Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dodatek Rise of Iron do Destiny z datą premiery

5 postów w tym temacie

"Destiny: Rise of Iron to kolejne, oczekiwane z niecierpliwością rozszerzenie do uniwersum Destiny."

Z tym "oczekiwane z niecierpliwością" to bym polemizował.
Bungie powinno się cieszyć jeśli ktokolwiek pamięta tą grę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Bungie powinno się cieszyć jeśli ktokolwiek pamięta tą grę" - Destiny kupiłem niedawno, na promocji. Przeczytałem wcześniej masę komentarzy tego typu i powiem szczerze miałem dość sceptyczne do niej podejście. Widziałem kilka gejmplejów, słyszałem że ładna grafika, ale że gra nie dorasta do reklamy jaką jej zrobili przed premierą.

Odpaliłem i stopiło mi mózg.

Pierwszy moment jak dostajesz do ręki broń i ograniasz mechanikę strzelania - genialne, lepsze niż nawet Halo. Zupełnie nie spodziewałem się takiego solidnego tytułu po tej grze, i teraz z niecierpliwością czekam aż wrócę do gry (chwiliwo nie mam ze sobą konsoli). Bardzo się cieszę z dodatku i uważam, że jest wielką niesprawiedliwością, że tak słabo się o niej mówi. Taken King ma 86-89 na metacriticu od IGN dostało 9.5/10 zdaje się. Gra nie ma wad? Skądże, w podstawce fabuła jest słaba, a raczej jest multiplayerowa. Ale z ręką na sercu powiem, że jest to jeden z najlepszych tytułów w jakie grałem w zeszłym roku, jeśli nie najlepszy (tak, grałem w Wiedźmina). Także, każdemu kto ma konsolę serdecznie polecam bo to solidna gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Destiny: Rise of Iron to kolejne, oczekiwane z niecierpliwością rozszerzenie do uniwersum
> Destiny."
>
> Z tym "oczekiwane z niecierpliwością" to bym polemizował.
> Bungie powinno się cieszyć jeśli ktokolwiek pamięta tą grę
tylko ta gra jest milion razy lepsza od np marnego the Division które nie wiem jakim cudem dostało lepsze recenzje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mieliśmy dyskusję w we własnym gronie (wielbiciele Destiny i The Division ;D), że faktycznie - na samym początku Ubi, a dokładniej Massive, miało całkiem dobrą podstawę ku temu, aby stawać w szranki w swojej kategorii takich "mmo-shooterów". Nawet, jeśli stawiają na nieco inne założenia rozgrywki.

Jednak są dwa wyjścia w przypadku powolnego spadku zainteresowania The Division:

1. Ubi/Massive nie spodziewało się aż takiego zainteresowania graczy produktem, a ci nie do końca przyłożyli się do wykończenia gry i dlatego w tym momencie wychodzi wiele bugów, możliwości do glitchowania czy też wiele rzeczy wygląda gorzej z punktu widzenia zapowiedzi.
2. Ambicje były wielkie, ale umiejętności dość niskie i dlatego gra wygląda jak wygląda.

To nie od razu musi chodzić o downgrade czy też inne elementy graficzne, choć trzeba przyznać - różnice są spore. Jednak to, co powoli grę zabija to nie jest nawet fakt pewnych złamanych obietnic przedpremierowych, ale to, że twórcy nie potrafią w dobry sposób zabrać się za swój produkt i doprowadzić go do porządku w szybkim czasie. Zresztą wystarczy przypomnieć sobie ile czasu musieli niektórzy czekać, aby naprawiony został bug z plecakami High-End.

Dodatkowo raczej nie pomaga to to, że jakby nie patrzeć - XOne dodatek Underground dostanie 30 dni wcześniej niż reszta. Jeśli przez ten miesiąc nie pojawią się żadne perspektywy update''ów dla PS4 i PC, np. nowy najazd czy też questy, zmiany w Dark Zone to będzie można sobie zrobić wakacje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować