Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Prey to trudna gra. Czerpie z Dark Souls

9 postów w tym temacie

Czy to nie ci od Dishonored 2 ? Optymalizacja swoich gier by się zajęli a nie wyśrubowywaniem poziomu trudności...

Inna rzecz że tego typu gadka o ile nie jest pod publiczkę to może oznaczać iż Prey będzie mieć sporą wartość. Szkoda tylko że cena na pc jest zaporowa... Sorry ale 200 zł za fpsa? Prawdopodobnie nie zajmie nawet 20h....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CDRV napisał:

Czy to nie ci od Dishonored 2 ? Optymalizacja swoich gier by się zajęli a nie wyśrubowywaniem poziomu trudności...

Inna rzecz że tego typu gadka o ile nie jest pod publiczkę to może oznaczać iż Prey będzie mieć sporą wartość. Szkoda tylko że cena na pc jest zaporowa... Sorry ale 200 zł za fpsa? Prawdopodobnie nie zajmie nawet 20h....

Niekoniecznie. Wyśrubowanie poziomu trudności wcale nie musi oznaczać tego, że gra będzie dłuższa. Ja Dishonored 2 skończczyłem w 11h 11m 12s ( serio :) ) na średnim poziomie trudności i ilość używanych przeze mnie quickload/save mogłaby spokojnie obsłużyć dobre kilkanaście tytułów. Nie mniej jednak - to gra, którą można przejść kilkukrotnie, na różne sposoby i stawiając na inne rozwiązania.

Dla mnie Prey na razie bliżej jest do Bioshocka/Dead Space, co jest całkiem dobrym prognostykiem. Jeśli natomiast dołączą do tego nieco elementów z Dark Souls, to możemy mieć tutaj całkiem ciekawą mieszankę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie miałbym nic przeciwko temu aby gra była trochę trudniejsza. Mogą się nawet wzorować nie tylko na Dark Soulsach ale nawet na Demon's Soulsie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UnEsCo napisał:

Gry od Bethesdy... trudne? Przecież pierwszy kwietnia dopiero za parę miesięcy xd

Bethesda tylko wydaje tę grę, robi ją Arkane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"system obrażeń" Bardzo dobry pomysł, ale osobiście wolałbym, żeby Prey był grą bardziej podobną do Dead Space, czy Bioshocka niż do Dark Souls.

Oczywiście różne poziomy trudności mile widziane, nawet insane, ale wszystko opcjonalne.

Żeby być dobrze zrozumianym, nie chcę, że gra się przechodziła sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy po premierze...po Wolfenstein czy nowym Doomie mam ogromne chęci na kolejne dobre fpsy z ciekawym singlem. Nic tylko czekać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to poziom trudności dark souls wynika tylko z niewiedzy na temat mechaniki oraz faktu braku normalnego systemu save/load. Brak quicksave'a dodaje dodatkowy stres dla gracza co wymusza bardziej asekuracyjny gameplay i panikę w przypadku małej ilości estusów. Zmieniliby system zapisu/wczytywania na tradycyjny i nikt by nie powiedział, że ten tytuł jest trudny. Z resztą już w Dark Souls 3 wstawienie ognisk w małych odstępach znacznie zmniejszyło poziom trudności. Kiedy masz z 10 filoek leczniczych i trochę podpakowaną postać gra robi się prosta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować