• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
edix9

Ps4 Slim/Pro/Zwykle czy xbox one s / xbox one

Pytanie

Jak radzicie która konsole najlepiej kupić stosunek jakość/cenna ? na święta chce kupić i nie wiem która wybrać jestem zielony w kategorii konsole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Ceny z Rtv Euro Agd (blisko mnie jest wiec biorę za przykład ten sklep).

Sony PlayStation 4 Pro - 1769zl
Sony PlayStation 4 Slim - 1299zł
Sony PlayStation 4 - 1 199zł


Xbox One + gra (Fifa 17) - 1 111 zł
Xbox One s + gra (Fifa 17) - 1 349 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

za malo danych, wez kostke z 6 polami, przypisz oferte/konsole do cyfry, cyfra ktora pozostaje wolna oznacza "kupie pozniej lub poczekam na informacje o nintento switch,

bo konsole roznia sie chociazby "grami eksluzywnymi", to jakie gry preferujesz moze wplynac na wybor konsoli. Roznia sie tez podejsciem do gier z poprzedniej generacji z starego xboxa (jak jest zgodnosc to wystarczy plyta i internet?) i ps3(by zagrac w gry z ps3 trzeba kupic wydanie na ps4 (czesto za normalna kwote) ?
a jeszcze wprowadzili "detale, szczegoliki, a przeciez diabeł tkwi w szczegolach " w samych konsolach, ze konsole od 1 firmy tez sie roznia, u MS/xbox troche mniej(a za rok troche bardziej za sprawa xbox Scorpio, o ktrorym malo co wiadomo), a u Sony/ps4 bardziej