Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Torment: Tides of Numenera - twórcy prezentują potyczki typu Crisis i dostępne rozwiązania

10 postów w tym temacie

> troszku słabo to wygląda... i jeszcze interface na pół ekranu. czemu producenci poszli
> w tury a nie w aktywną pauzę? :(

Tak wybrała społeczność ludzi, którzy wsparli grę. Było głosowanie i, niewiele, ale zawsze, tury zwyciężyły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie się ten system turowy podoba. Aktywna pauza jest bardziej intuicyjna, ale tury pozwalają na bardziej taktyczną rozgrywkę i lepsze planowanie.
Interfejs faktycznie wielki. Choć przypuszczam, że to tylko kwestia alfy lub nagrywania filmiku.
Tak czy inaczej czekam na nowego Tormenta. Tylko kiedy moje pudełko do mnie zawita?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A mnie się ten system turowy podoba. Aktywna pauza jest bardziej intuicyjna, ale tury
> pozwalają na bardziej taktyczną rozgrywkę i lepsze planowanie.
Zgadzam się, również preferuję walkę turową bardziej od aktywnej pauzy.
> Interfejs faktycznie wielki. Choć przypuszczam, że to tylko kwestia alfy lub nagrywania
> filmiku.
To chyba oczywiste. Nie zwróciliście uwagi na napis na początku filmiku "Temporary UI" :)?
> Tak czy inaczej czekam na nowego Tormenta. Tylko kiedy moje pudełko do mnie zawita?
Również czekam, aczkolwiek nie złożyłem jeszcze zamówienia - chyba poczekam trochę dłużej i zakupię po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem niedawno w ostatnie Divinity z systemem turowym i nawet proste potyczki trwaly koszmarnie długo, nie mówiąc już o tych poważniejszych, z kilkunastoma przeciwnikami.
W Pillars byla aktywna pauza i walki były dynamiczne, często taktyczne, ale nie bardzo długie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem jak najbardziej za systemem turowym, aktywna pauza w Pillars chocby nawet to totalna porazka walki sa nudne i malo taktyczne. Niestety cala reszta w Tides wyglada poki cos dosc biednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> no bez jaj, wygląda to jak "Septerra Core" z 1999 roku. poczułem swąd palonego oleju
> :/
Ha! Septerra Core to była fajna gra. No, ale masz rację zawiało tu grafiką z późnych lat 90tych i chyba nie w dobrym tego słowa znaczeniu. Obleśne kolory, brzydkie postaci i jakieś dziwne pomieszanie sci-fi z fantasy jakoś do mnie nie przemawia. Planescape: Torment nawet dziś odpalone z widescreen modem wygląda ładniej, a artystycznie to zjada te projekty na śniadanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No graficznie wyglada to wszystko...sztucznie i kiczowato :/
Jesli zas idzie o system potyczek to wyglada dosc ciekawie, napewno walki beda wymagały myślenia co jest na plus...szkoda tylko, ze zabraknie doświadczenia z pokonywanych przeciwników.
Ogolnie jest to alpha wiec graficznie moze wszystko troche stonują bo jak narazie wszystko sie swieci jak psu jajca...
Oby fabularnie trzymał poziom z Tormenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować