Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak wyglądają nowości w No Man`s Sky! (wideo)

7 postów w tym temacie

Wyglada to dobrze, mialem chwile zwatpienia wczesniej ale nie wierzylem, ze porzucili gre na dobre. Tak czy owak przyznaja sie i naprawiaja swoje bledy a to sie ceni!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak widać, skupili się bardzo na rozbudowie bazy i craftingu ... jednak jest obecne wiele gier, i to całkiem nowych, które skupiają się na tym elemencie i jest on bardzo dobrze rozwinięty. Liczyłem, że skupią się na eksploracji - nowe wyglądy posterunków, nowe części zwierząt, lepsze proceduralne generowanie planet, więcej typów obiektów do znalezienia na planetach ... możliwe, że część z tego także jest, ale nie powiedzieli o tym w wideo, ponieważ nie są to aż widowiskowe rzeczy.
Zapewne opinie użytkowników szybko pokażą skuteczność i jakość tego patcha. Osobiście nie kupiłem jeszcze gry (mimo, że jeżeli chodzi o ideę to bardzo mi się podoba) z powodu jej niskich ocen i świadomości, że gra ma zostać poprawiona ... tak więc pozytywny odzew na ten patch może być czynnikiem, aby zastanowić się nad zakupem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grę można piętnować i sam nie mam zamiaru jej tykać, ale szanuję za chęci i starania naprawienia tego chociaż w jak najmniejszym stopniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Złożoność terenu i rozdzielczość tekstur przypomina mi czasy pierwszych Gothiców, aż łeżka się w oku kręci. A tak całkiem szczerze, to nazwijcie mnie ignorantem, ale ta gra imo po prostu nie ma niczego do zaoferowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to obiecująco. Nie chodzi nawet o ten konkretny patch, ale o podejście do gry. To, czego można się było najbardziej obawiać, to "skok na kasę" i takie wrażenie się pojawiło gdy milczenie HG zaczęło rodzić wątpliwości, czy w ogóle jeszcze usłyszymy o niej coś nowego.

Jeśli idea tej gry jest rzeczywiście pasją Murraya, a to przecież jego zaraźliwy entuzjazm podczas wywiadów był głównym źródłem tego niespotykanego podniecenia wśród graczy, mogę mu wybaczyć to, że w taki sposób zebrał fundusze na dalszy rozwój, dając tech-demo zamiast skończonego produktu. Myślę, że NMS będzie rzeczywiście, tak jak o niej mówił w wywiadach, niszowe, z bazą rzędu kilku- kilkunastu tysięcy użytkowników, a pracy przy jej rozwoju jest na kilkanaście lat i to dla znacznie większego zespołu. Ale tak na dobrą sprawę urodą tej gry może być to, że nigdy nie będzie "dokończona".

Samo tylko dopracowanie i motywujące eksplorację zróżnicowanie morfologii planet (nie mówiąc już o formach "żywych" czy zjawiskach atmosferycznych) to zadanie niebywale złożone, ale z tej pierwszej łatki wynika, że ma być ona platformą otwierającą drogę do dalszego rozwoju bogactwa symulowanego wszechświata. Życzę im powodzenia, a jeśli gameplaye z tej poprawki okażą się zachęcające, wreszcie zaryzykuję kupno. Tak czy owak, jej historia to osobny rozdział w annałach przemysłu gier video.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby podeszli tak pod początku, wydamy gre, kupcie ją, a w kolejnych latach będziemy dodawać content, to wyglądałoby to wszystko zupełnie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować