Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Civilization VI - nowe filmy prezentują sposób rozwoju miast w grze i cywilizację Ameryki

11 postów w tym temacie

Nowe pomysły dotyczące miast wydają się świetne (o ile będą działać jak należy). Pójście w bardziej kreskówkowym kierunku też nie jest dla mnie jakieś straszne, ale mimo to jakimś cudem udało im się ten styl graficzny poprowadzić tak, że gra wygląda jak z urządzeń mobilnych. Plus te okropne kanciaste granice, może i przejrzyste, ale z punktu widzenia estetyki krok w tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2016 o 13:17, Afgncap napisał:

Nowe pomysły dotyczące miast wydają się świetne (o ile będą działać jak należy). Pójście
w bardziej kreskówkowym kierunku też nie jest dla mnie jakieś straszne, ale mimo to jakimś
cudem udało im się ten styl graficzny poprowadzić tak, że gra wygląda jak z urządzeń
mobilnych. Plus te okropne kanciaste granice, może i przejrzyste, ale z punktu widzenia
estetyki krok w tył.


Kanciaste granice też były w Beyond Earth więc nie widzę jakiegoś kroku w tył zwłaszcza, Beyond Earth nie jest aż tak starą grą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, że trochę nie na temat, ale pragnę tylko wyrazić swą opinię, iż od zawsze w cywilizacji śmieszy mnie "cywilizacja Ameryki". Państwo mające trzysta lat, będące de facto zbiorowiskiem przyjezdnych Europejczyków, przez Firafix wywyższani są do rangi "cywilizacji". Oczywiście rozumiem, że nasz kraj przy choćby Grecji czy Chinach również nie powala długością istnienia, ale jednak myślę, iż Ameryka jest tylko chwytem marketingowym i delikatną przesadą. Tyle ode mnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wybaczcie, że trochę nie na temat, ale pragnę tylko wyrazić swą opinię, iż od zawsze
> w cywilizacji śmieszy mnie "cywilizacja Ameryki". Państwo mające trzysta lat, będące
> de facto zbiorowiskiem przyjezdnych Europejczyków, przez Firafix wywyższani są do rangi
> "cywilizacji". Oczywiście rozumiem, że nasz kraj przy choćby Grecji czy Chinach również
> nie powala długością istnienia, ale jednak myślę, iż Ameryka jest tylko chwytem marketingowym
> i delikatną przesadą. Tyle ode mnie :)

Cywilizacja Ameryki moze miałaby jakiś sens gdyby przewoioidził jej któryś z indiańskich wodzów. W obecnej postaci naturalnie masz rację, ale wiadomo - Amerykanie kochaja grać soba i bez boskiego U, S i A w grze by ją całkowicie olali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w ogóle gracz powinien sam tworzyć własną cywilizację. Nadawać jej jakąś tożsamość, historię, kierunek rozwoju. Oprócz przywódcy, nazwy, koloru na mapie cywilizacje nie różnią się prawie niczym. Jak nas wyrzuci gdzieś na mapie świata, to gramy Egipcjanami w tundrze i hodujemy renifery. Bardzo psuje to obraz tworzenia cywilizacji i sprawia, że jest sztuczna i narzucona z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2016 o 16:40, Bambusek napisał:

Cywilizacja Ameryki moze miałaby jakiś sens gdyby przewoioidził jej któryś z indiańskich
wodzów. W obecnej postaci naturalnie masz rację, ale wiadomo - Amerykanie kochaja grać
soba i bez boskiego U, S i A w grze by ją całkowicie olali.


Czepiacie się.
Przecież są w grze nacje Północno-Amerykańskich Indian ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2016 o 17:30, SucharDestroyer napisał:

Moim zdaniem w ogóle gracz powinien sam tworzyć własną cywilizację. Nadawać jej jakąś
tożsamość, historię, kierunek rozwoju. Oprócz przywódcy, nazwy, koloru na mapie cywilizacje
nie różnią się prawie niczym.


Oj wybacz mi, ale wydaje mi się, że bezpodstawnie się czepiasz. Każda cywilizacja ma własne traity, które wpływają na styl rozgrywki daną cywilizacją. W Civ5 np. grając Koreą mamy potężne bonusy do technologii z specjalistów co sprawia, że lepiej nam jest budować mniejsze imperium, ale bardzo nastawione na rozrost populacji i technologii. Korea ma też niezłe jednostki defensywne ("Turtle ship") dzięki czemu bardziej opłaca się grać nimi defensywnie i wygrać technologicznie. Chiny z kolei mają potężne bonusy do mid-game''owej agresji. Mają świetną jednostkę zastępującą kuszników oraz bonus związany z wielkim generałem sprawia, że są jedną z najmocniejszych militarnie cywilizacji. Mógłbym tak pisać o każdej cywilizacji, ale nie oto tutaj chodzi. Oczywiście są cywilizacje, które dobre są we wszystkim (np. Polska, która jest najmocniejszą cywilizacją w piątej części), ale bardzo często traity i bonusowe jednostki/budynki wskazują nam w jaki sposób najlepiej daną cywilizacją grać.

>Jak nas wyrzuci gdzieś na mapie świata, to gramy Egipcjanami

Dnia 21.06.2016 o 17:30, SucharDestroyer napisał:

w tundrze i hodujemy renifery. Bardzo psuje to obraz tworzenia cywilizacji i sprawia,
że jest sztuczna i narzucona z góry.


Wiesz, zrobione jest to po to, by każda rozgrywka była różnorodna, ale jak tak bardzo Ci zależy to możesz grać na mapie "Ziemia", gdzie każda cywilizacja jest na swoim historycznym miejscu, ale polecam to robić z modami (podstawowa wersja mapy jest niezbyt zbalansowana). Poza tym narzekasz, że gra jest narzucona z góry, bo każe Ci hodować Egiptem renifery w tundrze, ale jakby zawsze Cię wyrzucała zawsze na pustyni z małą ilością zasobów to by już narzucona z góry nie była?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Kanciaste granice też były w Beyond Earth więc nie widzę jakiegoś kroku w tył zwłaszcza,
> Beyond Earth nie jest aż tak starą grą :)

Ano były, ale chyba nie muszę przypominać jak wielką popularnością BE się cieszy? I jak wiele z zastosowanych w niej rozwiązań przypadło graczom do gustu? Niech się zaczną wzorować na starships to w ogóle będzie hit. Mimo, że nie była do końca przejrzysta, piątka przynajmniej eliminowała uczucie grania w grę planszową, do którego niestety zaczęto wracać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno decyzja o takiej oprawie wizualniej jest spowodowana tym aby budynki i jednostki nie zlewaly sie tak jak to mialo miejsce w Civ 5. Jak dla mnie i tak sie wszystko zlewa na zoomie, wolalbym jednak powazniejsza grafike, tak abym mial uczucie ze gram w Ciwilizacje a nie FarmVile z Facebooka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Podobno decyzja o takiej oprawie wizualniej jest spowodowana tym aby budynki i jednostki
> nie zlewaly sie tak jak to mialo miejsce w Civ 5.

Niestety grafiki już nie zmienią przybrali taki kierunek i taki styl, trudno. Jest jeszcze wcześnie mam nadzieję, że chociaż trochę wygładzą tu i ówdzie, w BE obiecali, a kanciastość została. Mam nadzieję, że coś się poprawi, bo w tej chwili wygląda jak PCtowa konwersja tego http://goo.gl/JmWo3f

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować