Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Citizen na nowym silniku. Chris Roberts tłumaczy przyczyny

6 postów w tym temacie

Fabiopirat napisał:

Zrozumcie wreszcie, że to te same silniki! Dopóki zmian nie będzie na zasadzie przesiadamy się z CryEngine na Unreal Engine, "zmiana" silnika jest kosmetyczna.

Dokładnie, konkurencyjne portale to zauważyły i zaznaczyły, wy też powinniście.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pepsi, weź się ogarnij - już w poprzednim wpisie ludzie tłumaczyli co i jak, a dalej uparcie brniesz w te clickbaitowe "niedopowiedzenia"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moda taka najwyraźniej. Dobrze, że nie poszli jeszcze całkiem tropem PewDiePie i nie piszą, że zamykają stronę przy 80k lików. Ale jak widać są na dobrej drodze do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeez, jeden fakt jest w tym artykule prawdziwy, Crytek nie może sie równmać z zasobnością portwela Amazonu. Zwłaszcza teraz kiedy tonie. 

A Star Engine i Lumberyard to nic innego jak CryEngine. 

Pozatym SC produkowane jest od 4 lat a taki Mass Effect Andromeda jest w produkcji od 2010 i jedynie co wiemy o dacie premiery to, że w 2017. A to znaczy, że niedługo ME Andromeda pójdzie do pierwszej klasy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować