Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sony zaskoczone tak dużą popularnością PS4

12 postów w tym temacie

I właśnie to jest największy problem. Ostatnie zdania. Nie mam zamiaru kupować osobno gogli do konsoli jak i PC a wiadomo że PC w wirtualnej rzeczywistości będzie dużo bardziej wykorzystywany bo tam jak czegoś twórcy nie zrobią to zrobią to gracze, moderzy lub mniejsze studia developerskie. Na konsoli tylko będzie to co pozwolą by było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.10.2015 o 20:15, KMyL napisał:

A jak miało być z 3D, albo z PS Move? Tiaaa...

3D to była zwykła proteza, Move ostatecznie przegał z Kinectem, bo w porównaniu do niego wyglądał jak zabawka dla dzieci. Żeby było śmieszniej jednak, przy PS VR Move ma wrócić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@UP

Project Morpheus czy też Playstation VR to też będzie tylko proteza, bo PS4 nie jest w stanie wygenerować zaawansowanej grafiki w 1080p@90 fps. Będą nam serwować pierdółki w stylu eyepet czy jakiś prostych gier logicznych. Nie ma mowy by tytuły z grafiką pokroju GTA 5 czy Wiedźmin 3 ukazały się na ten sprzęt. Jak zwykle z tą generacją brakuje mocy.

To już nawet do Oculusa Rifta GTX 970 to jest absolutne minimum, a tak naprawdę to nawet mocarny GTX 980 Ti będzie za słaby do grania na max detalach. Do Rifta będę się przymierzał gdy zmienię kartę na mocnego Pascala (GTX 1080), nie wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> przy PS VR Move ma wrócić

Szkoda, że poza tym prawie Move nie jest wykorzystywany na PS4. Bardzo czekałem na jakieś Harry Potter Move, Star Wars Move czy Sports Champions 3.

Ba, na PS3 też Move''a szybko względnie olano. Szkoda, bo Microsoft wciąż zdaje się dbać o Kinecta pomimo tego, że nie jest już nieodłączny od X1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PlayStation VR pewnie skończy jak wszystkie inne dodatkowe sprzęty do głównej konsoli Sony. Ostatnio ogłoszono, że Vita przegrała... z bezpłatnymi grami na smartfony. Move przegrał z Kinectem. A Sony dalej cieszy się z wyników i tak patrząc na jego ruchy, to jedynie spoczywa na laurach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc sam się temu dziwię. Za czasów premiery Xboksa 360 nawet nie myślałem o tym, by go dostać. Teraz konsole sprzedają się lepiej, choć nie wiem co na to wpłynęło. Ale mam nadzieję, że - tak jak wspomniano wyżej - Sony nie będzie teraz się rozleniwiać, bo fakt faktem Xbox One sprzedaje się gorzej, ale Microsoft robi wszystko, by oczyścić zabrudzony wizerunek ich konsoli, czego PlayStation nie potrzebuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.10.2015 o 13:20, Karfein napisał:

Ba, na PS3 też Move''a szybko względnie olano. Szkoda, bo Microsoft wciąż zdaje się dbać
o Kinecta pomimo tego, że nie jest już nieodłączny od X1.


Przecież Kinect już dawno został porzucony i nikt go niewspiera nawet sam MS przestał produkować ogólnie gry pod niego. Oczywiście ktoś kto chce MOŻE go uzywać, wykorzystać lub wprowadzić do swoich produktów ale po co skoro kinecta nikt nie używa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.10.2015 o 16:55, Kafar napisał:

Przecież Kinect już dawno został porzucony i nikt go niewspiera nawet sam MS przestał
produkować ogólnie gry pod niego. Oczywiście ktoś kto chce MOŻE go uzywać, wykorzystać
lub wprowadzić do swoich produktów ale po co skoro kinecta nikt nie używa.


Ostatnio widziałem, że coś tam kombinują z Xbox Fitness pod kątem nauki walki czy coś w ten deseń, ale niestety muszę przyznać Ci rację - Kinect jest olewany. A szkoda, bo sam sprzęt ma (miał?) wielki potencjał. Choć nic dziwnego, bo Microsoft często wykazuje się podejściem typu "coś nie działa - porzucamy to" (Games for Windows Live się kłania). Mimo to mam nadzieję, że ujrzymy jeszcze wiele ciekawych i - przede wszystkim - dobrych gier na Kinecta.
A bardziej na temat: Żeby tylko Sony nie popełniło tego samego błędu przy PS VR, bo sprzęt w cenie konsoli powinien mieć tyle warte wsparcie. Jak zdecydują się to olać, bo się nie sprzedało, to nabywcy będą wściekli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2015 o 17:49, Skelldon napisał:

A bardziej na temat: Żeby tylko Sony nie popełniło tego samego błędu przy PS VR, bo sprzęt
w cenie konsoli powinien mieć tyle warte wsparcie. Jak zdecydują się to olać, bo się
nie sprzedało, to nabywcy będą wściekli.


Moim zdaniem głównym powodem porażek tego typu nowinek nie jest ich niefunkcjonalność a to że strasznie blokują używanie tego po za konsolą. Dlatego PS VR jeżeli zostnaie zamknięte tylko na konsole upadnie dość szybko. Move i kinect miały to samo. Oczywiście kinect przez maniaków był używany na PC po przez nieoficjalne sterowniki i kombinacje.

Konsole się sprzedają świetnie! ale jak zresztą potwierdził to porazka MS w tej generacji gracze kupują konsole by grać i tyle. Nie chcą żadnych dodatków itp. chcą gier. Sony to skumało, MS może zaczyna kumać chociaż po grach ich tego nie widać ale może się to zmieni.

Potwierdzeniem moim przypuszczań jest też to że na xbox one będzie oculus który głównie jest dla rynku PC produkowany. Chociaż tu niestety też jest spora wątpliwość co do pewnego sukcesu gdyż aby używać oculusa na xbox one będzie potrzebny pc.. a to znów sprawia że trzeba obok konsoli postawić pc.

Więc jak widać pomysłowość obu firm pod tym względem leży i uważam że obie firmy gubią się w tym że chcą coś zrobić ale z drugiej strony przemawia ta głupota że to tylko ma być ich.


Co to move i kinecta oczywiście MS wygrało jeżeli chodzi o tą nowinkę w poprzedniej generacji ale myslę że to sony wyszło obronną ręką. Dlatego że szybiej zdali sobie sprawę że to było słabe i zaczeli robić coś nowego a MS pakował na nową generacje w nowego kinecta i okaząło się od razu po premierze że nikt tego nie chce albo ujme to inaczej bo uwazam że kinect jest świetny ale.. nikt tego nie potrzebuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie tak PS4 się podoba. Żeby nie było, XO również. PS Plusa nigdy jeszcze nie kupiłem. Jestem typowym graczem single player i dlatego też nie interesuję się problemami z netem w ps4, ani brakiem jakichś ,,ficzerów".
Gry mają działać płynnie i tyle mi wystarcza;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować