Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Remaster Bulletstorma już prawie pewny. Nadchodzi Bulletstorm: Full Clip

17 postów w tym temacie

> > O Matko. Po co? Jedna z najbardziej przereklamowanych gier ever.
>
> Tez tak sadze. Wiec hartiganie twoim tokiem myslenia - nie znasz sie !!

Ty też się nie znasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > O Matko. Po co? Jedna z najbardziej przereklamowanych gier ever.
>
> Tez tak sadze. Wiec hartiganie twoim tokiem myslenia - nie znasz sie !!

Ty też się nie znasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Serio? Gra była niesamowicie dobra. Do teraz nie rozumiem dlaczego przepadła w czeluściach
> rynku gier. Sprawiała tyle frajdy że HEEEEJ!

Dlaczego? A może dlatego, że Chmielarz obiecał coś, czego w grze nie było? Ponoć tam nic nie było skryptowane! Robi człowiek niewiadomo jakie kombinacje i dostaje 10 punktów, bo gra... nie przewidziała takich kombinacji, LOL! Ale to jest nic. W tym samym czasie co wychodziło Bulletstorm, Chmielarz wypuścił minigierkę nabijającą się z Call of Duty - jaka to gra krótka, oskryptowana... A jaki był Bulletstorm? Oskryptowany, o wiele krótszy niż nie jeden Call of Duty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2016 o 07:02, Fabiopirat napisał:

> Serio? Gra była niesamowicie dobra. Do teraz nie rozumiem dlaczego przepadła w czeluściach

> rynku gier. Sprawiała tyle frajdy że HEEEEJ!

Dlaczego? A może dlatego, że Chmielarz obiecał coś, czego w grze nie było? Ponoć tam
nic nie było skryptowane! Robi człowiek niewiadomo jakie kombinacje i dostaje 10 punktów,
bo gra... nie przewidziała takich kombinacji, LOL! Ale to jest nic. W tym samym czasie
co wychodziło Bulletstorm, Chmielarz wypuścił minigierkę nabijającą się z Call of Duty
- jaka to gra krótka, oskryptowana... A jaki był Bulletstorm? Oskryptowany, o wiele krótszy
niż nie jeden Call of Duty.


Uderzyłeś tym w samo sedno. Tytuł mocno przeciętny. Choć design postaci, miejsc i broni mi się podobał, to te kombinacje z zabijaniem mimo że z założenia genialne, okazywały się monotonne a większość z nich kończyła się minimalną notą punktową. Co do filmiku parodi Call of Duty to był on całkiem śmieszny, ale tak jakby, nie na miejscu. Bulletstorm nie zbliżył się nawet do poziomu jakiegokolwiek CoDa. A szkoda, bo założenia były naprawdę ciekawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, że "Bulletstorm" to gra przeciętna. Wręcz przeciwnie, gdyż sama rozgrywka dawała mnóstwo frajdy i była na swój sposób innowacyjna, zwłaszcza w porównaniu z kolejnymi odsłonami CoD. Właśnie zacząłem kampanię w BO III i moim zdaniem jest to dosyć przeciętna strzelanka z nieintuicyjnym sterowaniem, nieciekawym modelem strzelania i dziwnym pomysłem na fabułę (na razie są to same symulacje), a tegoroczny "Doom" pokazał, że nieskrępowana rozwałka to jest jednak to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.10.2016 o 14:09, Snafu napisał:

Uderzyłeś tym w samo sedno. Tytuł mocno przeciętny. Choć design postaci, miejsc i broni
mi się podobał, to te kombinacje z zabijaniem mimo że z założenia genialne, okazywały
się monotonne a większość z nich kończyła się minimalną notą punktową. Co do filmiku
parodi Call of Duty to był on całkiem śmieszny, ale tak jakby, nie na miejscu. Bulletstorm
nie zbliżył się nawet do poziomu jakiegokolwiek CoDa. A szkoda, bo założenia były naprawdę
ciekawe.



Dużo zależy od gracza. Jak ktoś jest nudny to będzie go jarać strzelanie zza murka albo beczki z tej samej broni, do tych samych wrogów przez bite 6 godzin. CoD był fajny za pierwszym razem, może za drugim. Za 14 razem nudzi jak mało co. Bulletstorm był dobry dlatego, że dawał pewne narzędzia graczowi, które ten mógł wykorzystać w jakiś ciekawy sposób. Nie była to jakaś wybitna gra, ale miała swoje momenty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę żeby gry określały czy ktoś jest nudny czy nie. Bulletstorm był napompowany marketingiem. A.Chmielarza chyba poniosły ambicje i pewność siebie(piję do wyśmiania CoD''a) tymczasem Bulletstorm był podobnie oskryptowany a ten system punktów za zabójstwa wyszedł po prostu średnio. Owszem, nie ukrywam że projekty poziomów były dobre, może nawet bardzo, ale całościowo to dla mnie dobra, tylko i aż produkcja. Poprzednio napisałem coś czego nie chciałem, bo dobra=to nie przeciętna, więc mój błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować