Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pillars of Eternity 2: Deadfire - Obsidian dziękuje graczom za wsparcie

3 posty w tym temacie

Jeżeli chodzi o podklasy, twórcy jako jeden z przykładów podają Łowcę- którego jedna z podklas straciła swego zwierzęcego towarzysza, jednak mimo to więź wciąż jest między nimi silna (co zapewne przełoży się na jakieś bonusy). Łowca będzie mógł przyzywać ducha swego zwierzaczka, który będzie odporny na wszelkie czary/zdolności kontrolujące bestie, ale podatny na ataki przeciwko duchom.

Niestety, wymusiło to spore przebudowanie systemu rozwoju postaci, w efekcie czego będziemy zaczynali od poziomu pierwszego (co twórcy fabularnie tłumaczą tym, że Eothas pozbawił cię duszy).

Z innych informacji: gra ma być podobnych rozmiarów co część pierwsza, ale tu mają skupić się na bogatszej i lepszej jakości zawartości, questach, NPCach, lokacjach, etc.. Za writing ma odpowiadać część osób wcześniej zaangażowanych w PoE1 i Tyranny.

Importowanie zapisu gry ma przenieść do sequela nasze wybory z części pierwszej. Wiadomo, że jeżeli w ich wyniku Aloth czy Eder zginęli, nie pojawią się w drugiej odsłonie gry. Poza tym, ich skala jest jeszcze nieznana. Twórcy mają też wrzucić jakiś system wyboru poczynań naszego bohatera z przeszłości, tych z pierwszej części gry, dla osób, które nie posiadają zapisu, albo chcą zacząć zupełnie na świeżo. Zapewne będzie to rozwiązane podobnie, co w Tyranny.

Ciekawostką ma być też wpływanie warunków pogodowych na niektóre questy czy zdolności wrogów (jeden z projektantów zdradził, że jeden jego projekt wroga zakładał posiadanie przez niego specjalnych zdolności zależnych właśnie od obecnie panującej pogody, ale nie wie czy finalnie zostanie to wykorzystane w grze).

Znacznej poprawie uległa oprawa graficzna, zwłaszcza modele postaci i efekty świetlne. Do tego twórcy wykorzystali tu jakąś technologię steamingu danych, w efekcie czego loadingów ma nie być, albo zostaną MOCNO skrócone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować