Gram.pl

Czy DLC umierają? Wielcy gracze zmieniają podejście do tematu

13 postów w tym temacie

Może i " Blizzard w Overwatch nie kazał jeszcze nikomu zapłacić za nowe postacie i mapy" ale graczy starcraft 2 doi równo i wytrwale więc i na Overwatch przyjdzie pora.

A co do LOLa i WOTa to one nie wynalazły koła na nowo tylko wzięły przykład z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie super. W Oblivionie zbroja dla konia kosztowała 5 dolców. W Overwatchu, jeżeli chcemy zdobyć wymarzony skin, to trzeba bawić się w hazard i otworzyć kupę lootboxów, co kosztuje dziesiątki godzin gry albo dziesiątki dolarów, a i tak nie mamy gwarancji, że skina dostaniemy.

Naprawdę świetlana przyszłość. Nie ma co, tylko się cieszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem pewna duża gra na temat dużej wojny dostanie dwie główne strony konfliktu w DLC. Nie wspominając o tym, że bonusy w przedsprzedaży to dzisiaj standard.

Spróbowałem w darmowym weekendzie Overwatch - w menu sklep, RS: Siege - sklep, Titanfall 2 - sklep. Ja już jestem zmęczony tym i mi się po prostu odechciewa jak coś takiego widzę. Mdli mnie jak widzę, że w grze za 150-200zł muszę odblokowywać ulepszenia do broni, jakbym nie mógł mieć do tego dostępu od razu. Wypaliłem się na grindowaniu w War Thunder. Ja to lubię zapłacić raz i mieć dostęp do całej zawartości od razu, a nie po 150 godzinach zbierania xp w pierwszoosobowej strzelance.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz jeszcze przydałoby się aby te "nowe modele" biznesowe poddać jakiemuś balansowi. Kupiłem ostatnio R6:Siege w przecenie 79 zł (PS4), to jes podstwak w której trzeba wszystko doblokować. Jak zobaczyłem ile kosztują nowi operatorzy ( waltuta in-game ) z dodatków to byłem o krok od skaskowania, ale dałem szansę.

Niech fikuśne zawieszki, malowania czy zmiany stroju kosztują małą fortunę, tyle dostęp do samego operatora bez dodatków nie powinnien być za barierą grindu.

Jeżeli za chwilę każdy wydawca będzie zakładał że jak już kupiłeś jego grę to znaczy że zamierzasz poświęcać jej każdą wolną chwilę i tak ustawi progi cen, to będzie z deszczu pod rynnę.  

Edytowano przez Jbl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, rzepek napisał:

Może i " Blizzard w Overwatch nie kazał jeszcze nikomu zapłacić za nowe postacie i mapy" ale graczy starcraft 2 doi równo i wytrwale więc i na Overwatch przyjdzie pora.

Diablo III też to spotkało.... Na tegorocznym Blizzconie człowiek miał cichą nadzieję na jakiś trailer do zapowiadanego drugiego dodatku, który by kończył przepowiednię Caina... Czyli dodatek z ewentualnie nową klasą postaci.

A tu co? Niesmaczny żart... Wraca ukochany w Diablo II Nekromanta... tyle tylko że będzie płatny =.= [Szczena całkowicie mi opadła gdy się o tym dowiedziałem] Nie ma co ale wydoją syty szmal od graczy w postaci dolców czy "ojro".

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/20324407/na-straży-równowagi-prezentacja-nekromanty-04-11-2016

Edytowano przez Braveheart

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się wkur... strasznie zdenerwowałem jak kupiłem Halo 4. Było to już niezły czas po premierze. Grało mi się w multi świetnie, ale kupiłem edycję z trzema dlc i co? I nic, figa z makiem a nie zakosztowałem tych map za cholerę. Na okrągło kilka map tylko było granych, nierzadko rezygnowałem w lobby bo miałem po prostu dosyć rangaroka! A w takim Dark Crusade, nie miałem podstawki to mogłem przynajmniej Nekronami i Tau grać, żadnego podziału nie było.

 

Edytowano przez Oxygar
Ucięło mi część wiadomości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jbl napisał:

Teraz jeszcze przydałoby się aby te "nowe modele" biznesowe poddać jakiemuś balansowi. Kupiłem ostatnio R6:Siege w przecenie 79 zł (PS4), to jes podstwak w której trzeba wszystko doblokować. Jak zobaczyłem ile kosztują nowi operatorzy ( waltuta in-game )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem przytoczony argument o podziale społecznośc to nie jest główny problem z DLC. Problemem jest to że wydawcy zaczęli wydawać niedorobione gry i kazać sobie płacić słono za dodatki które sprawiały że gra wreszcie stawała się grywalna. Bo argument o podziale społeczności tyczy się tylko multiplayerów a tymczasem wiele dlc wychodzi do gier w które bawimy się sami vide oblivion. Tam przecież nie ma podziałów. Najbardziej drażni jednak fakt że wydawcy specjalnie poddają gre fragmentaryzacji a wiele elementów które powinno być w podstawce zamienia się w dlc bez którego granie jest po prostu słabe. Weźmy chociażby przykład warhammerowego total wara gdzie chcieli umieścić chaos jako dlc. Oczywiście nowe dodatki w tej grze są wspaniałe i zasługją na to żeby je kupować ale chaos jako dlc?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Fabiopirat napisał:

Ja pierdziele, ale to nowe forum "super" działa! Pojawiają się same cytaty bez moich wypowiedzi...

A komentowałeś z poziomu forum czy newsa? Sprawdzimy i będziemy łatać! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie znikały całe akapity gdy komentowałem z poziomu newsa. Podejrzewam, że jakiś skrypt obsługujący okienko komentarza nie wyłapuje dobrze zmian. Może je wyłapuje tylko gdy sekcja straci focus lub coś w tym stylu?

Edytowano przez One_of_the_Many

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się