Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Produkcje EA powstają z myślą o użytkownikach PC

11 postów w tym temacie

Co nie zmienia faktu, że rynek konsolowy jest o wiele większy niż PC jeśli chodzi o gry i o konsumentów czyli graczy, chodzi mi tu głównie o rynek globalny bo w Polsce to wiadomo jak to jest. Ogólnie odkąd mam konsole granie wychodzi mnie o wiele taniej niż granie na pc, i nie chodzi tu o zakup sprzętu, że PC droższe od konsoli, a cenę gier. Ceny gier na konsole wychodzą taniej jak na PC, jak kupuje się gry na spółkę z przyjacielem lub po normalnej cenie ale potem odsprzedaje się i część pieniędzy wraca do mnie. Teraz nie kolekcjonuje gier jak kiedyś na PC bo odsprzedać ich nie można było i dalej nie da się zbytnio ich pozbyć. Chodź i tak częściej kupuje gry w PSN z kolegą na spółkę i gry często wychodzą taniej jak 1 kopia na 1 użytkownika na PC. Pozwala mi to ograć praktycznie każdą grę na premierę na jaką mam ochotę a i spora część pieniędzy zostaje mi w portfelu. Jeśli chodzi o samą grafikę to jest to drugoplanowa sprawa, ponieważ to co prezentuje konsola PS4 spokojnie dla mnie wystarcza by bawić się dobrze przy dużym ekranie. Teraz tylko czekać na kolejne posunięcia MS oraz SONY. PS4 Pro póki co mnie nie interesuje, chyba że zaczną pojawiać się gry, które faktycznie będą wykorzystywać moc i wyglądać nieporównywalnie lepiej do wersji standardowej PS4. EA dba o graczy PC i dobrze, konsolowcy na tym raczej nie ucierpią i pokazuje to Battlefield 1 na konsole, który wygląda naprawdę ładnie na standardowym PS4, PS 4 Pro i Xbox One.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@MichaelDicson nie wiem skąd wziąłeś dane o rynku gier, ale w 2016 roku rynek w zależności od platformy rozkładał się w miarę równo (konsole 29%, PC 27%, telefony 27%, źródło newzoo.com), gdzie więc ta zdecydowana przewaga rynku konsolowego? Pozostała część Twoich wywodów jest równie sensowna jak założenia co do rynków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz tylko na statystyki bo te się cały czas wahają. Rynek PC w niedługim czasie zacznie tracić na rzecz rynku mobilnego
"Jeżeli chodzi o przyszłość branży gier wideo, to do 2019 roku zanotuje ona 6,6% wzrostu wartości do 118,6 miliardów dolarów. Największy rozwój przewiduje się w segmencie urządzeń mobilnych, a w przypadku konsol i PC-tów trzeba liczyć się z kilkuprocentowym spadkiem przychodów."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Optymalizacja może i jest ok, ale w końcu po tylu latach szarpania z frostbajtem aż byłoby głupio żeby go nie ogarnęli, inna sprawa to netcode...
A w sumie na konsole mogą w ogóle nie robić gier, nie tylko EA ale i cała reszta, ale szybko się przekonają jak zyski maleją, a wiadomo kasa musi się zgadzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sądziłem że kiedyś to powiem, ale EA na chwile obecną nie jest aż takie złe, przynajmniej w porównaniu do innych. Jeszcze trochę i można będzie mówić o powrocie do czasów starej świetności (czasy PSX).
Ale mam dziwne wrażenie że do tego jednak nie dojdzie prędko o ile w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować