Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bethesda pracuje nad łatką audio do Skyrim Special Edition

10 postów w tym temacie

Pozostaje więc pytanie, gdzie byli testerzy przez ostatnie miesiące?

Albo uznano, że ma to za mały priorytet na naprawę przed premierą, albo uznano że jest OK albo testerzy tego nie zauważyli (wbrew pozorom, zdarza się).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Ja tam różnicy nie słyszę. Ludzie skarżą się na słabą optymalizację, której ja nie doświadczam, teraz ten dźwięk. Sam już nie wiem co się dzieje. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Pozostaje więc pytanie, gdzie byli testerzy przez ostatnie miesiące?"

Miesiące? A co to, pierwszy raz jak Bethesda produkuje niedorobioną, popsutą grę? Brak QA dla tej firmy to złoty standard. Oni nawet remastera 5 letniej gry nie potrafią dobrze zrobić, ale spokojnie, moderzy naprawią...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Często jest tak, że błędy zgłaszane przez testerów nie są naprawiane. Ponieważ przyznaje im się niższy priorytet niż innym błędom. Albo błędy są zbyt "duże" i pożrą masę czasu a co za tym idzie pieniędzy i nie opłaca się ich naprawiać. Przykład? Batman arkham knight, woleli wydać gniota i stracić na wizerunku niż nie wydać go i stracić inwestorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Często jest tak, że błędy zgłaszane przez testerów nie są naprawiane. Ponieważ przyznaje
> im się niższy priorytet niż innym błędom.

Dokładnie! Pisałem o tym parę lat temu, gdy brałem udział w beta testach (płatnych) w jednej z firm. Było grono osób, które testowało grę, ale błędy zgłaszane przez inne osoby były wręcz olewane. Mało tego. Później pojawiły się otwarta beta dla wszystkich. Błędy można było zgłaszać, ale był to jeden wielki pic na wodę! Nie dość, że wszelkie błędy były ignorowane, to w dodatku gracz operowali na o wiele starszym buildzie niż firma. Dlatego dziś wiem, że wszelkie open bety to chwyt marketingowy jak każdy inny i nie mają nic wspólnego z testami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"However, in addition to the upgrades, there are actually some downgrades too - the Xbox One and PC versions of the Special Edition actually feature heavily compressed audio, and actually sound worse than the original release of the game - an unfortunate situation we also witnessed recently with 2K''s BioShock remasters. The good news is that the PS4 version actually has enhanced audio compared to the original release, and Bethesda is aware of the issues on the other platforms, suggesting that a fix is in the pipeline." - Eurogamer http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-vs-skyrim-remastered

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie po pół godziny gry stwierdziłem, że coś jest nie tak z dźwiękiem. Wydawał mi się zbyt płaski. Szybkie wyszukiwanie w google i wszystko jasne- Bethesda wrzuciła skompresowane audio. Różnicę usłyszałem na tanim kinie domowym z dwa koła. Audiofile ze sprzętem za dziesiątki tysięcy grając w to pewnie ciskają piorunami ;)

Swoją drogą Skyrim bardzo źle się zestarzał. Nie chodzi mi o grafikę tylko raczej mechanikę i kreację świata. Walka po Dark Souls to przykry obowiązek, a Wiedźmin 3 kompletnie zmienił moje postrzeganie gier RPG z otwartym światem. Fabuła Dovahkiina nędzna, postacie nieciekawe, questy sztampowe... W skrócie, Wiedźmin zepsuł mi Skyrima ;) Teraz zdałem sobie sprawę, że z całej serii Elder Scrolls to znienawidzony przez wielu Oblivion miał najlepsze zadania poboczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować