Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Red Dead Redemption nigdy nie było w planach na PC"

9 postów w tym temacie

Dnia 28.09.2015 o 10:47, swgs1994 napisał:

No to już na 89% pewne, że następne gry od Rockstar nie pojawią się na pecetach. Co za gnojki.

Jasne, na 200%. Maxa Payne''a 3 nie było na PC. LA Noire nie było na PC. GTA V nie było na PC. Wyborna logika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja cały czas liczę, że będzie jakiś remake RDR na obecną generację, w tym PC. Wprawdzie przeszedłem na PS3, ale granie myszką to zupełnie co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2015 o 12:05, Madoc napisał:

Ja cały czas liczę, że będzie jakiś remake RDR na obecną generację, w tym PC. Wprawdzie
przeszedłem na PS3, ale granie myszką to zupełnie co innego.

Mocno wątpliwe, że tak się stanie. RDR było w development hell, kod jest w tragicznym stanie i się sypie, z dokumentacją też jest problem. Nie oczekuj więc, że ktoś się będzie przekopywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.09.2015 o 12:25, Henrar napisał:

Mocno wątpliwe, że tak się stanie. RDR było w development hell, kod jest w tragicznym
stanie i się sypie, z dokumentacją też jest problem. Nie oczekuj więc, że ktoś się będzie
przekopywał.


Mogą jednak zrobić grę na nowym silniku, tylko na PS4,XO i PC ;)
Niestety, też w to nie wierzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2015 o 12:25, Henrar napisał:

Mocno wątpliwe, że tak się stanie. RDR było w development hell, kod jest w tragicznym
stanie i się sypie, z dokumentacją też jest problem. Nie oczekuj więc, że ktoś się będzie
przekopywał.

Dodajmy że ten development hell to był w momencie gdy żadna z owych konsol nie miała SDK rozwiniętych do tego stopnia by ułatwić w jakimkolwiek stopniu pracę. Bez jaj dopiero po Uncharted 2 SDK do PS3 były na tyle przyzwoite by więcej gier było portowanych na tą konsolę(cholera przecież naughty dog samo przyznało że dopiero przy uncharted 2 mieli odpowiednie narzędzia do stworzenia gry). Na X360 było nieco lepiej ze względu na architekturę ale też SDK były wybrakowane na początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować