Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Cicho i z głową - graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3

21 postów w tym temacie

Mysza, dowiedziałeś się czegoś o zakładanej długości kampanii? Bo jak rozumiem, multiplayera nie będzie, dlatego zastanawiam się, jak długa będzie gra? Ile w ogóle jest map, ile misji? Obawiam się, że o ile City Interactive w końcu zrobi grę dobrą, o tyle będzie zbyt krótka, żeby było warto wydawać na nią cenę premierowego "tripeleja".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mysza, dowiedziałeś się czegoś o zakładanej długości kampanii? Bo jak rozumiem, multiplayera
> nie będzie, dlatego zastanawiam się, jak długa będzie gra? Ile w ogóle jest map, ile
> misji? Obawiam się, że o ile City Interactive w końcu zrobi grę dobrą, o tyle będzie
> zbyt krótka, żeby było warto wydawać na nią cenę premierowego "tripeleja".

No właśnie jeśli chodzi o konkrety, to nic nie wiem. Ale na podstawie tego, co zobaczyłem wnioskuję, że może to być zdecydowanie najdłuższy snajper. Ileś tam opcjonalnych misji, zdecydowanie bardziej otwarte mapy, crafting jakiś... Oczywiście wiele zależy od stylu gry - jak ktoś będzie w tym dobry, to na Rambo pewnie szybko przeskoczy. Jak zechce na cichca, bez alarmów, to samo rozpoznanie masę czasu zajmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie zobaczyłem tylko jedną misję poboczną, która polegała... na zabraniu drona z dachu budynku na przeciwko okna, w którym stał nasz cel główny, więc długość (w tym: trudność, złożoność, dystans) tej "misji pobocznej" była raczej mocno ograniczona. Zastanawiam się też, czy różne sposoby przejścia jednej misji nie są do siebie zbyt podobne, tzn. czy są jakieś wydarzenia, które dzieją się tylko, gdy zrobisz coś w ten lub inny sposób (nie chodzi mi o alarm wroga, tylko np. coś a''la levolution w BF4, coś co wpływałoby na teren, samą mapę i oczywiście fabułę). Dotychczasowe Snajpery nauczyły mnie bardzo dużej ostrożności do zapowiedzi City, więc z zakupem poczekam do (najlepiej kilku) recenzji po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią - "Do trzech razy sztuka" - jak CI tym razem także nie podoła wyzwaniu to raczej 4 część będzie tylko powrotem do niskobudżetowych "kioskowych" gier w stylu serii "Mortyr". Ale trzymam kciuki, kupiłem poprzednie części ale zgrzytanie zębów podczas gry czuję do dziś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sniper Ghost Warrior 3 budzi emocje już od jakiegoś czasu i tylko czekam na jakies świeże wiadomości z obozu CI Games. Ta pre-recenzja, jak sobie pozwolę napisać, jest bardzo dobrym znakiem jeżeli chodzi o przyszłość tej produkcji. Autor zdecydowanie widzi postep prac oraz ostrożnie kibicuje twórcom, aby kolejna ich produkcja została ciepło przyjęta. Z resztą czy to screeny, czy to filmiki lub słowo pisane wróżą tej grze dobrze. Cieszy mnie w tej recenzji to jak autor opisał mechanikę celowania oraz oddawania strzału. Sadze, że tutaj snajper pokaże pazur. Tymczasem czekamy do stycznia i zobaczymy jak wypadnie finalna wersja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli o mnie chodzi to połączenie stylu snajperskiego, skradanki i typowego shootera jak najbardziej może być. Nie mam nic przeciwko, a nawet chętnie zobaczę połączenie bo może wyglądać to ciekawie. Sama gra zapowiada się interesująco i już na samych zapowiedziach odstaje i to sporo od swoich poprzednich części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mysza, dowiedziałeś się czegoś o zakładanej długości kampanii? Bo jak rozumiem, multiplayera
> nie będzie, dlatego zastanawiam się, jak długa będzie gra? Ile w ogóle jest map, ile
> misji? Obawiam się, że o ile City Interactive w końcu zrobi grę dobrą, o tyle będzie
> zbyt krótka, żeby było warto wydawać na nią cenę premierowego "tripeleja".

Oj trochę szkoda, że nie będzie multiplayera. Ja po ciuchu liczę na możliwość coopa. Żeby można było przechodzić wybrane misję w 2 osoby. Nie mogę się już doczekać, aż przejdę tą grę. Potem może uda się przejść ponownie z kolegą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w sumie mam nadzieję że gra będzie nie tylko bardzo dobra ale i też długa, a przynajmniej aby kampania była dłuższa od ostatnich CoD''ów :) Oczywiście do nich nic nie mam bo to świetne gry są. Właśnie pewnie dużo zależy od stylu gry jaki sobie wybierzemy no ale to się okaże w styczniu chyba że CI Games pokaże Nam coś jeszcze przed premierą., a było by to jak najbardziej wskazane bo do końcówki stycznia 2017 jeszcze trochę czasu mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry, a to już jest na sto procent pewne, ze nie będzie multiplayera? (akurat mnie to specjalnie nie rusza,ale dla scisłości pytam). O ile pamiętam sprzed miesięcy producent coś mówił o jakiejś multiplayerowej protezie, to jak to w końcu ma być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SGW i SGW2 grało się całkiem spoko, ale irytowało mnie to prowadzenie za rączkę. Nawet nie można było czasem wybrać samodzielnie miejsca, z którego dokonywało się morderstwa. Nawet przesunąć się o centymetr ;/ No i było generalnie dość łatwo i gry były krótkie. Niemniej dało się przy tym pobawić i była przyjemność z gry. No ale tu mamy otwarty wiat, 3 tryby gry (snajper, duch, wojownik) i możliwość przejścia całości w taki sposób, w jaki nam się tylko spodoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować