Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Need for Speed na PC zaliczy spory poślizg

32 postów w tym temacie

I bardzo dobrze, konsolowcy przetestują, a my (pecetowy beton) się dowiemy czy w ogóle warto :D Do kolejnych NFSów podchodzę z bardzo dużą rezerwą :D
A te tłumaczenia opóźnienia, dali by se z tym spokój, bo tylko się ośmieszają :D
Pamiętam, że znaczące polepszenie grafiki w Wiedźminie 3 zajęło graczom kilka dni, a tu pól roku na zdjęcie ograniczenia liczby klatek?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh masakra, podejrzewam, że na dzień dzisiejszy wersja PC to niezły gniot i muszą sporo poprawić inaczej nie potrzebowaliby aż tyle czasu....szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> I bardzo dobrze, konsolowcy przetestują, a my (pecetowy beton) się dowiemy czy w ogóle
> warto :D Do kolejnych NFSów podchodzę z bardzo dużą rezerwą :D

Dziecinada i tak kupi nawet jak by było mało warte. Wystarczy dodać im tuning i kilka nowych samochodów i sprzeda się jak świeże bułeczki.

> A te tłumaczenia opóźnienia, dali by se z tym spokój, bo tylko się ośmieszają :D
> Pamiętam, że znaczące polepszenie grafiki w Wiedźminie 3 zajęło graczom kilka dni, a
> tu pól roku na zdjęcie ograniczenia liczby klatek?!

Możliwe że gra chodzi jak ostatni Batman na pc to nie ma co się dziwić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A te tłumaczenia opóźnienia, dali by se z tym spokój, bo tylko się ośmieszają :D
> Pamiętam, że znaczące polepszenie grafiki w Wiedźminie 3 zajęło graczom kilka dni, a
> tu pól roku na zdjęcie ograniczenia liczby klatek?!
Znaczące polepszenie? Nie nazwałbym SweetFX znaczącym polepszeniem grafiki, a dostosowaniem jej pod własne mniemanie, jako że nie poprawiasz rozdzielczości tekstur, szczegółowości geometrii, oświetlenia itp. tylko dodajesz "overlay" który zmienia pewne walory kolorystyczne gry. Taki "Real Time Photoshop".

Co do ograniczenia liczby klatek, zakładam że ten "innowacyjny All Drive" jest winowajcą i nie pozwala na nieograniczoną liczbę klatek na sekundę stąd zapewne muszą dość gruntownie przeprogramować to.

Wszystko to nie zmienia faktu że to znowu nie Need For Speed, a #NeedForSales, robiony pod fanboy''ów Underground''a z fizyką jazdy po raz kolejny idącą w "drift for the win". Z innego ich "trailera" można dojść do wniosku że mechanikę "rice to progress" też przywracają...

O ile nie mylę się zupełnie i faktycznie się przyłożą do fizyki jazdy, to tą grę na spokojnie mogę ominąć bardzo szerokim łukiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.09.2015 o 20:48, Ryu_Makkuro napisał:

Wszystko to nie zmienia faktu że to znowu nie Need For Speed, a #NeedForSales, robiony
pod fanboy''ów Underground''a z fizyką jazdy po raz kolejny idącą w "drift for the win".
Z innego ich "trailera" można dojść do wniosku że mechanikę "rice to progress" też przywracają...


Każda gra żeby się sprzedać musi być pod jakiś target. Od dawna wiadomo że to co jest dla wszystkich nie trafia w efekcie do nikogo. Idąc twoją logiką można powiedzieć że poprzednie NFS''y były robione pod fanbojów jedynki i dwójki. Ba, można to wytykać każdej grze która porusza podobne tematy co wydana wcześniej część. Nie wiem w jakim świecie żyjesz ale chyba wiadomo tam, że gier od dawna nie robi się charytatywnie tylko z zamiarem sprzedania ich i zysku.

Mi się klimaty podobają, od lat czekałem na coś takiego i liczę że ten NFS się uda. Mam tylko nadzieję że te obiecane "ustawienia kierowania pojazdem" dadzą ograniczyć bzdurne drifty przy 300 kmh na których seria jedzie od 5 lat.
Zresztą w ramach "totalnej nostalgii" planowałem zagrać wiosną, czyli kiedy ogrywałem U2 XD No ale widać EA mi w tym pomogło XD dla mnie żadna strata, chociaż rozumiem że wielu może się nie podobać. Tym bardziej jeśli zamówili pre ordery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marze o tym aktualnie aby tego NFS nie zepsuli bo trailery wyglądały bajecznie(oraz gameplay) i myślę że lepiej nich już przeciągną do 2016 ale żeby tego nie [m-Z] tylko naprawdę popracowali ale to tylko marzenie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze. Nie dlatego, że konsolowcy zagrają wcześniej, ale dlatego, że grafika najnowszego NfSa zapowiada się bardzo dobrze. Więc lepiej zrobić obsuwę i to dopracować, by na PC było jeszcze ładniej i nie powtarzać błędów innych (tak, patrzę na Ciebie, Batman: Arkham Knight...).

@Ryu_Makkuro
W takim razie nie rozumiem, czym powinien być Need for Speed. Podróbą Forzy? Próbą udawania DriveClub? A może wskrzeszeniem Test Drive Unlimited? Dla mnie, bez względu na korzenie, NfS był ścigałką uliczną, totalnie arcade''ową. A na takie jest deficyt. Co prawda nie dostaniemy drugi raz czegoś takiego jak Most Wanted (spalić to coś z 2012 r.), ale stęskniłem się za nielegalnymi, nocnymi wyścigami w stylu F&F, jak w Underground czy Carbon. I to w tej części dostanę. Jestem zadowolony. Możesz mnie nazwać fanbojem, prostakiem, czy jakkolwiek chcesz, ale dla mnie Need for Speed zawsze taki był, jest i będzie. Rzekłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Screen czasem nie jest z Rivals :) Jestem ciekaw czy pogram sobie w nowego NFS gdy nie będę miał wykupionego golda bo gra ma być niby online cały czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> @Ryu_Makkuro
> W takim razie nie rozumiem, czym powinien być Need for Speed. Podróbą Forzy? Próbą udawania
> DriveClub? A może wskrzeszeniem Test Drive Unlimited? Dla mnie, bez względu na korzenie,
> NfS był ścigałką uliczną, totalnie arcade''ową. A na takie jest deficyt. Co prawda nie
> dostaniemy drugi raz czegoś takiego jak Most Wanted (spalić to coś z 2012 r.), ale stęskniłem
> się za nielegalnymi, nocnymi wyścigami w stylu F&F, jak w Underground czy Carbon. I to
> w tej części dostanę. Jestem zadowolony. Możesz mnie nazwać fanbojem, prostakiem, czy
> jakkolwiek chcesz, ale dla mnie Need for Speed zawsze taki był, jest i będzie.
> Rzekłem.
Tym czym był zanim Underground się pojawił. 100% grip arcade z najszybszymi wozami na świecie po najbardziej epickich trasach jakie się tylko da wyobrazić.

To co ty nazywasz "Need For Speed" nie ma nic wspólnego z faktycznymi korzeniami serii. I choć Most Wanted ''05 i Hot Pursuit ''10 były bliskie powrotu do tychże korzeni to do końca nie pochwyciły tej... "magii" która towarzyszyła przy tamtych tytułach.
Nie ważne od której części zacząłeś grać :P Need For Speed to nie jest Underground którego oczekujesz. Nazywanie Underground''ów i całej reszty która została wydana po nich "Need For Speed" to tak jakby nazwać FIFĘ "Football Manager". Ta sama rzecz, zupełnie inne spojrzenie na nie.

Czekam na prawdziwego Need For Speed''a, nie hybrydę nie wiadomo czego czy kolejnego "Need For Tuning" aka #NeedForSales

@nurbi - to że gra musi się sprzedać nie znaczy że należy markę zmieniać w coś co nijak nie przypomina tytułu od którego wszystko się zaczęło. Jeśli tak bardzo chcą zrobić grę która stawia maksymalnie na tuning, to niech stworzą nową markę. Ich "target" i tak zbytnio pojętny nie jest, więc inna nazwa różnicy im nie zrobi.
W dodatku stawianie na niszowe produkcje ostatnimi czasy popłaca i to bardzo. Na pewno bardziej niż poleganie na kliencie któremu gust zmienia się co roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne masz rozumowanie. Seria NFS poszła taką drogą an ie inną, nikt nie jest zobowiązany trzepać takich samych gier co rok żeby tylko ci się podobały.
Dla większości graczy, w tym mnie przygoda z NFS zaczęła się od Undergroundów. Nikogo nie obchodzi jaka seria była na początku, gry się rozwijają a serie zmieniają. Idźmy dalej tą logiką - seria TES powinna być dalej w 2,5D bo przecież pierwsza część nie była w pełni trójwymiarowa. Większa część fanów NFS chciała gry w stylu Undergrounda, śmieszne jest jak podważasz decyzje biznesowe EA i mówisz że "lepiej zarobiliby na xxx". Co jak co ale zarzucać EA że nie umie zarabiać.....
"ich target zbyt pojętny nie jest" - po co obrażasz ludzi którzy mają inny gust niż ty? Co? Masz poczucie elitaryzmu że lubisz starsze NFS? Czy to że lubisz inną grę czyni cię "bardziej pojętnym" od innych? Naprawdę żałosne. Pomyśl co piszesz bo aż żal to czytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2015 o 07:54, nurbi napisał:

Idźmy dalej tą logiką - seria TES powinna być dalej w 2,5D bo przecież pierwsza część
nie była w pełni trójwymiarowa.


Nieudana próba wyśmiania Ryu Makkuro - bo jeśli chcesz powrotu do Undergroundów to twój nowy NFS nie będzie w 1080p, z Pixel Shader ledwo 1.0, samochody będą w mniejszej ilości polygonów i gra będzie bez kilku efektów, które są dzisiaj standardem.

Tak jak to było w U1/U2.

Trzeba było inaczej jego logikę "wyśmiać".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

<oddech>

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA

nie moge... EA wygrywa nagrode za bullshit of the week. Takie premiery sie opoznia o miesiac a tutaj do pol roku? Nie no, trzymajcie mnie! xD

Odblokowanie FPS... to ci dobre :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne masz rozumowanie. Seria NFS poszła taką drogą an ie inną, nikt nie jest zobowiązany
> trzepać takich samych gier co rok żeby tylko ci się podobały.
Mógłbyś mi pokazać gdzie proszę o to aby co roku były wydawane nowe Need For Speed''y? Szukam i szukam, a znaleźć nie mogę.

> Dla większości graczy, w tym mnie przygoda z NFS zaczęła się od Undergroundów. Nikogo
> nie obchodzi jaka seria była na początku, gry się rozwijają a serie zmieniają.
No widzisz, a mnie i całkiem sporą ilość ludzi obchodzi. Samym tym obalam twoje stwierdzenie. Ale idźmy dalej aby nie być gołosłownym.
Co do serii zmieniających się... patrzę na FIFE, Uncharted, Metal Gear Solid, Gran Turismo, Forza czy też FallOut i widzę ewolucję, poprawę mechanik (czyli tego co nie działało zbyt dobrze), dodanie rzeczy które dobrze się komponują z resztą, lecz podstawa pozostaje ta sama. Zawsze. Tylko i wyłącznie Need For Speed został potraktowany inaczej, stąd niczego po Porsche Unleashed nie nazywam "Need For Speed" tylko "Need For Sales".

> Idźmy dalej tą logiką - seria TES powinna być dalej w 2,5D bo przecież pierwsza część nie była
Taa... jak nie mamy argumentu to walnijmy bzdurę, bo czemu nie. Ewolucja grafiki a zupełna zmiana podejścia do gry to dwie różne rzeczy.

> w pełni trójwymiarowa. Większa część fanów NFS chciała gry w stylu Undergrounda, śmieszne
Ta "większa część" jest właśnie tą częścią której gust się zmienia co roku i w dodatku nie grała w poprzednie części, więc tak naprawdę nie wiedzą czy wolą jedno czy drugie. Niezwykle trafnie jest bazować decyzje na takiej grupie odbiorców.

> jest jak podważasz decyzje biznesowe EA i mówisz że "lepiej zarobiliby na xxx". Co jak
> co ale zarzucać EA że nie umie zarabiać.....
Byłoby mi miło gdybyś nie wciskał mi słów których nie powiedziałem. Po prostu powiedziałem że inwestycja w niszową lecz bardziej stabilną część fanów często i gęsto się dzisiejszymi czasy zwraca, jako że są to klienci którzy mają własne środki i doceniają dobry produkt. Innymi słowy wracają wydać pieniądze częściej.

> "ich target zbyt pojętny nie jest" - po co obrażasz ludzi którzy mają inny gust niż ty?
> Co? Masz poczucie elitaryzmu że lubisz starsze NFS? Czy to że lubisz inną grę czyni cię
> "bardziej pojętnym" od innych? Naprawdę żałosne. Pomyśl co piszesz bo aż żal to czytać.
Obrażam? Obrażałbym wszystkich zdrowych i myślących ludzi gdybym nazwał ich w jakikolwiek inny sposób. Wystarczy zobaczyć co ci fani wypisują na róznych grupach na "Fejsie".
Lubisz Underground''a bo ma tuning? Fajnie, ciesze się. Tylko że ja czekam na starego dobrego Need For Speed''a z grafiką w dzisiejszych standardach AAA od ponad 13 lat już. I nie jestem sam w tym stwierdzeniu. Trochę nie fajnie, że została zabrana/zmieniona seria którą wielu kochało, dlatego że EA chciało zarobić (i dalej chce) na hyp''ie na Fast and Furious.

Jak się komuś nie podoba mój pogląd, jest zawsze opcja zignorowania. Lepsze to niż odpowiadanie w dość... z resztą, nie ważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować