Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin’s Creed Syndicate będzie miało mikrotransakcje

47 postów w tym temacie

Właśnie, kody były darmowe.

Ale mnie zastanawia co innego - studia wprowadzają takie rzeczy bo widocznie jest popyt, to ja się pytam, po co tacy gracze w ogóle nabywają produkt, którzy nagle nie mają czasu nad nim posiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież to znana praktyka w ich grach, EA gra podobnie, oni nawet oferują przyspieszacze do gry wieloosobowej, przecież cenią czas ludzi którzy grę nabyli, dobra, żartowałem.

Kupujesz = wspierasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> P2W w grach za 60$. Mogli przecież zrobić taki system żeby nie trzeba było grindować,
> ale lepiej doić frajerów.
"...posłużą jednak do szybszego przejścia gry i zaoszczędzenia czasu." To dzisiaj P2W używa się też przy kampanii single player?

Pamiętam, że w Dead Space 3 też było coś takiego, ale sam termin raczej powinien się odnosić, tradycyjnie, do multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2015 o 14:15, czaki222 napisał:

Pamiętam, że w Dead Space 3 też było coś takiego, ale sam termin raczej powinien się
odnosić, tradycyjnie, do multi.

W DS3 było to zrobione dobrze. Gra dawała tyle surowcöw i znajdziek, że korzystanie z płatnych paczek ani na chwilę nie wydawało się wymuszane przez twórców ciężkim grindem. Wszystkiego było tyle, że zawsze można było ulepszyć pancerz i zmienić broń. Już w drugich częsciach asasyna czułem, że muszę farmić złoto. Nonsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

xD

Czekajcie, co już nam (no niech już będzie, że nam, nie będę dzielił graczy na żadne grupy) wcisnęli? Płatny content, który powinien być w grze od samego początku/został wycięty z gry, by na nim zarobić/dawniej był zawarty w formie darmowego uaktualnienia lub patcha, płacenie za beta testy gry, płatne mody i dema, a do tego dochodzą mikrotransakcje w płatnej grze single player?

xD

Co tam, bracia gracze, tyłki nasmarowane? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.10.2015 o 15:49, Gumisiek2 napisał:

Co tam, bracia gracze, tyłki nasmarowane? :D


A widziałeś kiedyś day one DLC do DLC? British Forces do CoH2 dostało w dniu premiery płatny zestaw skórek i pakiet 3 dodatkowych dowódców. Kosztowało to 3x tyle co cała armia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> P2W w grach za 60$. Mogli przecież zrobić taki system żeby nie trzeba było grindować,
> ale lepiej doić frajerów.
P2W oznacza, ze bez płacenia nie można wygrać. Ten system z oczywistego powodu nie może istnieć z single''u. Nie dlatego,z e to nieuczciwe. Nie może istnieć, ponieważ jeśli nie ma innych graczy, to siła rzeczy jeden gracz nie może zdobyć przewagi płacąc.
> xD
>
> Czekajcie, co już nam (no niech już będzie, że nam, nie będę dzielił graczy na żadne
> grupy) wcisnęli? Płatny content, który powinien być w grze od samego początku/został
> wycięty z gry, by na nim zarobić/dawniej był zawarty w formie darmowego uaktualnienia
> lub patcha, płacenie za beta testy gry, płatne mody i dema, a do tego dochodzą mikrotransakcje
> w płatnej grze single player?
>
> xD
>
> Co tam, bracia gracze, tyłki nasmarowane? :D
Żeby mod takie rzeczy plótł. Taki system był już w Black flag, Unity i Rogue i sprowadzał się mniej-więcej do zapasu gotówki, surowców, czegoś tam i mapek. Nic, czego normalny gracz nie potrafiłby zdobyć i to szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2015 o 15:49, Gumisiek2 napisał:

Co tam, bracia gracze, tyłki nasmarowane? :D


Ale darujmy sobie takie coś, dobrze?

Bo to jest niesmaczne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2015 o 15:49, Gumisiek2 napisał:

xD

Czekajcie, co już nam (no niech już będzie, że nam, nie będę dzielił graczy na żadne
grupy) wcisnęli? Płatny content, który powinien być w grze od samego początku/został
wycięty z gry, by na nim zarobić/dawniej był zawarty w formie darmowego uaktualnienia
lub patcha, płacenie za beta testy gry, płatne mody i dema, a do tego dochodzą mikrotransakcje
w płatnej grze single player?

xD

Co tam, bracia gracze, tyłki nasmarowane? :D


Ale przeczytałeś całość tekstu, czy tylko tak dla zasady pianę bijesz? Jak ktoś chce sobie zapłacić, żeby mieć powiedzmy 100 jednostek drewna w ciągu minuty, a nie w ciągu godziny, niech sobie płaci. Zwłaszcza, że to do modułu single player.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2015 o 17:37, NemoTheEight napisał:

Żeby mod takie rzeczy plótł. Taki system był już w Black flag, Unity i Rogue i sprowadzał
się mniej-więcej do zapasu gotówki, surowców, czegoś tam i mapek. Nic, czego normalny
gracz nie potrafiłby zdobyć i to szybko.


No ale co z tego? Jak zostało wspomniane w pierwszym komentarzu, kiedyś kody do gier były darmowe. A teraz? Chcesz zaoszczędzić sobie czas, nie męczyć się z nudnym zbieraniem materiału do craftingu, zdobyć poziom szybciej? No to zapłać nam, nie myślałeś chyba, że będziemy ułatwiać Ci grę za darmo.

IMO póki co nie jest to nic, czego nie można łatwo i szybko zdobyć. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby niedługo w jakiejś grze trzeba było żmudnie powtarzać jedną i tą samą czynność, którą można byłoby przyspieszyć za pomocą mikropłatności.

Mam już nawet kilka pomysłów.

"Lara Croft w ciągu ostatnich godzin odwiedziła Azję, Południową Amerykę oraz Australię i jest wykończona! Na szczęście znajomy profesor wynalazł cudowny eliksir regenerujący siły, jedyne 2.99 $!"

"Sam Fisher nie jest już taki młody. Łyczek dziadkowego syropu dla kurażu? Tylko 1,99 $, polecamy!"

Tak, wiem, zaraz pojawi się argument nie do przebicia - "Ale przecież nikt Cię nie zmusza do kupna". Chwileczkę, właściwie to nikt nie zmusza mnie do kupna DLC, korzystania z mikropłatności, kupowania tytułów w wersji beta... Przemysł growy zawsze smaczny i zdrowy! :)

@maniekk - jw.

@J-Kow - wybacz, czasem zdarza mi się mówić prawdę w dość brutalny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Ale przeczytałeś całość tekstu, czy tylko tak dla zasady pianę bijesz? Jak ktoś chce
> sobie zapłacić, żeby mieć powiedzmy 100 jednostek drewna w ciągu minuty, a nie w ciągu
> godziny, niech sobie płaci. Zwłaszcza, że to do modułu single player.
>

Właśnie dobrze mówi kiedyś jak chciałeś mieć 100 jednostek drewna wpisywałeś kod na 100 jednostek drewna, a nie dawałeś się kroić na kasę, jak dla mnie seria AC już dawno się skończyła, a dobijają ją jeszcze takie chamskie mikropłatności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Black Flag po prostu ignorowałem te mikrotransakcje, ale jeśli to zajdzie dalej to czarno to widzę. Niech sobie będą w multi, ale cholera, nikt tego nie potrzebuje w singlu.
I właśnie ostatnio wspominałem sobie używanie kodów w grach. Szkoda, że już zdają się zanikać. :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.10.2015 o 19:37, Gumisiek2 napisał:


No ale co z tego? Jak zostało wspomniane w pierwszym komentarzu, kiedyś kody do gier
były darmowe. A teraz? Chcesz zaoszczędzić sobie czas, nie męczyć się z nudnym zbieraniem
materiału do craftingu, zdobyć poziom szybciej? No to zapłać nam, nie myślałeś chyba,
że będziemy ułatwiać Ci grę za darmo.

Wystarczy zakupić odpowiednią wersję gry, która będzie w sobie zawierać takie udogodnienia ( jeśli ktoś je w ogóle lubi i chce mieć ). Ja tak zrobiłem w przypadku Rogue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.10.2015 o 19:37, Gumisiek2 napisał:

@J-Kow - wybacz, czasem zdarza mi się mówić prawdę w dość brutalny sposób.


Nie tyle brutalny co po prostu niezbyt smaczny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Żeby mod takie rzeczy plótł. Taki system był już w Black flag, Unity i Rogue i sprowadzał
>
> > się mniej-więcej do zapasu gotówki, surowców, czegoś tam i mapek. Nic, czego normalny
>
> > gracz nie potrafiłby zdobyć i to szybko.
>
> No ale co z tego? Jak zostało wspomniane w pierwszym komentarzu, kiedyś kody do gier
> były darmowe. A teraz? Chcesz zaoszczędzić sobie czas, nie męczyć się z nudnym zbieraniem
> materiału do craftingu, zdobyć poziom szybciej? No to zapłać nam, nie myślałeś chyba,
> że będziemy ułatwiać Ci grę za darmo.
>
> IMO póki co nie jest to nic, czego nie można łatwo i szybko zdobyć. Wcale bym
> się nie zdziwił, gdyby niedługo w jakiejś grze trzeba było żmudnie powtarzać jedną i
> tą samą czynność, którą można byłoby przyspieszyć za pomocą mikropłatności.
>
> Mam już nawet kilka pomysłów.
>
> "Lara Croft w ciągu ostatnich godzin odwiedziła Azję, Południową Amerykę oraz Australię
> i jest wykończona! Na szczęście znajomy profesor wynalazł cudowny eliksir regenerujący
> siły, jedyne 2.99 $!"
>
> "Sam Fisher nie jest już taki młody. Łyczek dziadkowego syropu dla kurażu? Tylko 1,99
> $, polecamy!"
>
> Tak, wiem, zaraz pojawi się argument nie do przebicia - "Ale przecież nikt Cię nie
> zmusza do kupna
". Chwileczkę, właściwie to nikt nie zmusza mnie do kupna DLC, korzystania
> z mikropłatności, kupowania tytułów w wersji beta... Przemysł growy zawsze smaczny i
> zdrowy! :)
>
> @maniekk - jw.
>
> @J-Kow - wybacz, czasem zdarza mi się mówić prawdę w dość brutalny sposób.
Kiedyś. Ja ostatnie lata przegrałem w PayDaya2, gdzie za kody wywalali z lobby.
A tak na serio. Co innego DLC, którego nie możesz odblokować inaczej, a co innego ulatwiacz, który daje to samo co 5 minut gry.
> Niech sobie będą w multi, ale cholera, nikt tego nie potrzebuje w singlu.
No w multi mikropłatnosci tego typu zazwyczaj zastępują tydzień farmienia i na serio daje P2W jak masz naprzeciw siebie bogatego kolesia z Niemiec, który pompuje w grę tyle, ze mógłby opłacić nam obu abonament w WoWa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.10.2015 o 19:37, Gumisiek2 napisał:

@J-Kow - wybacz, czasem zdarza mi się mówić prawdę w dość brutalny sposób.


Prawde? Czy raczej Twoje o niej wyobrazenie? Pomijam tu styl wypowiedzi (za ktory normalny vramowicz dostalby przynajmniej ostrzezenie), ale sama tresc ma sie tak do rzeczywistosci, jak kangur do kontenera. Tego typu "przyspieszacze" nie sa niczym nowym, nie sa tez "exclusivem" EA. Twierdzenie, ze "okrojone" wersje gier sa wspolczesnym wymyslem, ze kiedys bylo lepiej bo takich rzeczy nie bylo i tak dalej (a takie komentarze pojawiaja sie na tym forum dosc czesto), swiadczy tylko o jednym - kompletnym braku znajomosci historii gier.

Dodatkowa, platna zawartosc, wszelkiego rodzaju ulatwienia itp - to na rynku istnialo, istnieje i istniec bedzie. Kogos to dziwi? Przeciez to mechanizm zywcem przeniesiony z gier online (zwykle przegladarkowych), gdzie przynosi tworcom krocie. Skoro dziala tam, czemu nie uzyc go i w przypadku singla? Jeden chce grindowac calymi godzinami, zeby znalezc 137 czesci potrzebnych do stworzenia megaturbohiperultragiwery, ktos inny, byc moze nie majac tyle wolnego czasu, woli zaplacic te kilka czy kilkanascie zlociszy za to, by te czesci odblokowac od razu. A skoro mowi sie, ze czas to pieniadz... wychodzi na to, ze nawet grajac "za darmo", cos nas to kosztuje.

Na zakonczenie - pisalem o tym juz niejednokrotnie, ale jesli kogos to interesuje, niech sprawdzi sobie, jakie dodatki wypuszczono do gier: Wing Commander II, Strike Commander oraz Privateer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować