Zaloguj się, aby obserwować  
Filip92

Far Cry 2 - PC

2668 postów w tym temacie

Nie wiem w jakie gry Ty grałeś, ale ja takiej apteczki na która się biega nie widziałem już bardzo długo w fpsach :)
Praktycznie wszystkie gry od Halo (2002r) wprowadzają alternatywne hpki i apteczki.
Co ma leczenie zastrzykiem full hp do realności? To nie jest realny system.
Naprawa pojazdu Ciebie satysfakcjonuje? Dlaczego? bo postać dokręca śrubę? Bez sensu, nie jest to również realne ani grywalne.
Widok - yyyy?
Poruszanie - yyyyy ver 2? Nie ma nawet prostego wychylania się za róg czy czołgania się.
Efekt malarii - nie miałem malarii nigdy ale sadzę, że magiczne tabletki nie są zbyt `realne`;)
Jazda samochodem realistyczna?! Nigdy nie prowadziłeś samochodu, prawda? Tu auto zachowuje się jak w Maluch Racer. Auto rusza natychmiast po wejściu, zapala w sekundę i jest totalnie przyklejone do drogi - bezsens.
Strzelanie - realność? Gdzie?! Zarówno siła pocisku jak i celność są wyssane z palucha. Pomijam już w ogóle fakt, że nawet celownik nie drgnie przy strzelaniu przez szczerbinkę. Co to jest za realność?
Niszczenie się broni - hm, realne jest założenie, użycie tego w grze woła o pomstę bo niszczą się zbyt szybko a przeciwnicy mają tę zasadę w nosie.
Fizyka jest... normalna. Bawi ognień (chociaż i tak gaśnie zbyt szybko). Większość obiektów jest niezniszczalna a większych drzew nawet nie ruszymy z bomby atomowej.

Far Cry 2 mógłby być piękna grą gdyby twórcy postawili na realność a nie na uproszczenia i umowność.
Cały trzon gry mamy arcadowy - strzelanie, jazda autem, misje. Czysty arcade a gdy chcemy pobawić się w coś więcej niż strzelanie drażni respawn, drażni AI, drażnią przeciwnicy z noktowizorami, drażni praktycznie wszystko.
Nawet sama `wolność` jest popsuta przez góry wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.11.2008 o 22:03, 88Bonzo napisał:

No super :D ja polecam M jak Miłość opowiada o wydarzeniach dziejące się po grze :P hehe

Dzięki za spoiler :(((
xD

(na szczęście nie oglądałam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja też mam taki dziwny problem , na początku gry , jak jeszcze żadnej misji nie wykonałem , tzn. tylko po tej szkoleniowej najpierw brałem wszystkie misje od zbrojowni , przez telefon , od kolegów z Baru i co jakiś czas na malarię koleś mi tu chorował , zrobiłem pierwszą misję dla APR lub tam UFLL nie pamiętam i choroba jakby znikła :| 27% gry i jeszcze ani razu nie miałem , a cały czas po misjach dostaję zadanie żebym się zaopatrzył w leki :|

Oraz dziwne jest to że jak w far Cry przeciwnik otrzymał od nas kulkę to na jego ciele pozostawały ślady , a tutaj nawet tego nie ma , oraz nie ma śladów na teksturach po tym jak koleś dostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie popadajmy w skrajności ... to jest tylko gra i w dodatku z gatunku FPS, więc nie rozumiem czego wyście się spodziewali?

-zastrzyki lub drobne zabiegi (np. wyciąganie kuli z nogi bądź bandażowanie ręki) - jak dla mnie świetne rozwiązanie. W większości gier - fakt są podręczne apteczki - ale słychać tylko "psssyk" i jesteśmy zdrowi ^^ Tu mamy to naprawdę ciekawie odwzorowane i co najważniejsze - zróżnicowane.

-naprawa pojazdu, pewnie istnieją gry lecz jakoś nie mogę sobie przypomnieć gdzie takie rozwiązanie było zastosowane? Zazwyczaj pojazd się psuł i był bezużyteczny. Tutaj podczas strzelaniny, jeżeli zależny nam na pojeździe, musimy wychwycić moment by zdążyć wysiąść z auta i pokręcić parę razy tą śrubą. No i znowu świetna animacja postaci: wysiadanie, otwieranie klapy, dokręcanie.

- wychylania zza winkla również mi brakuje, czołganie jest imo zbędne, gdyż chodzenia na kuckach świetnie się spisuje.

-efekt cierpienia na malarię jest naprawdę ciekawym smaczkiem. Nie wiesz kiedy i gdzie może Cię dopaść. Ja zrobiłem dwie misje główne i ze dwie poboczne a nie zliczę ile razy już we łbie mi się zakręciło.

-jazda samochodem jest dobrze zrobiona. Nie zapominajmy, że to nie symulator WRC. A to, że auto trzyma się nie wiadomo jak dobrze drogi również jest nieprawdą. Mi już nie raz zdarzyło się przekoziołkować wjeżdżając na jakiś kamień. Kolejnym plusem jest niemożliwość jednoczesnej jazdy i strzelania, co nie jednokrotnie mogliśmy zauważyć w grach, np. Crysis. I tu znowu bardzo fajna animacja postaci z płynnym przeskakiwaniem między stanowiskami kierowcy a strzelającego.

-strzelanie choć nie idealne nie jest złe. Nie przyglądałem się jeszcze dokładnie temu elementowi ale jak dotychczas zauważyłem że celny strzał ze snajperki w korpus, głowę zabija (po nogach nie strzelałem, więc nie wiem). Strzał w głowę nawet ze słabego, rozwalającego się pistoleciku również zabija.

-niszczenie się broni jest świetne, różne bronie zacinają się na różny sposób i animacja nam to świetnie odzwierciedla. W innych FPSach, gdzie takowe występowało było słychać tylko "trych trych trych" i szybkie przeładowanie pomagało od razu. Tu wszystko jest świetnie ukazane przez animację. A czy wrogom broń się psuje? tego Ci nie powiem, bo się ich nie pytałem xD Aczkolwiek niejednokrotnie spotkałem się z sytuacją w której przeciwnik ciął do mnie z AK po czym zmieniał broń na pistolet. Czy mu się zacięła, czy skończyła amunicja to tego nie jestem pewien.

-ogień jest genialny, najlepszy z jakim się spotkałem. Wybuchające skrzynki z nabojami (przy czym raniące), rozniecające ogień rozbite lampy oliwne, granaty i koktajle molotova, wybuchające samochody, beczki etc. wszystko powoduje pożary! Ogień rozprzestrzenia się wraz z siłą i kierunkiem wiatru. Pochłania trawę, krzewy, drzewa pozostawiając po nich jedynie zgliszcza. A to, że nie pochłania od razu całej mapy to chyba w miarę normalne :D nie wiem jak Ty sobie to wyobrażasz xD

-dobra fizyka, świetnie zmieniające się pory dnia / nocy oraz warunki atmosferyczne. Śliczne poranki, gorące południa oraz jeszcze piękniejsze zachody słońca a na ostudzenie emocji - deszczyk :)


Teraz mi tylko powiedzcie w jakim innym FPSie spotkaliście się na raz z tyloma smaczkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę się zgodzić właściwie ze wszystkim co tutaj napisałeś. Bardzo mi sie podoba w grze to że praktycznie obojętnie co robimy widzimy ręce bohatera. Otwieramy drzwi, bierzemy jakieś dokumenty, leczymy sie czy naprawiamy pojazdy, ręce są zawsze widoczne. Dzięki temu na pozór prostemu zabiegowi (na pozór, bo chyba nikt wcześniej go nie zastosował na taką skalę) wczuwamy sie w postać i nie ma złudzenia, że mamy do czynienia z jakimś duchem jak to było choćby w Half-Lifie 2, kiedy to wszystkie podnoszone przez Gordona przedmioty lewitowały.
Mam nadzieje że to już teraz sie stanie normą w grach FPP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:11, iwan san napisał:

ja mam małe pytanie czy w far cry 2 są petardy , bo jak czasem rozwalam posterunek to
w takich dwóch skrzynkach coś wybucha jak petardy


To o ile się nie mylę wybucha amunicja i leci we wszystkie kierunki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 12:11, iwan san napisał:

ja mam małe pytanie czy w far cry 2 są petardy , bo jak czasem rozwalam posterunek to
w takich dwóch skrzynkach coś wybucha jak petardy

Nie ma petard, a to co wybucha to albo skrzynka z amunicją, albo z materiałami wybuchowymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem przypadki,w których przeciwnikom cięła się broń,miałem też sytuacje,gdy kumpel pomagał rannemu koledze.
Bardzo podobaja mi sie animacje w grze - do wymienionych już wyżej dotyczących broni i użycia rąk,dodam gestykulację rękoma tzw.kumpli,jest ona świetnie zrobiona.
Ja w grze mam tylko jeden problem: po kilkunastu minutach gry,gra mi się po prostu wyłącza ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde potrzebuję kodu na przechodzenie przez ścianę , gdyż mam taki bug że drzwi do klienta który ma mi dać misję są zamknięte co ogranicza mi grę !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Nie wiem w jakie gry Ty grałeś, ale ja takiej apteczki na która się biega nie widziałem
już bardzo długo w fpsach :)


Battlefield 2 (2005) - wbiegasz na apteczke i jesteś uleczony.
Bioshock (2007) - oprócz zastzyków możesz podejść do stacji leczniczej, płacisz i jesteś zdrowy.
CoD 4 i 5, (2007,2008) - po paru sekundach sam się leczysz i jesteś zdrów jak ryba
F.E.A.R. (2005) - zbierasz apteczke, psst i zdrowy. Możesz też stanąć obok takiego pudełka i też się leczysz.
Unreal Tournament 3 (2007) - ^^

hmm... może to tyle najlepszych fpsów paru ostanich lat.. z mojego punktu widzenia. Jest jeszcze dużo innych gier ale nie grałem to nie wiem. Więc powiedz mi w takim razie w jakiej grze jest bardziej realne leczenie niż w FC2 ?

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Praktycznie wszystkie gry od Halo (2002r) wprowadzają alternatywne hpki i apteczki.


praktycznie nie wszystkie..
chyba w żadnej dotychczas grze, nie dłubaliśmy sobie w nodze nożem i prostowaliśmy sami ręce.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Co ma leczenie zastrzykiem full hp do realności? To nie jest realny system.


najbardziej realnie możliwy z możliwych. Nie ma lepszego.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Naprawa pojazdu Ciebie satysfakcjonuje? Dlaczego? bo postać dokręca śrubę?


Tak ! Bo właśnie podkręce silnik, dla mnie to jest genialne rozwiązanie (w porównaniu do innych gier).

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Bez sensu,
nie jest to również realne ani grywalne.


z sensem, żeby coś zepsute działało to trzeba to naprawić. A grywalne jak najbardizej, mi się animacja bardzo podoba.. więcej o tym napisał też 88Bonzo

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Widok - yyyy?


yyyy.. no nie ma to jak konstruktywna wypowiedź.
W jakiej grze miałeś bardziej realny widok/kamere ? Chyba jedynie w nadchodzącym Mirror''s Edge.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Poruszanie - yyyyy ver 2? Nie ma nawet prostego wychylania się za róg czy czołgania się.


uważam że nie są potrzebne.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Efekt malarii - nie miałem malarii nigdy ale sadzę, że magiczne tabletki nie są zbyt
`realne`;)


to akurat możliwe, ale i tak jest dobrze.. uważam że mogło by być o wiele gorzej ale Ubisoftowi się bardzo udało.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Jazda samochodem realistyczna?! Nigdy nie prowadziłeś samochodu, prawda?


nieprawda, właśnie robię prawo jazdy. Wyjeździłem 30 h

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Tu auto zachowuje
się jak w Maluch Racer. Auto rusza natychmiast po wejściu, zapala w sekundę i jest totalnie
przyklejone do drogi - bezsens.


lol to ja nie wiem w jaką ty gre grałeś, bo chyba nie w FC2. To co napisałeś to zupełnie nieprawda. Wchodzimy do samochodu to musimy odczekać aż zapali. A przyklejony zupełnie to on nie jest.. chociaż trudno to ocenić bo nie możemy zmienić tego dobrego ( :] ) widoku. Na ale nie jest tak tragicznie, podczas wyskoku, wyskakujemy. Szybko jadąc, skręcając i najechawszy na kamień bardzo łatwo o dachowanie, już dużo razy mi się to zdarzyło.

Jak to napisał już 88Bonzo "to nie symulator WRC"

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Strzelanie - realność? Gdzie?! Zarówno siła pocisku jak i celność są wyssane z palucha.
Pomijam już w ogóle fakt, że nawet celownik nie drgnie przy strzelaniu przez szczerbinkę.


IMO.. strzelanie zadowalające i dające satysfakcje, snajperem najbardziej. Co do drgnięć to nie jestem pewien, muszę sprawdzić ale wydaje mi się że podskakuje.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Co to jest za realność?


Najlepsza z możliwych xDDD

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Niszczenie się broni - hm, realne jest założenie, użycie tego w grze woła o pomstę bo
niszczą się zbyt szybko a przeciwnicy mają tę zasadę w nosie.


Ale samo to że jest ! A nigdy wcześniej czegoś takiego nie było. Ale mi też się coś wydaje że broń zbyt często się zacina. A co do przeciwników.. trudno powiedzieć.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Fizyka jest... normalna. Bawi ognień (chociaż i tak gaśnie zbyt szybko). Większość obiektów
jest niezniszczalna a większych drzew nawet nie ruszymy z bomby atomowej.


Nie, Fizyka jest na bardzo wysokim poziomie. Tylko pamiętaj że to tylko gra. I że to Far Cry 2 a nie Crysis.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Far Cry 2 mógłby być piękna grą gdyby twórcy postawili na realność a nie na uproszczenia
i umowność.


Realność jest tak dobrana żeby było i grywalnie.. i to się udało.

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Cały trzon gry mamy arcadowy - strzelanie, jazda autem, misje. Czysty arcade a gdy chcemy
pobawić się w coś więcej niż strzelanie drażni respawn, drażni AI, drażnią przeciwnicy
z noktowizorami, drażni praktycznie wszystko.


jak każda gra nie unika wkurzających błędów czy innych bugów. Mam marzenie żeby wyszedł patch, który usunął by repawn botów.. ale to tylko marzenie :(

Dnia 19.11.2008 o 00:47, Selv napisał:

Nawet sama `wolność` jest popsuta przez góry wszędzie.


hehe.. i to się właśnie nazywa wolność xD

Na koniec powiem tylko że FC2 w porównaniu do innych FPS wypada bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko... zawsze wolałem polegać na doświadczeniu graczy niż na podanych wymaganiach sprzętowych.

Powiedzcie... czy na sprzęcie
AMD Athlon 64x2 Dual Core 3,21 GHz
2 GB RAM
GeForce 8800 GT 512 MB
Service Pack 2
Windows Xp Home Edition

Da się zagrać na wysokich detalach na rozdzielczośći powiedzmy 1280x960 ?
Bo szłyszałem, że gra jest wymagająca zresztą widziałem filmiki i screeny, ogień 3D i wogóle, ale nie chce się za wcześnie cieszyć... z góry dziękować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/ciach/

pograsz na maksa :) jak nie na maksa to praktycznie na maksa :) Z resztą .. dziwne pytanie xD Gra nie jest aż tak bardzo wymagająca i jest najlepiej zoptymalizowaną produkcją jaką widziałem w ostatnim (dość długim) czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 18:50, 88Bonzo napisał:

>/ciach/

pograsz na maksa :) jak nie na maksa to praktycznie na maksa :) Z resztą .. dziwne pytanie
xD Gra nie jest aż tak bardzo wymagająca i jest najlepiej zoptymalizowaną produkcją jaką
widziałem w ostatnim (dość długim) czasie.

Dobrze wiedzieć :) dziękować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniane sieciowych fpsów to rozumiem taki mały dowcip... ;)
Pominę go więc.

W żadnej grze nie występuje realne leczenie, FC2 nie stara się nawet realne być.
Najlepsze leczenie (pomijam system braku leczenia który jest w 99% realny) jakie kiedykolwiek widziałem w grze występuje w MGS3. Chociaż to nie FPS, system z FC2 jest jedynie marną namiastką tego z MGS.
Kule zostają w postaci i dopóki nie opatrzysz sobie rany to masz obniżony maksymalny poziom życia.
Do tego dochodzi pasek kondycji który wpływa na szybkość regeneracji życia.
Tutaj mamy tragiczne wręcz uproszczenie. Realne* są animacje - system już nie.
Sytuacje można porównać do gry, w której nasza postać będzie wykonywać nawet przekosmiczne ewolucje wciskając ciągle jeden klawisz, bez składu, ładu taktyki. Jeden klawisz i oglądamy balety. Wygląda fajnie i ... tyle. 0% wpływu na grywalność, 100% na widowiskowość.
Bo co to za realny system który pozwala w przeciągu powiedzmy 2 min trzy razy wyciągać kule z dłoni i trzy razy wystrzeliwać kule z siebie palcem (?!?!).
...albo dlaczego jest nam się wstanie zregenerować samoczynnie 4/5 hp do max w 5s a z 3/5 nawet już w godzinę nie?

Leczenie we FC2 ma charakter arcade. Nie jest wg mnie ważne czy postać wstrzykuje sobie insulinę, robi operacje mózgu czy odcina nogę. Tak długo jak to będzie się robiło w ułamek sekundy ,jednym guzikiem i be z wpływu na gameplay to nie jest realność. Realny jest Flashpoint w sumie :)

Dnia 19.11.2008 o 17:34, Grizzly. napisał:

praktycznie nie wszystkie..
chyba w żadnej dotychczas grze, nie dłubaliśmy sobie w nodze nożem i prostowaliśmy sami ręce.


Co do dłubania nożem, jak już mówiłem, tak długo jak charakter samej rozgrywki nie będzie realny to animacje realności nie zapewnia. Mogą wyglądać co najwyżej `cool` czy `szpanersko`.

Dnia 19.11.2008 o 17:34, Grizzly. napisał:

najbardziej realnie możliwy z możliwych. Nie ma lepszego.


Najbardziej realny jest jak napisałem wyżej "system braku leczenia" bądź też powolnego, samoczynnego leczenia.

Mnie praktycznie już po paru godzinach kręcenie silnika w samochodzie który został obstrzelany ze strzelby bawiło a za chwile irytowało bardziej niż wpływało jakoś na gameplay. Podobało mi się za 1szym razem ale nie za 20 ani 30stym. Równie dobrze mogłoby tego nie być.

Przy widoku napisałem YYY bo widok jest najnormalniejszy na świecie. Postać składa się z rąk podczas grania, reszta ciała pojawia się jedynie podczas scenek. Powiedz gdzie masz nogi podczas biegania po afryce? ;) Ni ma, patrzysz w dól i nie ma nóg. Ukradli ;)
Dlaczego uważasz, że wymienienie `widok` jest bardziej konstruktywne niż napisanie `widok yyy`?
Malaria jest zrobiona dziwnie i totalnie bez sensu - w późniejszej część gry `na siłę` bo ataki praktycznie nie pojawiają się w ogóle. Łukasz tabletki w środku walki etc. Po prostu wciśniecie guzika, jedyny objaw to plamy na ekranie. Straszna choroba ;P

Auto w FC2 rusza praktycznie w chwile. Wejście, odpalenie i ruszenie to jest około 1s. Dla mnie to jest nic. Napisałem ,że auto jest przyklejone bo nie można wpaść w poślizg. Problemem jest gdy wpadniesz na kamień lub przeciwnik będzie spychał. Generalnie to trzymasz gaz i jedziesz po zakrętach. Jak to się ma do realności czy modelu jazdy? Pomijam już w ogóle sam fakt, ze wszystkie autka jada z taką samą prędkością maksymalną...
Nie muszę mieć WRC ale dlaczego w Halo z 2002 ten aspekt jest lepiej dopracowany? W grze praktycznie bez fizyki.

Wg mnie granie snajperem w FC2 nie daje takiej frajdy jaką dawać powinno - przez AI a raczej jego brak. Ludki stoją lub biegną. Bez składu, ładu. Przypomina to strzelanie do kaczek.

Nie wiem co jest bardziej realne - kiedy AK rdzewieje (!?) po 10 min czy kiedy nie rdzewieje w ogóle.
W Stalkera się nie grało widzę, swoja drogą :> Tam zacięta broń bardzo często równała się martwemu graczowi ;)

Dnia 19.11.2008 o 17:34, Grizzly. napisał:

Nie, Fizyka jest na bardzo wysokim poziomie. Tylko pamiętaj że to tylko gra. I że to Far Cry 2 a nie Crysis.

A Crysis to nie gra...? To bóg, wyrocznia? Crysis to oznaka tego , że się jednak da :)
Owszem, nie jest źle ale boli to, że dałoby się lepiej. Pamiętajmy, że fizyka w FC2 miała być taks super a nie ma w ogóle wpływu na gameplay. To skreśla wg mnie `super fizykę` czy `realna fizykę` bo fizyka wtedy jest super kiedy wpływ na grę ma (Crysis/HL2)

FC2 przypomina mi Assassins Creed. Gra dobra, podobała (i nadal podoba) się części graczy ale zabił ją charakter arcade. Wg mnie w obie gry cierpią na powtarzalność i gameplay który okazał się prosty jak budowa cepa. W AC nie dawało frajdy wspinanie się po dachach - może źle, dawały pierwsze chwile. Trzymanie natomiast jednego guzika i strzałki to już zbyt duże uproszczenie - po prostu przestawało bawić bardzo szybko.

FC2 to gra która skończyła miedzy elementami realnymi a czystym arcade.
Rany wyglądają obleśnie ale leczy się je jednym guzikiem.
Teren jest otwarty ale używa się ścieżek.
Można iść w nocy ale npcki widzą tak samo jak w dzień.
Można się skradać ale AI widzi przez krzaki.
Można jechać autem ale nie daje frajdy jego prowadzenie (jak w AC jazda koniem, po 20 min miało się dość).
Headshot zabija ale 4 strzały z MP5 w klatkę piersiową nie.

Uważam, że gra zyskała by niesamowicie ogromne dawki grywalności gdyby nastawiona była na realniejsze aspekty. Dla mnie po prostu nie jest grywalna - jak Assasins Creed.

To jest moje zdanie i ciężko mi wytłumaczyć, że tak nie jest bo spodziewałem się po FC2 głębszego basenu a dostałem sadzawkę z popsutą ślizgawka.
To miało byc przetrwanie w afryce

* Chociaż, czy animacje we FC2 są naprawdę realne...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.11.2008 o 19:43, Selv napisał:

* Chociaż, czy animacje we FC2 są naprawdę realne...?



Oczywiście , że nie , tia kolesia potrąci samochód i animacja że złamaną rękę czy nogę lub palec sobie nastawia i jakby niby nic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2008 o 20:08, Crew 900 napisał:


> * Chociaż, czy animacje we FC2 są naprawdę realne...?


Oczywiście , że nie , tia kolesia potrąci samochód i animacja że złamaną rękę czy nogę
lub palec sobie nastawia i jakby niby nic :D



no ale pomyślcie co by było jakby były realistyczne tu na ciebie jadą trzy dżipi z przeciwnikami na pokładach a twój bochater właśnie sobie usztywnia ręke albo 5 minut zaciska rane na brzuchu kiedu do niego strzelają nie zbyt by to było fajne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować