Zaloguj się, aby obserwować  
Muradin

Zadaj pytanie naczelnemu gram.pl!

104 postów w tym temacie

Drobny fix - powiedzmy, że teraz jest kompromis miedzy tym co było, a tym, co zostało wrzucone ostatnim razem.
Każde zwiększenie rozmiaru avatara nieco nam zwiększa minimalną możliwą wysokość pojedynczego posta i trzeba mieć to na uwadze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2016 o 14:52, mofftarkin napisał:

Drobny fix - powiedzmy, że teraz jest kompromis miedzy tym co było, a tym, co zostało
wrzucone ostatnim razem.

Jak dla mnie jest bardzo w porządku.

EDIT: Ok, było spoko, ale teraz jest wszystko za małe. To jak powinno być? :o Bo nie wiem czy za wcześnie pochwaliłem czy teraz coś mi pierdyknęło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2016 o 18:32, Rick napisał:

> Drobny fix - powiedzmy, że teraz jest kompromis miedzy tym co było, a tym, co zostało

> wrzucone ostatnim razem.
Jak dla mnie jest bardzo w porządku.

EDIT: Ok, było spoko, ale teraz jest wszystko za małe. To jak powinno być? :o Bo nie
wiem czy za wcześnie pochwaliłem czy teraz coś mi pierdyknęło?


Powinno być tak jak na zrzucie ekranu. Niewykluczone, że jeszcze będziemy regulować wielkości czcionek – zależy od tego jaki feedback uzyskamy. Do tej pory słychać było sygnały, że są za duże – zobaczymy jak będzie po tych zmianach.

20160412005509139

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi poprzednia wielkość czcionki odpowiadała, ale przynajmniej teraz jest konsekwentnie i wielkość czcionki w wątku nie różni się znacząco od tej na głównej.

Za to strasznie brzydko wygląda teraz kolumna po lewej z informacjami o autorze posta - jeśli komuś zależy na oszczędzeniu miejsca w poziomie, to zdecydowanie lepiej przenieść ikonki do odpowiedzi na dół posta niż ściskać kolumnę z informacjami o autorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2016 o 00:56, mofftarkin napisał:

Powinno być tak jak na zrzucie ekranu.


Ok, więc teraz jak dla mnie jest za małe. Hmmm, może to kwestia tego, że awatar, to "i", nick i tytuł są tak bardzo ściśnięte w tej ramce. Absolutnie nie jestem za zmniejszeniem awatara, ale chyba pozostaje takie wrażenie ścisku. To samo z ikonkami po prawej stronie posta. Na poprzednim forum nie były przecież większe, ale to tutaj wydają się ściśnięte. Nie wiem, może to przez kółka.

Reasumując, moim zdaniem trzeba to jeszcze zmienić. Znaleźć jakiś złoty środek pomiędzy wielkością elementów (zarówno w części z awatarem jak i w części z treścią posta) a jak największym realnym polem posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2016 o 09:48, rob006 napisał:

Za to strasznie brzydko wygląda teraz kolumna po lewej z informacjami o autorze posta
- jeśli komuś zależy na oszczędzeniu miejsca w poziomie, to zdecydowanie lepiej przenieść
ikonki do odpowiedzi na dół posta niż ściskać kolumnę z informacjami o autorze.


Aktualizacja - ten problem jest widoczny tylko na wysokich ekranach - ekran roboczy powyżej 720px (chyba) - przy niższej wysokości wygląda to OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie moge znaleśc na stronie kontaktu do Was, wiec napisze tutaj, jeśli to co wyczytałem w swoim ostatnim zamówieniu to prawda to tym samym było to moje ostatnie zamówienie. Zamówiłem u Was Dark Souls 3 a w liście zamówień jest info że gra została wysłana dopiero dziś!!! w dniu premiery!!! , jednocześnie chwalicie sie że gry zamówione w preorderze są dostarczane w dniu premiery. Po co mam u Was kupować i czekać jeszcze przynajmniej 1 dzień na przesyłke kiedy już cały świat gra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2016 o 11:14, sadkill napisał:

Nie moge znaleśc na stronie kontaktu do Was, wiec napisze tutaj, jeśli to co wyczytałem
w swoim ostatnim zamówieniu to prawda to tym samym było to moje ostatnie zamówienie.
Zamówiłem u Was Dark Souls 3 a w liście zamówień jest info że gra została wysłana dopiero
dziś!!! w dniu premiery!!! , jednocześnie chwalicie sie że gry zamówione w preorderze
są dostarczane w dniu premiery. Po co mam u Was kupować i czekać jeszcze przynajmniej
1 dzień na przesyłke kiedy już cały świat gra?


Cześć, przepraszam za wszelkie niedogodności. Proszę prześlij swój numer zamówienia na adres e-mail przemyslaw.starczynowski@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2016 o 16:30, Isildur napisał:

Pytanko, czy w najbliższym czasie coś się ruszy z forum?


Tak jak pisałem w drugim temacie - mamy nadzieję, że kolejnym krokiem będzie powrót komentarzy na Forum. Oczywiście jeśli pojawią się sugestie dotyczące innych elementów (nie tylko Forum, ale ogólnie serwisu) to także będziemy działać. Ze swojej strony spróbuję się dowiedzieć na czym stoimy po długim weekendzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem ze starą grą - Two Words 1 - którą mam legalną i do tej pory nie było problemów. Po awarii komputera i reinstalacji systemu (Win7), powstał problem z kodem dostępu. Po wpisaniu wciąż tego samego kodu co od lat był OK, pojawia się komunikat "Nieprawidłowy kod dostępu". Nie potrafię tego rozwikłać i nie wiem, gdzie ewentualnie szukać rozwiązania Bez dowodu zakupu... (bo i taka jest informacja w książeczce z pudełka gry). Czy mogę liczyć na podpowiedź, co zrobić, by mój dotychczas aktywny kod dostępu (jeszcze dwa tygodnie temu był OK) dał się wpisać? Wiem, staroć, są lepsze itd., ale chciałam wrócić do tej właśnie gierki. Dziękuję z góry za jakąkolwiek pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2016 o 02:33, Udeis napisał:

Witam, mam problem ze starą grą - Two Words 1 - którą mam legalną i do tej pory nie było
problemów. Po awarii komputera i reinstalacji systemu (Win7), powstał problem z kodem
dostępu. Po wpisaniu wciąż tego samego kodu co od lat był OK, pojawia się komunikat "Nieprawidłowy
kod dostępu". Nie potrafię tego rozwikłać i nie wiem, gdzie ewentualnie szukać rozwiązania
Bez dowodu zakupu... (bo i taka jest informacja w książeczce z pudełka gry). Czy mogę
liczyć na podpowiedź, co zrobić, by mój dotychczas aktywny kod dostępu (jeszcze dwa tygodnie
temu był OK) dał się wpisać? Wiem, staroć, są lepsze itd., ale chciałam wrócić do tej
właśnie gierki. Dziękuję z góry za jakąkolwiek pomoc.


Może to nie jest dobry temat do zadania tego pytania, ale spróbuję pomóc.

Nie wiem jak wygląda sprawa zabezpieczeń w TW1, ale z tego co pamiętam niektóre gry miały problem z tym, że jeśli użyło się kodu kilkukrotnie na różnych komputerach (nawet tym samym po reinstalacji systemu) to kod w pewnym momencie tracił ważność i nie można było z niego korzystać.

Możesz spróbować jeszcze jednego, nie musi zadziałać, ale może. Niektóre gry, po wpisaniu ich klucza na platformie Steam aktywują się jako wersje retail. Tak zrobiłem chociażby z Blood Bowlem, który był na płycie, a później po wpisaniu kodu miałem także kopię cyfrową na Steam. Dodatkowo niektórzy twórcy proszą o aktywowanie gier na Steam ze względu na problemy z zabezpieczeniami.

Spróbuj napisać także do supportu gry, bo po takim czasie dowód zakupu może... wyparować. Dlatego też niektórzy proszą tylko o zdjęcie pudełka, płyty i instrukcji z kodem dla potwierdzenia autentyczności (np. w przypadku Red Faction: Guerrilla).

I chyba tylko tyle mogę pomóc. Zawsze inną opcją jest po prostu zakup wersji cyfrowej gry. Nie jest to duży wydatek, choć boli - bo jednak pudełko mam normalnie w rękach i dobre by było zagrać w nią tu i teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie ? Gdzie są gry na PS4 ? Bo ja tylko widzę etykiety , a pod nimi napis brak,brak,brak......Robicie promocje ,a nie macie gier ? Czy mieliście tylko dwie gry na sprzedaż i ktoś je już kupił ? Irytacja!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Nie wiedziałem gdzie napisać to zapytam tutaj. Czy w sklepie pojawi się World of Warcraft: Legion edycja kolekcjonerska?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zadać pytanie naczelnemu, w jaki sposób zamierza wyciągnąć konsekwencje związanie z tragicznym traktowaniem klientów w związku z błędami po stronie portalu przy sprzedaży gry Farming Simulator 2017?

Czy w planach jest jakaś rekompensata dla klientów lub wywiązanie się z umowy? Czy zamierzacie dalej niszczyć swoje dobre imię?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zadać pytanie naczelnemu, w jaki sposób zamierza wyciągnąć konsekwencje związanie z tragicznym traktowaniem klientów w związku z błędami po stronie portalu przy sprzedaży gry Farming Simulator 2017?

Czy w planach jest jakaś rekompensata dla klientów lub wywiązanie się z umowy? Czy zamierzacie dalej niszczyć swoje dobre imię?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie i moje do Naczelnego - kiedy Firma Wasza wywiąże się z umowy na preordery Farming Simulator 2017. Mija drugi dzień od premiery - programu działającego nie ma, przesłane kody na extra dodatki sa błędne. Zero rzetelnej informacji od Was. DOK zbywa tylko klientów jak ktoś dodzwoni się. Traktujecie masę klientów poniżej krytyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dodając jeszcze w temacie powyżej czy Pan Naczelny wie że Pańscy Pracownicy po dwóch dniach walki z programem by działał udostępnili obraz ISO programu i każą instalować wirtualne napedy? Jak to się ma do praw autorskich wydawcy gry jak i dystrybutora na Polskę ? Czy wie o znanej z tym sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. mam pytanie. jestem przed kupnem podkładki pod mysz i chcę się dowiedzieć, która z tych jest najlepsza. http://www.euro.com.pl/podkladki-pod-mysz/razer-goliathus-speed-small.bhtml
http://www.euro.com.pl/podkladki-pod-mysz/roccat-taito.bhtml
http://www.euro.com.pl/podkladki-pod-mysz/steelseries-qck-.bhtml
czekam na szybką odpowiedź.
jeśli ktoś chce to może dać inną propozycję ale tylko z tego sklepu
pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować