Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Citizen zmienia silnik po czterech latach w produkcji

12 postów w tym temacie

Kto pamięta zapowiedzi Freelancera ten wie że Star Citizen może skończyć tak samo. Takie życie. Fajna bańka dopóki nie strzeli.

No Man Lie trochę nauczyło ludzi że trzeba być ostrożnym z preorderem. Znowu Star Citizen może być niezłą czarną plamą na crowd fundingu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale gdzie Pan Patryk to wyczytał? Jeżeli nawiązuje Pan do listu wysłanego do Backerów przez Chrisa Robertsa to pisze Pan absolutne bzdury. 

Roberts informuje, że od samego początku gra był tworzona na Cry Engine ale musieli dokonać w nim wielu zmian tak daleko idących, że z silnika pozostał niemal tylko jego rdzeń. Ponadto cały czas w przyszłości planują dalsze z miany w silniku. 

I dlatego współpraca z Amazon i wsparcie jakie daje dzięki Lumberyard doskonale wpisuje się w potrzeby CIG ponieważ jest to silnik do obsługi gier sieciowych oparty na Cry Engine, zatem Roberts zamiast wyłamywać dzwi poszedł tam gdzie są one otwarte. 

Ponadto Lumberyard daje pełne wsparcie sieci serwerów Amazon co pozwoli na bezproblemowa łączność klient / serwer i rozwiąże problemy z kodem sieciowym. 

Ja rozumiem, że taki tytuł jest chwytliwy ale niestety bardzo mija się z prawdą. Bo chyba trudno nazwiać "zmianą silnika" przejście z jednego zmodyfikowanego Cry Enginu na inny zmodyfikowany silnik Cry Engine.

Niestety Gram.pl staje sie coraz bardziej Pudelkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Defcon4 napisał:

 

Ja rozumiem, że taki tytuł jest chwytliwy ale niestety bardzo mija się z prawdą. Bo chyba trudno nazwiać "zmianą silnika" przejście z jednego zmodyfikowanego Cry Enginu na inny zmodyfikowany silnik Cry Engine.

 

 

Bardzo łatwo nazwać przejście z jednego silnika bazowanego na CryEngine, z którego został tylko rdzeń jak sam napisałeś, na drugi ,z którego zostało jeszcze mniej, zmianą silnika bo takową po prostu jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chacaron napisał:
Defcon4 napisał:

 

Ja rozumiem, że taki tytuł jest chwytliwy ale niestety bardzo mija się z prawdą. Bo chyba trudno nazwiać "zmianą silnika" przejście z jednego zmodyfikowanego Cry Enginu na inny zmodyfikowany silnik Cry Engine.

 

 

Bardzo łatwo nazwać przejście z jednego silnika bazowanego na CryEngine, z którego został tylko rdzeń jak sam napisałeś, na drugi ,z którego zostało jeszcze mniej, zmianą silnika bo takową po prostu jest.

O zmienie silnika można by mówić gdyby CIG przechodził z Crya na np. Unreala a nie silnik o takiej samej architrkturze. A to dokładnie sugeruje artykuł:

Odważną decyzję podjęło Roberts Space Industries.Star Citizen rozstaje się z silnikiem CryEngine.

Jak to możliwe skoro Lumberyard to Cry Engine 3.8? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, tytuł artykułu głosi nieprawdę, żeby już nie mówić ostro że kłamie. CIG nie rozstaje się z CryEngine, zmianie jego "iterację" a wszystkie moduły jakie stworzyli dla CryEngine prawdopodobnie są kompatybilne z Lumberyard'em.
Artykuł wymaga poprawek.

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Mati-PL1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, dariuszp napisał:

Kto pamięta zapowiedzi Freelancera ten wie że Star Citizen może skończyć tak samo. Takie życie. Fajna bańka dopóki nie strzeli.

No Man Lie trochę nauczyło ludzi że trzeba być ostrożnym z preorderem. Znowu Star Citizen może być niezłą czarną plamą na crowd fundingu. 

No i nie zapomnijmy o statkach w cenie samochodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować