Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sukces Until Dawn zaskoczył Sony

7 postów w tym temacie

Wszystko fajnie.
Sam mam Until Dawn i uważam ten tytuł za udany, ale jest jedno "małe ale" z mojej strony.
Dlaczego, w grze, w której trzeba podejmować szybkie decyzje ( odruchowo ), nie ma możliwości odwrócenia sterowania ??? Do diabła ;)
To mi niejednokrotnie mocno utrudniło rozgrywkę i dwa razy kosztowało życie, dwa życia ;)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2015 o 17:38, elmartin napisał:

Wszystko fajnie.
Sam mam Until Dawn i uważam ten tytuł za udany, ale jest jedno "małe ale" z mojej
strony.
Dlaczego, w grze, w której trzeba podejmować szybkie decyzje ( odruchowo ), nie ma możliwości
odwrócenia sterowania ??? Do diabła ;)
To mi niejednokrotnie mocno utrudniło rozgrywkę i dwa razy kosztowało życie, dwa życia
;)))


Najgorsze są momenty, gdy nie wolno ruszyć padem. Siostra w ten sposób wraz z kolegą uśmiercili aż cztery osoby ;) mi to wychodziło perfekcyjnie, ale graliśmy na zmianę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z marketingiem dali ciała, a premierę ustawili zaraz obok Metal Gear Solid 5, zupełnie tak jak kiedyś wydawca Alana Wake''a olał marketing i walnął premierę obok Red Dead Redemtpion. Alan mimo iż był świetnym tytułem sprzedał się poniżej 1 miliona sztuk, z Until Dawn pewnie będzie podobnie.

Zamiast promować nowe IP, to wydawcy cisną setki milionów dolarów w kampanie wszystkim znanych tasiemców typu Assassin''s Creed czy Call of Duty. Bleh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2015 o 17:58, lis_23 napisał:


Najgorsze są momenty, gdy nie wolno ruszyć padem. Siostra w ten sposób wraz z kolegą
uśmiercili aż cztery osoby ;) mi to wychodziło perfekcyjnie, ale graliśmy na zmianę ;)

>

To prawda. Ja w ten sposób zabiłem na końcu, najbardziej zrównoważoną postać żeńską :( Chociaż dałbym sobie "obciąć palec", że nie ruszyłem nawet jednym mięśniem. Nawet wstrzymywałem oddech, a jednak musiałem się poruszyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się, że żyroskop wariuje nieco przy sztywnym trzymaniu pada. Można to dojrzeć bardzo wyraźnie przy pisaniu padem po wciśnięciu R3. Trzymasz sztywno joya, a wskaźnik sam będzie powoli się przesuwać w bok czy gdzieś.

Cały czas uważam za błąd brak możliwości używania PS Move w tej grze (przynajmniej sztywne momenty w grze byłyby bezpieczne) - jedyne czego by brakowało przy takim sterowaniu to ruchy kamerą, które i tak były ograniczone. Dla mnie to jest bug i czekam, aż go wywalą (nie interesuje mnie "błąd w druku" na okładce) przez Move Edition.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować