądał podobnie,
> a nawet lepiej niż Unity ( kałuże ). Zgodzę się jednak z przedmówcami, że być może dla
> konsol zaawansowana grafika Unity jest zbyt obciążająca i dostaną one ciut uboższą grafikę,
> niż wersja PC.

Powiedziałbym w waszą stronę dość brzydkie słowa za oczernianie konsolowców mimo, że nieznacie się na temacie, ale się powstrzymam.
Mnie Unity na PS4 nigdy nie zahaczyło (czy w tłumie czy gdziekolwiek) i nigdy nie miałem spadku fps. Dodam, że Unity to był najpłynniej działający assassin w jakiego grałem na wszelkich konsolach - i to wcale nie jest sarkazm.
Dlatego wasze argumenty i pseudo opinie możecie sobie wspadzić sami wiecie gdzie :)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować