Zaloguj się, aby obserwować  
Milteen

GOTHIC

16146 postów w tym temacie

No mam problem. Tu są moje statystyki. Jestem na początku 5 rozdziału. Nie wiem jak porozdzielać moje PN. Nie pytajcie skąd 40 poziom. Po prostu jedyne orki jakie zostały to te we wiosce orków. A i w całej koloni nie mogę już znaleźć ani jednego potwora :D

20081004171659

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 17:19, adi54 napisał:

No mam problem. Tu są moje statystyki. Jestem na początku 5 rozdziału. Nie wiem jak porozdzielać
moje PN. Nie pytajcie skąd 40 poziom. Po prostu jedyne orki jakie zostały to te we wiosce
orków. A i w całej koloni nie mogę już znaleźć ani jednego potwora :D


Inwestuj wszystko w mane i kręgi. Widzę że zrobiłeś takiego strickte - maga. Głównie oparłeś się na walce bronią białą, a czy to dobrze to sam nie wiem. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przydatne czary to "Śmierć Ożywieńcom" (nie ma to jak przywalić 9999 damagu jakiemuś biednemu nieumarlakowi:) i "Bryła Lodu" (która przydaje się zwłaszcza na wcześniejszych etapach gry). Szkoda że tak potężny czar jak "Tchnienie Śmierci" zdobywa się dopiero na pół godziny przed końcem gry kiedy właściwie nie ma go już na kim testować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 19:29, adi54 napisał:

No ja ogólnie to mam wojownika. Tylko tak dla urozmaicenia dałem w kręgi. Niektóre czary
są bardzo przydatne. Np światło.

Rozumiem, że chodzi ci bardziej o maga bitewnego :) Nim właśnie jest paladyn, ale oczywiście nie o tej części jest mowa. A jeśli chodzi ci o bycie magiem i po prostu wojowanie "mieczem w szacie", to jest to takie coś co ja najczęściej stosuje w G I. Z gildii jestem magiem, po prostu tylko dlatego, żeby farmić podstawowymi czarami np. uleczenie, kula ognia lub nawet bryła lodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W G I najbardziej przydatne czary to właśnie śmierć ożywieńcom i kula ognia :) Światło mi się nigdy nie przydało, bo w 1 i 2 dalej nic nie widać, a tylko sobie oczy psułem

No cóż, ale stwierdzenia tego typu są opinią subjektywną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 17:55, burczynski napisał:

Trudno nazwać paladyna magiem bitewnym... paladyn to paladyn sama nazwa mówi za siebie.
;)


Tyle, że używa i magi i miecza ;]

Bobek94

Światło przydało mi się tylko w Starej Kopalni. Jak wchodziłem do tunelu. A kula ognia:
- idelana do nabijania doświadczenia (naprzykład w lesie)
- no nieźle wygląda ;]
- mały koszt many
- no i jest to czar tylko II KRĘGU
Śmierć ożywieńcą:
- tak jak napisał Karharot - nie ma to jak ... ;]
- pod koniec gry dużo walczymy z umarlakami ;]
- nie ma to jak zrobić screena beziemu walczącemu właśnie z zombie, a akórat używającemu ten czar ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 17:55, burczynski napisał:

Trudno nazwać paladyna magiem bitewnym... paladyn to paladyn sama nazwa mówi za siebie.
;)

Miałem namyśli to, że zarówno wojuje mieczem, jak i umie posługiwać się czarami jak zwykły mag :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2008 o 16:18, jestemZdzichu napisał:

jak zostać magiem wody?? Jestem w środku 3 aktu i jestem szkodnikiem


Kiedy już przyniesiesz wszystkie kamienie ogniskujące do Magów Wody, Saturas wyśle Cię do Starego Obozu byś porozmawiał z Magami Ognia. Nie zdradzam fabuły ale po tych wydarzeniach do zostania magiem wody jeszcze chwila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2008 o 16:18, jestemZdzichu napisał:

jak zostać magiem wody?? Jestem w środku 3 aktu i jestem szkodnikiem


Dąż do dołączenia do najemników. W 4 rozdziale będziesz mógł dołączyć do Magów Wody. Szczerze mówiąc nie polecam tej drogi, gdyż wiele punktów umiejętności musisz gromadzić za bycia najemnikiem czekając na możliwość zostania Magiem Wody i wtedy wydać punkty na kręgi. Osobiście wolę drogę Cień -> Mag Ognia -> Mag Wody w Gothicu 1, bo szybciej można się szkolić we władaniu magią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2008 o 19:25, burczynski napisał:

Czy G1 będzie normalnie wyglądał na panoramie 22"? :)

No jasne, ja mam panoramę też i znikąd pojawiła mi się panoramiczna rozdzielczość 1440x900 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna sprawa mnie męczy. Z tego co wiem, po zrobieniu magicznej barriery kolonia stała się więzieniem, a wcześniej? Ponoć już wtedy byli tam więźniowie, a ja tam żadnych więzień nie widzę, więc błąd twórców czy może mój brak informacji? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2008 o 19:37, burczynski napisał:

Jedna sprawa mnie męczy. Z tego co wiem, po zrobieniu magicznej barriery kolonia stała
się więzieniem, a wcześniej? Ponoć już wtedy byli tam więźniowie, a ja tam żadnych więzień
nie widzę, więc błąd twórców czy może mój brak informacji? :)

Ja myślę że więźniowie pracowali prawie cały czas w kopalniach a więzienie w starym obozie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie też męczy jedną sprawa. Otóż kiedy Saturas pierwszy raz wspomina o Xardasie mówi że to bariera powstała jeszcze zanim był podział na kręgi. To jak magowie podzielili się równocześnie z magami spoza bariery? Może to trochę nie zrozumiałe ale lepiej wytłumaczyć nie potrafię. A jednak na filmiku początkowym można odczuć że był już podział...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować