Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Skyrim i Fallout 4 na PS4 bez modów!

12 postów w tym temacie

Czy ktoś poda jakieś logiczne wyjaśnienie? Za dużo przy tym roboty? Konsola przestanie wyrabiać jak drzewa zmienią kolor czy coś w ten deseń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że to bardzo dobrze. Zbędne śmiecie i tyle. Chciałbym zaznaczyć że tylko około 10% modów z PC będzie w stanie działać na konsolach. Żadne mody poprawiające grafikę, oświetlenie, detale itp. nie mogą na żadnej konsoli się znaleźć. Te modyfikacje co by były to będą po prostu pierdy jakich mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.09.2016 o 20:17, Kafar napisał:

Też uważam że to bardzo dobrze. Zbędne śmiecie i tyle. Chciałbym zaznaczyć że tylko około
10% modów z PC będzie w stanie działać na konsolach. Żadne mody poprawiające grafikę,
oświetlenie, detale itp. nie mogą na żadnej konsoli się znaleźć. Te modyfikacje co by
były to będą po prostu pierdy jakich mało.


Wet and Cold, Frostfall, Jaysus Swords, Moonapth to Elsweyr, Unoficial (...) Patch... śmieci. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wet and Cold, Frostfall, Jaysus Swords, Moonapth to Elsweyr, Unoficial (...) Patch...
> śmieci. :)

Wet and Cold, Frostfall, Unofficial patch nie mają szans dostać się na konsole, bo wymagają posiadania SKSE (Skyrim Script Extender). A SKSE nigdy nie trafi na konsole ;) Skąd to wiem? Bo po pierwsze sami twórcy tak napisali na ich stronie, a po drugie na konsoli nie da się uruchomić skse.exe ;)

Pozostałe mody to nie są śmieci, jak na przykład Monnpath to Elsweyr zgodzę się, lecz są też mody takie jak np. dodatkowy miecz, itd. Które w w większości wybitne nie są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zbędne śmieci? Vanilla bez modów to raczej nudna i płytka gra. Żadna wersja konsolowa nie dorówna tej na pc pod względem możliwości rozwoju, ale wciąż powstałoby mnóstwo dostosowanych modów, a dzięki unifikacji platformy można by je też fajnie dopracować. Może postacie żeńskie w grze nie będą ruch...ruszać się w sposób kobiecy ale dzięki modom mogłyby przynajmniej wyglądać jak kobiety. Większość modów zmieniających gameplay, czy rozszerzających rozgrywkę można zapodać w uproszczonej wersji. A być może nawet wklejanie animacji dałoby się obejść. Bardzo możliwe, że sony po prostu nie chce dopuszczać kontrowersyjnych treści jak te zoohomopedo seksy, z których skyrim słynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Też uważam że to bardzo dobrze. Zbędne śmiecie i tyle. Chciałbym zaznaczyć że tylko
> około
> > 10% modów z PC będzie w stanie działać na konsolach. Żadne mody poprawiające grafikę,
>
> > oświetlenie, detale itp. nie mogą na żadnej konsoli się znaleźć. Te modyfikacje
> co by
> > były to będą po prostu pierdy jakich mało.
>
> Wet and Cold, Frostfall, Jaysus Swords, Moonapth to Elsweyr, Unoficial (...) Patch...
> śmieci. :)

Chyba wszystkie z modów które podałeś zawierają SKRYPTY. A jakie mody mają ''bana'' na konsolach? Mody z wysoką rozdzielczością tekstur, i z skryptami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to i lepiej. Mody do F4 na X1 crashują grę. Podobno Sony nie chciało modów do nich właśnie przez to a Bethesda nie chciała niby nic z tym robić. Mi akurat łatwiej uwierzyć w tą wersje niż wersje Bethesdy. W końcu to Bethesda wydaje słabo zoptymalizowane i niedokończone gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Wet and Cold, Frostfall, Jaysus Swords, Moonapth to Elsweyr, Unoficial (...) Patch...
> śmieci. :)

Widzę że nie masz pojęci w tym przypadku o czym to piszesz :). To co by mogło powtarzam MOGŁO być użyte na konsolach to zbędne śmieci. Są mody super jakości ale one nie mogą trafić na KONSOLE. Niech to ludzie zrozumieją że to są OGROMNE różnice między modowaniem na PC a konsolach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2016 o 22:14, XXX_PL1 napisał:

Mody do F4 na X1 crashują grę.


W grach Bethesdy to norma, powodów moze być kilka, łącznie z tym, że inny mod przeszkadza. Jednak tutaj jeszcze dochodzi jedna kwestia: czy mod jest na konsoli, bo jego twórca tak chciał i wrzucił czy został "pożyczony" z Nexusa i wylądował na bethesda.net bez wiedzy i zgody autora. W tym drugim przypadku crashe są normalne, w końcu mod w ogóle nie był tworzony z myślą o konsoli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować