Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Cyberpunk 2077 będzie grą znacznie, znacznie większą od Wiedźmina 3

18 postów w tym temacie

Tak w sumie to jest naturalna kolej rzeczy. Jesli zrobisz coś dobrego, ludzie oczekują, że następny produkt będzie jeszcze lepszy. Pod każdym względem. W wiedźminie chcieli zrobić w pełni otwarty świat, ale to ich na tę chwile przerosło, w Cyberpunku to się pewnie uda. ;) Do 2017 to my pewnie nawet drugiego teasera nie zobaczymy, ale spoko, niech robią. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tak w sumie to jest naturalna kolej rzeczy. Jesli zrobisz coś dobrego, ludzie oczekują,
> że następny produkt będzie jeszcze lepszy. Pod każdym względem. W wiedźminie chcieli
> zrobić w pełni otwarty świat, ale to ich na tę chwile przerosło, w Cyberpunku to się
> pewnie uda. ;) Do 2017 to my pewnie nawet drugiego teasera nie zobaczymy, ale spoko,
> niech robią. :)

Myślę, że może nie tyle ich przerosło, co przerosło obecną generację sprzętów. Na konsolach czasy wczytywania były i tak niemiłosiernie długie. Gdyby cały świat był w jednym kawałku, aż boję się myśleć... Może z Cyberpunkiem poczekają na kolejną generację konsol ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że przed 2018 nie mamy co liczyć, ale to dobrze. Przynajmniej gra będzie dopracowana. Dla zespołu też nie będzie takiej presji. Potem jednak najlepszą wiadomością jaką mógłbym usłyszeć to taka, że wracają do prac nad kolejnym Wiedźminem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszego Wiedźmina Redzi wypuścili w 2007, drugiego w 2011, Dziki Gon w 2015. łatwo zauważyć, czas produkcji zajmuje im ok 4 lat. Biorąc pod uwagę, że Cyberpunk jest zupełnie nowym światem dla nich oraz to, że ma być większy i bardziej złożony, to nie liczyłbym na to, że CP2077 ukaże się przed 2019 rokiem.
Myślę, że realną datą jest przełom lat 2019/2020.

@ Paweł Pochowski
"Gdy jednak ten projekt został dokończony studio coraz więcej osób przerzuca do prac właśnie nad Cyberpunkiem." coś to zdanie nie po polsku :) I wydaje mi się, że przed "studio" powinien być przecinek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam ze ta złożoność ukaże się nam e komfortowej jakości i grywalnosci po 10 patchu. Chłopaki niech już się przygotują na hurtowe porcję pizzy i kawy hehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> @ Paweł Pochowski
> "Gdy jednak ten projekt został dokończony studio coraz więcej osób przerzuca do prac
> właśnie nad Cyberpunkiem."
coś to zdanie nie po polsku :) I wydaje mi się, że przed
> "studio" powinien być przecinek.

Faktycznie, niezbyt fortunnie to brzmi. Poprawiam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2015 o 16:00, Kasidelvar napisał:

Jose Teixeira to facet ;]


Ups, nie mówcie mu, że go wykastrowałem. Poprawiam zanim się skapnie i mnie znajdzie. :D Swoją drogą ma bardzo ładne imię :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stareńkie Darklands, Ultima 7 czy Realms of Arkania (zwłaszcza "dwójka") to produkcje o wiele bardziej "złożone" niż W3... Chyba, że mówimy o rozmiarach świata przedstawionego, ilości obiektów 3D na ekranie czy nagromadzeniu cut-scenek, ale tu raczej nie ma się czym chwalić, bo większego przełożenia na to, co gracz rzeczywiście może wartościowego w tym świecie zrobić raczej toto nie ma. A pod względem mechaniki Wiedźminy są raczej... proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być naprawdę dobra i mocna to mogę czekać. Wiedźminem pokazali klasę, zdobyli na pewno mnóstwo doświadczenia. Jeżeli włoża w ten projekt nie mniej pracy i zaangażowania to sukces murowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeju, seks, przemoc i roboty na raz... :D
Jak do tego będzie jeszcze sensowna historia i coś co może da jakiś temat na przyszłość, wykombinowany przez kogoś ze sporą wyobraźnią, to będzie co robić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować