Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Celowanie w masy, czyli ponownie zagrałem w Sniper: Ghost Warrior 3

14 postów w tym temacie

No właśnie w kwestii "nastawionych głównie na multiplayer gigantów". Czy na WGW padły jakieś konkretne, stanowcze oświadczenia co do multiplayera? Bo w dyskusjach na FB devowie wiją się jak piskorze, piszą, że "skupiają się na jak najlepszym singlu", ale konkretnej odpowiedzi na pytanie o multi nie ma, a dla mnie jest to dość istotne, zwłaszcza jeżeli gra dryfuje w kierunku mainstreamowej strzelanki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja także byłem na targach:) I mimo tego że kosztował mnie dojazd 400 zł to się cieszę że tam dotarłem. Pograłem sobie na Gogle w Residenta, Kursk zaliczyłem Elita zaliczyłem, bf-a itd. Co do SGW3 to grało mi się super i jestem mile zaskoczony. Testowałem grę 3 razy:) nastałem się że szok ale warto było. Szkoda tylko że premiera będzie przesunięta ale jak mus to mus. CO do multika od początku pisane było że głównym celem jest Singiel, a multi zawsze może dojść jako DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od razu napomnę, że nie grałem w poprzednie części i nie mam pojęcia czy było tam multi, za to w tym snajperze mam nadzieję, że będzie multi z kilkoma różnymi trybami np. zabij cel czy coś, trzeba by był odszukać gracza wyznaczonego na cel i zabić go zanim zabije nas lub ktoś inny go zabije, takie trochę nawiązanie do filmu wróg u bram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy materiał bo w sumie po tych targach to tylko czytałem o tym że premiera gry jest opóźniona i opóźniona. A tutaj coś konkretnego z samego wydarzenia. Fajnie bo ja niestety nie miałem możliwości pojawić się na tegorocznych targach i doceniam trud włożony w napisanie artykułu. Cieszy mnie to że gra się podoba bo czekam na nią z niecierpliwością i mam nadzieję że Sniper Ghost Warrior 3 sprosta moim wymaganiom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież już dwójka była grą dla mas. Skąd zdziwienie, że w trójce będzie inaczej? A czy nadal nie można podnosić broni wroga (sic!)? A można grę całą przejść używając tylko pistoletu (i strzelać bez najmniejszych problemów na takie odległości, że snajperka miałaby problem)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ci mogę odpowiedzieć bo grałem.
Nie da się strzelać na daleki dystans bronią krótką, a przynajmniej mi się nie udało.
snajperką na 1000 m bez ustawienia odległości także mi się nie udało trafić, broni podnosić nie potrzeba bo mamy w ekwipunku spory arsenał - ale nie sprawdzałem czy się da czy też nie. Gra z pewnością nie jest podobna do SGW2 czy też SGW1, to w całkowicie inny styl gry, otwarty świat, craffting, itd. Poczytaj
Ja grałem i jestem bardzo zajarany tą grą. S2 to pomyłka więc nawet się nie wypowiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję pograć i bardzo mi się podobało, ale po waszym artykule mam jeszcze większy apetyt na tą grę. U mnie nie wystąpił żaden oskryptowany quick time event podczas misji, ale cieszę się, że coś takiego jest już zaimplementowane (zgadzam się z tym co piszecie - oby tylko nie było tego za dużo) Jak dla mnie gra ma potencjał i mam nadzieję, że będzie pozytywnym zaskoczeniem dla osób, które nie wieżą w tą produkcję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję pograć i bardzo mi się podobało, ale po waszym artykule mam jeszcze większy apetyt na tą grę. U mnie nie wystąpił żaden oskryptowany quick time event podczas misji, ale cieszę się, że coś takiego jest już zaimplementowane (zgadzam się z tym co piszecie - oby tylko nie było tego za dużo) Jak dla mnie gra ma potencjał i mam nadzieję, że będzie pozytywnym zaskoczeniem dla osób, które nie wieżą w tą produkcję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję pograć i bardzo mi się podobało, ale po waszym artykule mam jeszcze większy apetyt na tą grę. U mnie nie wystąpił żaden oskryptowany quick time event podczas misji, ale cieszę się, że coś takiego jest już zaimplementowane (zgadzam się z tym co piszecie - oby tylko nie było tego za dużo) Jak dla mnie gra ma potencjał i mam nadzieję, że będzie pozytywnym zaskoczeniem dla osób, które nie wieżą w tą produkcję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie w kwestii "nastawionych głównie na multiplayer gigantów". Czy na WGW
> padły jakieś konkretne, stanowcze oświadczenia co do multiplayera? Bo w dyskusjach na
> FB devowie wiją się jak piskorze, piszą, że "skupiają się na jak najlepszym singlu",
> ale konkretnej odpowiedzi na pytanie o multi nie ma, a dla mnie jest to dość istotne,
> zwłaszcza jeżeli gra dryfuje w kierunku mainstreamowej strzelanki.
:) czemu uważasz, że "gra dryfuje w kierunku mainstreamowej strzelanki"? Pomijając wicie się developerów, to akurat ja nie dostrzegam tego dryfu, a przynajmniej nie w tym akurat kierunku. Żle widzę? ps. karvaialka bo waltari:)? Dobrze czuję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie w kwestii "nastawionych głównie na multiplayer gigantów". Czy na WGW
> padły jakieś konkretne, stanowcze oświadczenia co do multiplayera? Bo w dyskusjach na
> FB devowie wiją się jak piskorze, piszą, że "skupiają się na jak najlepszym singlu",
> ale konkretnej odpowiedzi na pytanie o multi nie ma, a dla mnie jest to dość istotne,
> zwłaszcza jeżeli gra dryfuje w kierunku mainstreamowej strzelanki.
:) czemu uważasz, że "gra dryfuje w kierunku mainstreamowej strzelanki"? Pomijając wicie się developerów, to akurat ja nie dostrzegam tego dryfu, a przynajmniej nie w tym akurat kierunku. Żle widzę? ps. karvaialka bo waltari:)? Dobrze czuję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie w kwestii "nastawionych głównie na multiplayer gigantów". Czy na WGW
> padły jakieś konkretne, stanowcze oświadczenia co do multiplayera? Bo w dyskusjach na
> FB devowie wiją się jak piskorze, piszą, że "skupiają się na jak najlepszym singlu",
> ale konkretnej odpowiedzi na pytanie o multi nie ma, a dla mnie jest to dość istotne,
> zwłaszcza jeżeli gra dryfuje w kierunku mainstreamowej strzelanki.
:) czemu uważasz, że "gra dryfuje w kierunku mainstreamowej strzelanki"? Pomijając wicie się developerów, to akurat ja nie dostrzegam tego dryfu, a przynajmniej nie w tym akurat kierunku. Żle widzę? ps. karvaialka bo waltari:)? Dobrze czuję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować