Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gestapowskie fantasy dla dorosłych. Recenzja Tyranny

26 postów w tym temacie

> Może mi ktoś powiedzieć ile czasu zajmie gra w porównaniu z Pillarsami czy Baldurs Gate
> 2?

30 godzin z małym hakiem. Czyli tak na oko przynajmniej dwa razy mniej niż w Pillarsach. I to dość szybko przechodzonych Pillarsach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nie jest tak tragicznie i monotonnie jak w White March"

Akurat póki co, chciałbym, żeby walki w Tyranny prezentowały poziom tych z The White March, które były znacznie lepiej zaprojektowane niż w podstawce PoE, choć fakt, wciąż było sporo "śmieciowych" potyczek. Nie zmienia to faktu, że batalie z The White March były dla mnie najlepszymi od czasów Baldur''s Gate 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.11.2016 o 12:24, Hernedpea napisał:

"Nie jest tak tragicznie i monotonnie jak w White March"

Akurat póki co, chciałbym, żeby walki w Tyranny prezentowały poziom tych z The White
March, które były znacznie lepiej zaprojektowane niż w podstawce PoE, choć fakt, wciąż
było sporo "śmieciowych" potyczek. Nie zmienia to faktu, że batalie z The White March
były dla mnie najlepszymi od czasów Baldur''s Gate 2.


Problem w tym, że tam nie było w zasadzie nic innego, tylko te walki. Ja miałem dość już po kilku godzinach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam przegrane kolo 30 h i gram na ostatnim poziomie trudności. Niestety...nie tylko optymalizacja gry leży ale i mechanika również, walka jest jeszcze gorsza niż w Pillars. Coś takiego jak budowanie aggro nie istnieje w tej grze, skille typowego tanka (tarcza + 1 reczna bron) sa totalnie bezużyteczne. Aura która ma ściągać uwagę przeciwników kompletnie nie działa. Mój czarodziej stojąc i nie robiąc zupełnie nic buduje większe Aggro niż wojownik który używa umiejętności do skupiania wrogów w kolo siebie. Wszyscy jak jeden mąż cala walkę biegają za magiem, tak jest ustawione ich AI i koniec...brawo Obsidian! Dzięki temu magowie staja się totalnie bezużyteczni bo padają po dwóch strzałach, a wojownicy nie mogą skupiać przeciwników na sobie. Na innych poziomach trudności pewnie to działa ale to bez znaczenia bo gra jest tak prosta ze na ''normal'' nie trzeba nawet włączać pauzy. Długość czasu na używanie czarów i umiejętności to jakaś paranoja, mój wojownik ma ich 15 i w ciągu walki może zdąży użyć z 5 bo tyle to zajmuje. Ja nie wiem kto w ogóle testuje te gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować