Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

StarCraft na konsolach? "Byłoby wspaniale". Są jednak przeszkody

12 postów w tym temacie

Dnia 07.11.2016 o 18:20, philipo napisał:

Jakoś pierwszy Starcraft wyszedł na N64 i grało się nie najgorzej.


Inne czasy. No i różnica w popularności miażdząca na korzyść wersji pecetowej.

Dodatkowo nadal mnie bawi, jak prasa, rzekomo neutralna, czesto dociekaa przyczyn braku wersji konsolowej jakiegoś znanego exa z pecetów, ale w drugą stronę już tak upierdliwi nie są.

No i do znudzenia - sterowanie sterowaniem, ale słabiutka sprzedaż strategii na konsolach to prawdziwy problem i tutaj żadna technologia tego nie przeskoczy. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jakoś pierwszy Starcraft wyszedł na N64 i grało się nie najgorzej.
A gdzie ci się tak dobrze grało? W Stanach Zjednoczonych, czy na emulatorze, gdzie do perfekcji nawet dzisiaj sporo brakuje. A może na Youtubie - ta gra na konsoli jest niegrywalna, a sterowanie wybitnie toporne mimo uproszczeń całości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Było by wspaniale" = tak dużo $$$

1. Każdy kto jest fanem tego typu gier siedzi na PC i nie będzie brał na konsole żeby się męczyć z padem.
2. RTSy nawet na PC kiepsko się sprzedają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może zamiast SC2 przenosić to zrobić strategię typowo pod konsolę? Dla konsolowców będzie to coś nowego i może chwycić. Sterowanie padem da się zrobić. Valve to udowodniło chociaż ich pad jest unikatowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu się nie sprzeda. Jak koledzy wyżej już o tym wspomnieli - nie ważne jakie sterowanie, na tych platformach większość graczy po prostu nie interesują takie gry. Zobaczymy jak sprzeda się Halo Wars 2 na Xone. I mimo, że ja chętnie pograłbym w strategie na konsoli to jednak Starcraft II nie bardzo by się nadał. Tam z tymi skrótami klawiszowymi i grupowaniem... no ciężko. No.. najwyżej by taka dynamiczna ta rozgrywka już nie była jak na pc. Czemu nie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> A gdzie ci się tak dobrze grało? W Stanach Zjednoczonych, czy na emulatorze, gdzie do
> perfekcji nawet dzisiaj sporo brakuje. A może na Youtubie - ta gra na konsoli jest niegrywalna,
> a sterowanie wybitnie toporne mimo uproszczeń całości.

Tak się składa, że grałem na konsoli i to w wersję PAL a nie amerykańską bo taka też była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2016 o 22:05, dariuszp napisał:

A może zamiast SC2 przenosić to zrobić strategię typowo pod konsolę? Dla konsolowców
będzie to coś nowego i może chwycić.


Jeżeli będzie "Halo" w tytule to się zgadza. Bez tego - nie, nie chwyci. Civilization: Revolution było pod konsole i sprzedażą szału nie zrobiło. Tak samo Valkyria Chronicles (to naprawdę nie przypadek ani zła wola Segi, ze seria najpierw poszła na PSP, potem w pierwszej kolejnosci "remasterowano" na pecety, a koniec końców nadchodząca Azure Revolution to praktycznie inny gatunek). End War, R.U.S.E. - to samo, konsole były głównym targetem, sprzedaż niska.

Można jeszcze pogdybać nad Battle for Middle-Earth, bo tutaj śmierć serii to bardziej wynik utraty przez EA praw do Władcy Pierścieni. Chociaż gdyby to była seria przynosząca kokosy to by pewnie o licencję powalczyli.

@Oxygar - Halo Wars 2 akurat chwyci, bo to Halo, tutaj nawet jakby zrobili klon Tetrisa albo Match 3 to też by ludzie kupowali. Sprzedać się sprzeda, i nikogo nie zdziwi, jeżeli sprzeda się lepiej niż na pecetach. Tylko to nic nie bedzie znaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować