Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

No Man`s Sky na PlayStation 4 z okazjonalnymi spadkami animacji

6 postów w tym temacie

> Całe szczęście, że jest na to rozwiązanie, wystarczy zwolnić... Lol :D

I tak to lepsze rozwiązanie niż w innych grach dodawanie/ odblokowanie opcji aby włączyć gorsze tekstury ;)

Ja jednak wole małe spadki klatek i gdy developer o tym wie i stara się to zmienić niż pójście na skroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2016 o 14:15, KannX napisał:

Spodziewałem się, że gra z taką grafiką będzie śmigać na PSie w 60 klatkach. No cóż.

Grafika w tym przypadku nie ma nic do rzeczy. Chodzi o Jaguara i jego żałośnie małą moc.

Tak, wiem, MGSV i parę innych gier w 60FPS chodzi i wyglądają ładniej - problem w tym, że one nie mają świata generowanego proceduralnie i świata tej wielkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2016 o 14:18, Henrar napisał:

Tak, wiem, MGSV i parę innych gier w 60FPS chodzi i wyglądają ładniej - problem w tym,
że one nie mają świata generowanego proceduralnie i świata tej wielkości.


Tak właśnie pomyślałem, że pewnie ma to związek z tym generowaniem "w biegu". No ale i tak słabo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować