Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak wyglądałoby Dark Souls III na Unreal Engine 4

5 postów w tym temacie

Wygląda ślicznie, teselacja robi wrażenie, światłocień również. Tekstury mogłyby mieć wyższą roździelczość, a ray tracing zrobiłby o wiele fajniejszy efekt wow. Zauważcie, że teselacja odgrywa dużą rolę w budowaniu świata, kiedyś to był tylko mokry sen programisty, teraz to już codzienność, choć niestety nie we wszystkich grach i nie na taką skalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować