Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Opinia podzielona, czyli pograłem w Deus Ex: Rozłam ludzkości

10 postów w tym temacie

Niby dlaczego wystrzelanie sobie drogi do celu do "przeslizgiwanie sie linii najmniejszego oporu"? Rownie dobrze moglbym powiedziec, ze przemykasz za plecami przeciwników jak oferma, niehonorowo waląc im w plecy.

Deus Ex stawial wolnosc wyboru na czele, a otwarta konfrontacja nigdy nie należała do najłatwiejszych (glownie przez niewysokich lotow model strzelania). Wyglada na to, ze Eidos w koncu zbalansował nagrody, zamiast faworyzować "duchy" - chwała mu za to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Niby dlaczego wystrzelanie sobie drogi do celu do "przeslizgiwanie sie linii najmniejszego
> oporu"? Rownie dobrze moglbym powiedziec, ze przemykasz za plecami przeciwników jak oferma,
> niehonorowo waląc im w plecy.
Dlatego, że wystrzelanie jest przeważnie najprostsze i najszybsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Obecnie został zbalansowany w taki sposób, by niezależnie od podejścia nagradzać tak samo graczy wchodzących na rympał i rozpruwajacyh wszystko, co na drzewo nie ucieka " - mi w ogóle nie podobał się system punktów doświadczenia gdy wprowadzili go w poprzedniej grze. W pierwszych dwóch odsłonach punkty dostawało się za eksplorację i wykonanie zadania, a to czy lałeś wszystkich pałą po nerach czy likwidowałeś wyciszoną snajperką to nie miało żadnego znaczenia. Każdy grał jak chciał, a nie tak żeby więcej PD wyfarmić. A tak niestety w HR było, ku mojemu ubolewaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niby dlaczego system nagradzania miałby być nierówny ?
Jak ktoś chce się skradać to rozkłada punkty pod skradanie, a jak ktoś woli otwartą walkę to inwestuje w celowanie i pancerz, więc czemu miałaby taka osoba być poszkodowana za taki wybór ?

Strzelanie do wszystkiego najłatwiejszym sposobem ? To chyba żart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2016 o 21:11, MisticGohan_MODED napisał:

Niby dlaczego system nagradzania miałby być nierówny ?
Jak ktoś chce się skradać to rozkłada punkty pod skradanie, a jak ktoś woli otwartą walkę
to inwestuje w celowanie i pancerz, więc czemu miałaby taka osoba być poszkodowana za
taki wybór ?

Strzelanie do wszystkiego najłatwiejszym sposobem ? To chyba żart.


Zgodziłbym się z tym, gdyby walka stanowiła większe wyzwanie. Dlatego też z pełną świadomością i premedytacją użyłem sformułowania "po linii najmniejszego oporu". Nie twierdzę też, że nie zmienię zdania, jeśli chociażby SI zostanie zgodnie z zapowiedziami bardzo mocno poprawione. Opisywałem stan zastany z zastrzeżeniem, że obiecano dużo pozytywnych zmian z tym aspekcie. Do premiery jeszcze trochę zostało, więc jest nadzieja. Ja też chciałbym, żeby to była dobra gra, bo uwielbiam ten cykl. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2016 o 12:23, Myszasty napisał:

> Niby dlaczego system nagradzania miałby być nierówny ?
> Jak ktoś chce się skradać to rozkłada punkty pod skradanie, a jak ktoś woli otwartą
walkę
> to inwestuje w celowanie i pancerz, więc czemu miałaby taka osoba być poszkodowana
za
> taki wybór ?
>
> Strzelanie do wszystkiego najłatwiejszym sposobem ? To chyba żart.

Zgodziłbym się z tym, gdyby walka stanowiła większe wyzwanie. Dlatego też z pełną świadomością
i premedytacją użyłem sformułowania "po linii najmniejszego oporu". Nie twierdzę też,
że nie zmienię zdania, jeśli chociażby SI zostanie zgodnie z zapowiedziami bardzo mocno
poprawione. Opisywałem stan zastany z zastrzeżeniem, że obiecano dużo pozytywnych zmian
z tym aspekcie. Do premiery jeszcze trochę zostało, więc jest nadzieja. Ja też chciałbym,
żeby to była dobra gra, bo uwielbiam ten cykl. :)

No jak tak to zmienia postać rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam na końcu jest błąd:
"Ze wszystkimi tego zadami i waletami... no chyba że to było celowe, bo dość śmiesznie brzmi :)
Ciekawi mnie właśnie jak teraz będzie z klimatem, skoro trochę "uszczuplili" ten złoty filtr. Jak dla mnie jest w porządku że nagradza się tak samo tych co strzelają, wbijają nóż w plecy czy są 100% pacyfistami. Mnie i tak najwięcej przyjemności sprawiało granie po cichu i to bez zabijania - tym bardziej szkoda że nie można też było Bossów inaczej przejść (jak np w Dishonored - można całą grę ukończyć bez zabijania ani jednej osoby)
Mam też nadzieję że na moim poczciwym Radku 7850 da jeszcze radę przyzwoicie w to pograć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[ciach!]

Twój post jest mądry i zgadzam się z nim w pełnej rozciągłości. Też jestem zdania, że system expienia w Human Revolution był niezbyt dobry. Najefektywniej było robić na siłę double-takedowny, żeby wykręcać jak najwięcej doświadczenia. Model z pierwszego Deusa powinien powrócić, czyli tak jak piszesz, xp tylko za eksplorację i wykonywanie zadań. To jest najbardziej uczciwe, bo w HR grając jako duch umykała nam ponad połowa expa. Najlepiej było grać jako duch-ogłuszacz, co momentami było wysoce denerwujące :)

A tak w ogóle, to do pierwszego Deusa nic się nie umywa. Gra arcydzieło, lubię ją sobie od czasu do czasu przejść i za każdym razem sprawia mi wiele radości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować